Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 04 באפריל, 2017

הקרודים, אדי הנשר, האויב הבלתי-נראה, חיילי אללה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:15 הקרודים The Croods, ערוץ Hot פאן 

אנימציית הרפתקאות שהייתה מועמדת לפרס האוסקר. משפחה פרה-היסטורית חיה את חייה בתוך מערה מרווחת, שמהווה מקום מפלט מפני כל היצורים הקדמונים שבחוץ. אב המשפחה אוסף סביבו את הנוכחים ומרכז את תשומת לבם בסיפורים מרתקים ומסמרי שיער על העולם החיצוני הנסתר. בכך הוא מבקש למנוע מהם לחשוב אפילו על התרחקות מהקן החם. איפ (אמה סטון, "לה לה לנד"), בתו המתבגרת, מואסת בשגרה החוזרת על עצמה, ומתחילה להתעניין במה שקורה מחוץ למערה. בחסות החשיכה, כשהלילה יורד וכולם ישנים, היא נמלטת ומגלה את גאי (ריאן ריינולדס, "גרין לנטרן", "דדפול") נער בן גילה. אסון טבע בצורת רעידת אדמה מאלץ את בני המשפחה הדאגנים להימלט על נפשם ולשרוד בטבע מול יצורים מוזרים שלא פגשו מעולם. מי שנחלץ לעזרתם במסע ההרפתקאות הוא אותו הנער שפגשה איפ. בימוי: קירק דמיקו וכריס סנדרס. ארה"ב, 2013. בידור משפחתי, שמח, מצחיק, משעשע ובעיקר מונפש היטב. ציון: 

22:00 אדי הנשר Eddie The Eagle, ערוץ Yes3 

קומדיה המבוססת על סיפור אמיתי, ומתארת כיצד הפך צעיר מגושם לגיבור התקשורת והקהל באולימפיאדת החורף של 1988. מאז שהיה ילד קטן חלם מייקל (אדי) אדוארדס להשתתף באולימפיאדה. גמלוניותו והעדרן של יכולות אתלטיות לא עצרו אותו מלנסות שוב ושוב. לאחר עוד ניסיון כושל, הוא מצא את התשובה – הוא יתחרה בענףף קפיצות הסקי, בו אין מתחרים בריטיים נוספים, והקריטריונים האולימפיים אליו נמוכים ביותר. גם העובדה שמדובר באחד הענפים המסוכנים ביותר ושקפיצה לא מוצלחת יכולהה להסתיים בפציעה קשה ואף במוות, לא הרתיעה אותו, וגם לא המאמצים של מנהלי המשלחת למנוע ממנו את ההשתתפות. בדרכו אל המשחקים האולימפיים הוא מבקש את עזרתו של קופץ עבר אלכוהוליסט. שחקנים: טארון אגרטון ("קינגסמן: השירות החשאי"), יו ג'קמן, כריסטופר ווקן. במאי: דקסטר פלטשר. בריטניה, 2016.

22:00 האויב הבלתי-נראה | An Unseen Enemy, ערוץ Yes דוקו 

איך נילחם במגפות החדשות שמאיימות על העולם? מגפת האבולה שהתחוללה ב-2014 לימדה עד כמה אנחנו לא ערוכים להתמודד עם מגיפה עולמית. מאז עלה לכותרות גם נגיף הזיקה שעורר היסטריה במיוחד בקרב נשים בהריון. מומחים טוענים שמעולם לא היינו קרובים כל כך למגיפה עולמית קטסטרופלית. המגפה הבאה עלולה להיווצר ממחלה חדשה או מזנים עמידים של מחלות שחשבנו שכבר חלפו מהעולם. יש אף מומחים הטוענים שהמגיפה הבאה תתחיל מטרור ביולוגי. הסרט חושף את החזית של המאבק נגד מגיפות המשתרע על פני שש יבשות. בראש המאבק – אנשים שמנסים לחולל שינוי. הם מסבירים לנו שהדרך היחידה לנצח את המגפה הבאה היא לאחד כוחות בין מדינות ובין גופים שונים וביחד לרתום את כל תושבי העולם להבנה שיש ביכולתו של כל אחד מאיתנו לשמור על בטחון האנשים שלצידו. בימוי: ז'נט טוביאס. 100 דקות, ארה"ב, 2017.

22:45 חיילי אללה Allah's Soldiers, ערוץ Hot8 

מעקב של חצי שנה סוערת, שבה יוצר הסרט הסתנן לתא של דעאש בצרפת בזמן הפיגועים במועדון הבטקלן, ותיעד את האופן שבו מנהיגי הארגון מנצלים צעירים תועים למטרותיהם הרצחניות. עיתונאי צרפתי מוסלמי ביקש לדעת מה מסתתר במוחם של ג'יאהדיסטים צעירים הנקראים להילחם. באמצעות שם בדוי, זהות בדויה ומצלמה נסתרת הוא מצליח לחדור אל תא פעילי דאעש בצרפת ולתעד מה קורה שם מבפנים. צרפת, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן