באופן מפתיע (ואולי לא) תיבת הדואר שלי התמלאה לאחרונה בהזמנות לאירועים שונים לכבוד יום האישה הבינלאומי, כאשר רובם ככולם עוסקים בפיתוי הגנים הנשיים שלי ושל הנשים בכלל, לצאת למסע רכישות או התנסויות הנוגעות למראה החיצוני שלהן, לחידוש הפריזורה או הגרדרובה, להתפנק או "להירגע". במקום "לחגוג" באופן בנאלי וסטריאוטיפי עם מאות נשים אחרות במרדף אחרי הליפגלוס המושלם או מוצרי אופנה כאלה ואחרים, במסגרת אירועים "נשיים" לכאורה שמבטיחים לשמור אותנו הנשים יפות ושותקות, דווקא בערב יום האישה הבינלאומי, החלטתי ללכת למקום הכי לא "נשי", גם אם, בכל זאת עוסק באסתטיקה.
אולם התצוגה החדש של אלוני (אחד מ-7….) ממוקם במתחם דיזיין + בבאר שבע, בירת הנגב – יעד נדלניסטי מבוקש ומקום מושבה של היורשת שלי (אישה צעירה ועצמאית בפני עצמה). אמר יפה דוד מטלון, מנכ"ל רשת אלוני: "עולם עיצוב הבית הולך ומתפתח בדרום הארץ, ובאר שבע בירת הנגב, תפריח את השממה האסתטית."
באולם המרווח יועברו סדנאות ויערכו פגישות לאנשי המקצוע בענפי הנדל"ן והעיצוב, יזמים, קבלנים, אדריכלים ומעצבים, שייהנו מליווי אישי ומהידע המקצועי הרחב של נציגי אלוני. עושה רושם, שהמבקרים כאן ייהנו משירות איכותי, מגוון מוצרים רחב ובכלל חוויית קנייה נוחה מאוד.
האולם קל ונוח להתמצאות, בניגוד לאיקאה המייגע, פתוח וחושף לעיין את מגוון המוצרים כבר בעת הכניסה לאולם.
חברת אלוני הוותיקה והמובילה בישראל בתחום עיצוב הבית, ידועה במוצרי השיש והאבן שלה אך מייבאת ומשווקת בבלעדיות גם מותגים שונים של מוצרים נוספים כמו עץ ופרקטים (מבית אסקו וטארקט), קרמיקה ופורצלן (של רקס, ואפאריצ'י) וכלים סניטריים ואביזרים משלימים (של רוקה וגלובו), ועוד.
הדבר הכי מעניין בעיני, הם אריחי הטראצו של אלוני.
מי יודעת מה זה טראצו ? אז בואי אני אספר לך, כי בעיני זה הרבה יותר מעניין מהקולקציה האחרונה של מנגו (כי ממילא הקולקציה שלהם לא עולה עלי…).
אריחי הטראצו היפיפיים עשויים משבבים שהתקבלו מריסוק סוגים שונים ומגוונים של שיש, מעין חצץ שיש מאוגד במלט, הם מסוגננים מאוד ואסתטיים כמעט כמו מרצפות הפסיפס הוונציאניים העתיקים. בתחילת המאה אריחים אלה נוצרו על ידי אמנים, כיום הם נעשים בקנה מידה תעשייתי ופותחו בטכנולוגיות מתקדמות ביותר, אשר מאפשרות לכל בית להיראות כמו וילה חלומית באיטליה.
בתור אישה עצמאית, שהולכת להקים בית חדש בישראל באופן עצמוני, אולם התצוגה של אלוני בהחלט מהווה משב רוח מרענן ומקל במסגרת הלחצים של התהליך המייגע.
לסיכום, אל תתנו לרשתות השונות לבלבל אתכן, נשים הן לא רק צרכניות של מוצרי קוסמטיקה והלבשה עליונה או תחתונה. נשים הן בעלות ידע, דעה ועניין גם במדע ורפואה, פוליטיקה ומדינה, כלכלה, נדל"ן ואדריכלות.
יום האישה שמח לכן, נשים ישראליות, חזקות, עצמאיות, וחכמות.