Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 26 בדצמבר, 2016

בית הכלבים, מרתון: פיגוע על קו הסיום, רוזווטר, נובל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 בית הכלבים, ערוץ ניקלודיאון (למנויי Yes) 

סיטקום חדש הממוקם בפנסיון כלבים משפחתי המנוהל על ידי אבא מוטי התזזיתי (אבי גרייניק) שעבר אל מושב יחד עם בתו אורי החכמה (נאיה פדרמן), אחרי שמאס בחיי העיר הגדולה. השניים יפגשו במושב בדיירים הקודמים בבית שעוד לא התפנו – קלאודיה ספרית הכלבים המשעשעת, בכיכובה של גאלה קוגן ובנה רויו העצלן אך הכריזמטי. לצד החברויות החדשות, המשפחה תפתח יריבות קשה עם יקי השכן הרשע (והאלרגי לכלבים) שינסה לסגור את הפנסיון, אותו יגלם עידן אלתרמן.

22:00 מרתון: פיגוע על קו הסיום | Marathon: The Patriot's Day Bombing, ערוץ Yes דוקו 

ב-15 באפריל, 2013, בשעה 14:50, סמוך לקו הסיום של מרתון בוסטון שהתקיים באותו היום, התפוצצו בכיכר קופלי שבבוסטון שתי פצצות. שלושה בני אדם נהרגו, ביניהם ילד בן 8, ו-264 איש נפצעו. הסיפור הדרמטי של מתקפת הטרור דרך סיפוריהם של האנשים שחוו את האירוע – מרגע הפיצוץ של הפצצות, שהיו מונחות במרחק 170 מטר אחת מהשנייה, ועד עונש המוות שניתן לדז'וחר צרנייב, אחד משני האחים המוסלמים-צ'צ'נים, שביצעו את הפיגוע (האח השני נהרג במרדף). הסרט כולל צילומים בלעדיים מהאירוע, כתבות חדשות, סרטים ביתיים וראיונות עם הניצולים ואנשי משטרה ותקשורת שסיקרו את האירוע. הסרט הופק בשיתוף עם עיתון הבוסטון גלוב, שאף זכה בפרס פוליצר על סיקור חדשותי של הפיגוע במרתון. בימוי: ריקי שטרן ואנני סנדברג. 112 דקות, ארה"ב, 2016.

22:00 רוזווטר Rosewater, ערוץ Hot אקשן 

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 20 באוגוסט, 2015, בשעה 23:30 בערוץ Yes1

22:45 נובל Nobel, ערוץ Yes Oh 

דרמת מתח נורווגית, זוכת פרס Prix Europa לסדרה האירופאית הטובה ביותר לשנת 2016. שני סיפורים מתמזגים לאחד, כשחייל ואיש משפחה, הופך לפיון במשחק פוליטי בינלאומי. כשיגברו הסיכונים, הוא יאלץ לגלות כמה רחוק ילך אדם בשם ערך השלום. ארלינג (אקסל האני, "להציל את מארק וואטני") חוזר מאפגניסטן לאחר תקופת השירות שלו, בדיוק כשוועדת פרס נובל לשלום מתכנסת כדי לקבוע את הרשימה הסופית של המועמדים לפרס. בזמן שאוסלו אפופה השערות ושמועות באשר למועמדים, ארלינג פוגש מחדש את משפחתו, אליה התגעגע מאוד. 24 שעות לאחר שובו, ארלינג נקלע לאירוע שבסופו הוא משסף את גרונו של אדם מאפגניסטן. מה שנראה בתחילה כמעשה גבורה, הצלת חייה של אישה, נתפס במהרה כפשע. האם מדובר ברצח? לא בדיוק. מישהו שמכיר את ארלינג, סומך על כוונותיו הטובות והופך אותו ללא ידיעתו למתנקש. ארלינג צריך כעת לגלות במי מדובר. התשובה לשאלה משיבה אותנו אחורה בזמן, לתקופת השירות באפגניסטן – אל הטעות – כשארלינג חשב שהוא מזהה מחבל מתאבד בתחפושת, וגרם לתקרית חמורה בין הצבא והאוכלוסיה האזרחית במקום. עלילת הרצח שתחילתה באפגניסטן, תתגלגל ותוצאותיה ישתרבבו בסופו של דבר אל הרשימה הסופית של מועמדי פרס נובל לשלום. במהלך שמונת הפרקים של הסדרה, נפגוש חברים ואויבים, אידיאליסטים וציניקנים, אילי הון בעסקי הנפט, פוליטיקאים, מצביאים, חיילים מקצועיים וחייל אחד שמתגעגע הביתה ואינו יכול לשאת יותר את הגעגוע. ציון איי.אם.די.בי.: 8.3/10


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן