Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 24 בפברואר, 2017

חדר, הצייד: מלחמת החורף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:30 חדר Room, ערוץ Yes1 

דרמה מטלטלת ומרגשת בכיכובה של זוכת האוסקר על הסרט, ברי לארסון. ג'ק נולד בחדר, והחדר הוא כל מה שהוא מכיר. רק הוא ואמא שלו נמצאים בו, והקשר היחיד שלהם לעולם שבחוץ הוא צוהר בתקרת החדר, ואיש שמביא להם אוכל ובגדים מידי פעם לפעם. כמה ימים אחרי יום הולדתו החמישי, ינסו ג'ק ואמו, בפעם הראשונה יחד, לצאת אל העולם שבחוץ… מבוסס על רב המכר בעל אותו שם. במאי: לני אברמסון ("פרנק"). ארה"ב, 2015. סרט נהדר, אך קשה נפשית לצפייה, המרתק את הצופים בזכות משחק נהדר ותסריט מהודק. עשוי היטב, אך לא לבעלי לב חלש. ציון: 

22:00 הצייד: מלחמת החורף The Huntsman: Winter's War, ערוץ Yes2 + ערוץ Hot גולד

פריקוול לפנטזיית האקשן "שלגייה והצייד". לאחר שמלכת הקרח הצעירה איבדה את כל אהובי ליבה בנסיבות טרגיות היא מחליטה לעקור כל זכר לרגש האהבה ופורשת לחיות בארמון קפוא ומרוחק עם צבא שהקימה. בניגוד לצו שלה, הצייד אריק והלוחמת שרה מתאהבים זה בזו, פורשים מצבא הציידים ופותחים במאבק נגד מלכה צעירה שמנסה להפרידם ובאחותה המרושעת שמנסה לשלוט על כל הממלכה. שחקנים: כריס המסוורת', אמילי בלאנט, שרליז ת'רון, ג'סיקה צ'סטיין, ליאם ניסן (קריינות). במאי: סדריק ניקולאס-טרויאן. ארה"ב, 2016. סרט שלא חסרות בו בעיות: תסריט, משחק, קצב, בימוי ובעיקר אווירה. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן