Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 08 במאי, 2017

יאנגר 2, אמא – תראי לאן הגענו, אזהרה: התרופה הזאת יכולה להרוג אותך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:05 יאנגר 2 2 Younger, ערוץ Hot3 

קומדיה רומנטית של רשת הכבלים TV Land, מבית היוצר של דארן סטאר ("סקס והעיר הגדולה"). הסדרה חודשה לעונה שלישית ורביעית. העונה השנייה נפתחת לאחר הפרידה של לייזה מג'וש לאחר שגילה את הסוד שלה – אבל כאן לא נגמרות התסבוכות. בתה הסטודנטית (טסה אלברטסון, "מנותקים") חוזרת לעיר ופוגשת את ג'וש במקרה, הזדמנות חדשה בעבודה גוררת אותה לצרות נוספות וגם מערכת היחסים שלה עם ריצ'ארד (פיטר הרמן, "שוטרים בדם") עולה מדרגה. האם היא תצליח לשמור על זהותה האמיתית שלה בסוד?

22:00 אמא, תראי לאן הגענו! !Look at Us Now, Mother, ערוץ Hot8 

פרס ראשון בפסטיבל Impact Docs Award. גייל קירשנבאום היא רווקה ניו-יורקית כבת 50, שמחליטה לתעד את מערכת היחסים שלה עם אימה השתלטנית בעודן טסות להודו, נרשמות לאתר הכרויות והולכות לטיפול זוגי. יחסיה של קירשנבאום – הבת הלא נשואה, האמנית, העצמאית, זו עם האף הגדול, הרגישה כל כך מיום שהיא זוכרת את עצמה – עם אמה הביקורתית והדעתנית מתוחים וטעונים, ומתנהלים תחת עננה של פצעי ילדות. הסרט משלב הומור נשכני וחושף היסטוריה משפחתית מורכבת ומרתקת. קירשנבאום מסרבת בתוקף לעבור ניתוח אף ושתי הנשים התוססות והפראיות להפתיע מגששות בדרך לקבלה וסליחה. ארה"ב, 2015. סרט תיעודי קטן מאוד, חמוד, אינטימי ובעיקר מבדר. ציון: 

22:00 אזהרה: התרופה הזאת יכולה להרוג אותך | Warning: This Drug May Kill You, ערוץ Yes דוקו 

הבמאית פרי פלץ, שהפיקה את הסרט "שתייה בסיכון", ממשיכה לעסוק בנושא ההתמכרויות – הפעם עוסק סרטה בשימוש הנרחב של צעירים במשככי כאבים. הסרט מביא מבט נוקב על ההשפעה ההרסנית של ההתמכרות למשככי כאבים בקרב צעירים בארצות הברית. ארבע משפחות, שחייהם נהרסו בגלל אותה התמכרות, שהחלה ממרשם תמים וחוקי למשככי כאבים מביאות את סיפורן האישי והמרגש. מבט מאיר עיניים על התופעה ההולכת וגדלה ועל המחיר הכבד שהיא גובה מהקורבנות שלה ומבני משפחותיהם. 58 דקות, ארה"ב, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן