Skip to content

"דרדסים: הכפר האבוד": הנפשה משעשעת לדרדסים ולגדולים

בסרט "דרדסים: הכפר האבוד", הדרדסית היחידה בכפר יוצאת להרפתקה על זהותה האמיתית, ובדרך נתקלת ביצורים מכושפים המאויירים בהנפשה מקסימה - גם בתלת מימד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הסרט "דרדסים: הכפר האבוד" מתחיל עם הקדמה ומסביר מי הם הדרדסים, בראשותו של דרדס-אבא (מנדי פטינקין באנגלית, דב רייזר בעברית). לכל דרדס יש מטרה, עבודה או תכונה מיוחדת שהופכת אותם למי שהם. אבל מה עם דרדסית (קולה של דמי לובאטו באנגלית, עינת אזולאי בעברית)? מה מטרתה בחיים? היא לא יודעת, והיא נחושה בדעתה לגלות.

"דרדסים: הכפר האבוד": הרפתקה מונפשת לכל המשפחה

בסרט בבימויו של קלי אסברי ("שרק 2"), שהוא אתחול מחדש לסיפור – ובגרסה מונפשת ותלת מימדית בעיקר לילדים, החברים של דרדסית: בר-מוח (דני פודי בלועזית, פז פרל בעברית), בר-כוח (ג'ו מנגניילו באנגלית, שמעון סמיט בעברית) וביש-גדא (ג'ק מקברייר בלועזית, נדב לאור בעברית) מנסים לשמח אותה באמצעות גלגשות בלב היער, על גבול היער האסור. אולם אז היא נפגשת במקריות עם דרדס מסתורי, אשר נעלם ומותיר מאחור את הכובע שלו. במקביל, ובהתאם לכל אגדות הדרדסים, גרגמל המרושע (ריין ווילסון באנגלית, קובי מימון בעברית), יחד עם חתחתול, רודפים אחר הדרדסים במטרה לשאוב את כוחם. מכאן, הסיפור ממשיך בעוד דרדסית האמיצה וחבריה מנסים להלחם בגרגמל, לברר מהו הכפר האבוד וכמובן ללמוד על זהותה של הדרדסית.

הסרט קצבי, מהיר, מלא בפעולה, הרפתקאות ורגעים קומיים – בעיקר לצעירים. ישנן כמה סצינות מתח, מעט קודרות יותר, ואפילו סצינת קרב לקראת הסוף, אבל שום דבר רציני יפחיד את הקטנטנים.

בנות צעירות תאהבנה מאוד את הסרט, כי הוא משובץ בארנבונים זוהרים בחושך, שפיריות מעופפות, מוזיקה משמחת, תלת מימד מרשים ובעיקר באומץ ובמתיקות של דרדסית.

"דרדסים: הכפר האבוד" נבנה כסרט לכל המשפחה, החל מאלה שגדלו וזוכרים את הדמויות הקטנות שמילאו מדי שבוע את מסך הטלוויזיה, ועד לקטנטנים שזו הפעם הראשונה שהם נתקלים ביצורים כחולים קטנים ומדברים. אין צורך בהכנה מוקדמת, כיוון שהסרט מאתחל את עצמו ומציג לצופים את כל מה שהם צריכים לדעת, כולל מפגש עם הדרדסים המוזרים ביותר שתמצאו בלב היער.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן