Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 06 ביוני, 2017

מועדון קרב האוכל של ג'יימי וג'ימי 5, היפרדות, מת על הבמה, לה צ'אנה: מלכת הפלמנקו, אתגר הנינג'ה 6, קשר דם 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 מועדון קרב האוכל של ג'יימי וג'ימי 5 | Jamie and Jimmy's Food Fight Club 5, ערוץ האוכל

חברותם של השף ג'יימי אוליבר והחוואי ג'ימי דוהרטי החלה עוד כשהיו ילדים. כבר אז חלקו השניים אהבה משותפת למזון שהייתה להם בסיס לשנים ארוכות של שיתוף פעולה. כעת הם שבים הביתה למחוז אסקס שבבריטניה ומקימים דוכן אוכל קטן בשם 'מועדון קרב האוכל'. מדי פרק יטיילו השניים ברחבי אירופה, יפגשו ידוענים מקומיים ויעמידו את הגרסה הבריטית שלהם כנגד מאכליהם המפורסמים של שכניהם. בין הסלבס שיופיעו העונה: ג'ון בישופ, השחקנית סלמה הייק ו-לינדזי לוהן.

22:00 היפרדות | Departure, ערוץ Yes3

חייה של משפחה בריטית עומדים להשתנות. אם המשפחה ובנה המתבגר מבלים שבוע בדרום צרפת בפירוק בית הקיט המשפחתי, על רקע התפרקות חיי הנישואים של ההורים. העניינים הופכים למורכבים עוד יותר כאשר ילד מקומי ומסתורי נכנס לחייהם. שחקנים: ג'ולייט סטיבנסון, אלכס לאותר. במאי: אנדרו סטיגל. בריטניה / צרפת, 2015. סרט פשוט עם עלילה עדינה וצבעי כחול-ירוק יפים. לא מתוחכם או תיאטרלי מדי, אבל מעניין. ציון: 

22:00 מת על הבמה | I'm Dying Up Here, ערוץ Yes Oh

דרמה חדשה מבית Showtime, בהפקתו של ג'ים קארי ובכיכובה של מליסה ליאו, המבוססת על ספר באותו שם שכתב ויליאם נודלסדר. הסדרה מתרחשת בסצנת הסטנד אפ קומדי של לוס אנג'לס בשנות ה-70, המקום ממנו יצאו קומיקאים מצליחים רבים, כמו דיוויד לטרמן, ג'יי לנו ו-ריצ'ארד פריור, ומציגה את האנשים הפגומים, מלאי ההשראה והקצת משוגעים, שעמדו לבדם לפני קהל חי, בעודם כמהים לתהילה, עושר ועם קצת מזל, כמה דקות על הספה של ג'וני קרסון. הם אלו שייסדו את העסק הסבוך והמרתק שמטרתו לגרום לאנשים לצחוק.

22:00 לה צ'אנה: מלכת הפלמנקו | La Chana, ערוץ Yes דוקו

פרס הקהל – פסטיבל IDFA 2016. אנטוניה סנטיאגו אמאדור, הידועה כ'לה-צ'אנה', היום בשנות ה-70 לחייה, עולה לבמה הריקה ומתיישבת בקושי רב. או אז מתחילות רגליה של 'המלכה הצוענית' – כפי שהיא מכונה על ידי מעריציה והתקשורת – לנוע בקצב הולך ומתגבר. גופה ונשמתה מתמסרים לקצב והיא ניעורה לחיים. בשנות ה-60 וה-70 – תור הזהב של הפלמנקו – לה צ'אנה היתה אחת הכוכבות הגדולות ביותר בעולם של הריקוד הסוער. הופעות שלה פורסמו על לוחות מודעות ענקיים ברחבי ספרד. אפילו השחקן פיטר סלרס הזמין אותה להוליווד. אך היא לא הלכה. במקום זאת, בנקודת השיא של הקריירה שלה – היא פתאום נעלמה מהסצינה. תוך שהסרט עוקב אחר החזרות להופעה האחרונה שלה בהווה, אחרי 30 שנה בה לא הופיעה, לה צ'אנה חושפת את סיפור חייה הסוער ואת הסוד שגדע את הקריירה המבטיחה שלה: במשך 18 שנה היא היתה קורבן להתעללות מתמשכת על ידי בעלה הראשון. זהו סרט מלא תשוקה וחיוניות על כוחה של יצירה, על אהבה, על חברות ועל איך אפשר להמציא את עצמך מחדש. בימוי: לוצ'יה סטוֹיֶביץ'. 83 דקות, ספרד / ארה"ב, 2016.

22:00 אתגר הנינג'ה 6 | American Ninja Warrior 6, ערוץ Yes אקשן

תוכנית הבידור התחרותית והספורטיבית בה מאות מתחרים מנסים להשלים סדרת מכשולים ברמת קושי עולה ומתגברת, ולעלות לגמר הארצי, בתקווה להפוך ללוחם נינג'ה אמריקני. בעונה השישית משתתפים כמה מתעמלים אולימפיים, מאמן מקצועי מ-"The Biggest Loser", מתאבקים מקצועיים, שחקני כדורסל, רוכבי אופניים, גולשי סנובורד ועוד, וגם הקטע בו קייסי קטנזרו עושה היסטוריה והופכת לאשה הראשונה שמשלימה את המסלול.

22:50 קשר דם 3 | Bloodline 3, ערוץ Yes Oh

דרמת המתח מבית Netflix ומהיוצרים שמאחורי "Damages", בעונה אחרונה. ספוילר – שאלות רבות נותרו פתוחות בסיום העונה השניה ויוצרי הסדרה יצטרכו לענות עליהן: האם סודם של ג'ון ונולן ריינבורן עומדים להתגלות? בסיום העונה ג'ון ברח מאיי פלורידה לאחר שהרג את אחיו דני, ונולן היה זה שתכנן להעלות את המסעדה של דני באש. בעונה החדשה, ג'ון יחזור הביתה, ופרצופו ההרסני של נולן, בדומה לאביו, יתחיל להיחשף.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן