Skip to content

אזרח נורה למוות ושני שוטרים נפצעו בתקרית פלילית בטירת הכרמל

השוטרים הוזעקו לטפל בסכסוך שפרץ במוסך. אחד המעורבים דקר את השוטרים ונורה בידי אחד מהם. האזרח נהרג והשוטרים טופלו בבית החולים כשמצבם מוגדר כקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אזרח נורה ונהרג ושני שוטרים נפצעו הבוקר (ראשון) בתקרית שאירעה במוסך השוכן בטירת הכרמל הסמוכה לחיפה.
שני השוטרים נקראו הבוקר לטפל באירוע פלילי, סכסוך שפרץ במוסך.  לדברי המשטרה הותקפו השוטרים ונדקרו על ידי אחד המעורבים באמצעות סכין. כתוצאה מהדקירות נפצעו  השוטרים, אחד (46), בגבו והשני (20), במותנו  ופונו במצב קל -בינוני לביה"ח רמב"ם.
אחד השוטרים  שנדקר ביצע ירי ופגע באמצעות נשקו בגפו התחתונות של התוקף. בהמשך צוותי רפואה שהגיעו למקום קבעו את מותו של החשוד בדקירה. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום והחלו לחקור את נסיבות האירוע.
מפרטים ראשונים עולה כי הגבר שנורה רכש צמיגים במוסך צמיגים ושלא שילם עבור זוג הצמיגים הגיש הבעלים תלונה במשטרה. היום, בעת שהגיעו השוטרים אל הגבר אירעה התקרית האלימה בינו ולבין השוטרים.

אחד השוטרים מגיע לרמב"ם ( צילום: דוברות רמב"ם)
אחד השוטרים מגיע לרמב"ם ( צילום: דוברות רמב"ם)
אזור התקרית בטירת הכרמל (צילום: איחוד והצלה)
אזור התקרית בטירת הכרמל (צילום: איחוד והצלה)

ממד"א נמסר כי סמוך לשעה 10:40 נמסר למד"א על אירוע ברחוב רמב"ם בטירת הכרמל בו נפגעו שוטרים. צוותי ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהוזנקו למקום טיפלו בשני שוטרים במצב קל הסובלים מדקירות בפלג גופם העליון והתחתון שיפונו לבית החולים רמב"ם ובנוסף נקבע מותו של גבר כבן 50 במקום. מבית החולים רמב"ם נמסר כי אחרי צילומי  סי טי של שני השוטרים מצב השוטרים מוגדר קל.  מדובר בדקירות שטחיות שלא גרמו נזק לאיברים פנימיים והשוטרים יישארו ככל הנראה  להשגחה במחלקה כירורגית.
ממשטרת ישראל נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה ותגיב בנחישות למול כל ניסיון לפגוע בחייהם של שוטרים וכוחות הביטחון המבצעים את תפקידם".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן