Skip to content

כשאמות, תפתחו את ליבי – תמצאו שם את חוק ההסדרה

כישלון הליכוד, כישלונו של ביבי שסיפר לכולנו כי: "יחסי החוץ של ישראל נמצאים בפריחה חסרת תקדים". איזה אידיוט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נס או כישלון כמותו לא ידעה הפוליטיקה הישראלית נחל ערב חג החנוכה הקוסם, הרב מג – בנימין נתניהו. "מאחורי גבה של ישראל בישל הממשל האמריקני בחשאי עם הפלסטינים החלטה אנטי-ישראלית קיצונית, שתיתן רוח גבית לטרור ולחרמות" – כך טוענת בתוקף צמרת הליכוד.

ב 14 בדצמבר 2016 רשם נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו: "יחסי החוץ של ישראל נמצאים בפריחה חסרת תקדים".
עשרה ימים בלבד לאחר התרברבותו זו קם בן רודס (סגן היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן) והאשים את שר החוץ של ישראל וראש ממשלתה בנימין נתניהו  (מזל שהוא לא גם שר הביטחון של ישראל) בנימין נתניהו בכישלון מוחץ: "מדיניותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לבנייה בהתנחלויות הכריחה את ממשל אובמה לאפשר להחלטת מועצת הביטחון שהתקבלה היום לעבור". ברמזו לחוק ההסדרה.

בל נשכח – בנושא חוק ההסדרה נתניהו וליברמן עצמם קמו ואמרו שחוק ההסדרה שהימין ביקש לחוקק אז והשמאל הרים נגדו גבה, יגיע להאג. ולכן, בהחלט נכון פעלה חברת הכנסת  שלי יחימוביץ כדיפלומטית אופוזיציונרית גדולה למנוע התנגדות לחוק זה.

ב 28.11.16 פורסם שנתניהו, ליברמן ומנדלבליט טענו שחקיקת החוק הזה עלולה לתת משנה תוקף לעבודת צוות התביעה בבית הדין הפלילי בהאג המנהל בדיקה מקדימה בנוגע לתלונה שהגישו נגד ישראל הפלסטינים. אלא שנתניהו התנגד לחוק אבל הצביע בעדו, כמותו הצביעו אביגדור ליברמן אילת שקד ונפתלי בנט וללא ספק גם הם שותפים ואשמים בכישלון האדיר שנוצר.

 "לציית בקפידה למחויבות החוקית והאחריות שלה תחת אמנת ז'נבה הרביעית, בכל הנוגע להגנה על אוכלוסייה אזרחית בעת מלחמה", כך נרשם בהחלטת האו"ם מיום ה 24.12.16 – וגבירותי ורבותי, הרי זה הוכנס לשם רק בכדי שגם דונאלד טראמפ (הידיד החדש – ומשענת הקנה הרצוץ ) לא יוכל לסייע לנתניהו להימלט מהאג.

אני מתגלגל מצחוק בהרהורי על המחזה שמתפתח; בו נתניהו הקוסם, הרב מג, אשף אחזת העיניים – נאבק באפשרות שתפתח חקירה משטרתית נגדו ונחשף מול העולם כאידיוט דיפלומטי, שכשל אסטרטגית ויביא עצמו בסופו של יום (ככל הנראה) לסיים קרירה פוליטית מושחתת (לכאורה) – דווקא כפושע מלחמה (לכאורה) נגד האנושות (לכאורה) בבית הדין הבינלאומי בהאג. ברור שהכל לכאורה כמובן, שלא נתבע מחר על לשון הרע.

ביבי מרי אנטואנט (שרה פלד)
ביבי מרי אנטואנט (שרה פלד)

כוסית בלאדי מרי לכבוד האידיוט של הליכוד

אבל בכנות – כישלון אדיר זה והתנהלותו הדיפלומטית של בנימין נתניהו העלו בי את זכר הקנאות וכפכפי העץ של מלכת אנגליה במאה ה-16.

קנאות וכפכפי עץ היו לשם הצופן שהאוכלוסייה הנאורה ומבקשת החדשנות במאה – ה-16 (שם) כינתה את לובי הולכי השבי אחר המלכה מרי (העקובה מדם), על שמה הקוקטייל האדום (וודקה ומיץ עגבניות). בלאדי מרי זה ראוי להרים היום בכוסית לכבוד האידיוט של הליכוד ולצחוק בבוז מלא כאב: להאג.

מרי הראשונה, (בלאדי מרי), ניהלה גם דיפלומטיה כושלת כנתניהו. מדיניות בה היא אבדה שטחים אסטרטגיים של אנגליה בצרפת (קאלה), היא גם זו ששרפה את האליטה האקדמית ברחוב אוקספורד בלונדון (נתניהו: האינטלקטואלים השמאלנים הללו) והכול מתוך קנאות אמונית לדרכה ושנאה לחושבים אחרת ממנה.
בלאדי מרי הפכה את ״מצביעיה״ (החוגגים את שרפת מתנגדיהם באש) לעניים, אלו נועלי כפכפי עץ, ממחסור בכסף ויכולת לרכוש נעלי עור, כמנהג אנשי היבשת (אירופה).
ולאקורד הסיום אומר:  נתניהו שמוביל את מצביעיו לעוניים,  איבד היום את החוקיות של ההתנחלויות.
מתאים להניח שנתניהו שאביו היה היסטוריון כידוע,  ימלמל כפרפרזה על דברי המלכה מרי שאמרה במקור: אם תפתחו את לבי אחר מותי "תמצאו שם את קאלה", "כשאמות, תפתחו את ליבי ותמצאו שם את חוק ההסדרה", יאמר האדם שכשל – ראש הממשלה.

צריך גם לזכור כי ב-3 במרץ 2015 הניח נתניהו את האקדח המיועד למלמול הנ"ל בנאום שקיים, בניגוד לעצת השמאל, בפני מושב משותף של שני בתי הקונגרס של ארצות הברית, בנושא ההסכם המתגבש בין איראן למעצמות.

 אז, ברוח זחוחה, נתניהו לגלג על האפשרות שאובמה ינקום בו. והנה, הפלא ופלא, ערב חג החנוכה ב 24.12.2016 יצא ברק אובמה עם האקדח וירה – גבר שפרע את חובו ונעץ לאור היום בבנימין נתניהו את שינויו.

 רב המג בהאג.. איזה שפן ישלוף? (שרה פלד)
רב המג בהאג.. איזה שפן ישלוף? (שרה פלד)

 "אובמה אשם" מגמגם בנימין אחוז אימה והלם, ומייד תוקף את החלשות בחבורה – סנגל וניו זילנד,  אבל מי שהצביע בעד החלטה שמובילה אותו אישית ככל הנראה אל בית-הדין לפשעי מלחמה בהאג ומוציאה את ההתנחלויות אל מחוץ לחוקים האנושיים בעולם הייתה דווקא  רוסיה עם פוטין הגיבור שלו הוא ראש ממשלתנו קורא: "ידידי".
וכך גם הצביעה נגד נתניהו גם  סין שאחריה הוא מחזר וקיסר יפן – שאת ארוחת הערב היקרה מאוד אצלו ,עם ישראל (שזה אנחנו) מימן ובסיום פגישתו עם רה"מ יפן אמר  ראש ממשלתנו זחוח הדיעה: "אנו שותפים למחויבות להצעיד את הידידות המסורתית שלנו"  (איזה כישלון), ולא די בכך אלא שמרכז אירופה עמדה נגד ראש ממשלתנו הגיבור – כן גם צרפת גם אנגליה.

שלא תהינה ספיקות – זהו כישלון קולוסאלי שעוד ידובר בו שנים רבות.
כישלון הליכוד, כישלונו של ביבי שסיפר לכולנו כי: "יחסי החוץ של ישראל נמצאים בפריחה חסרת תקדים". איזה אידיוט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן