Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 13 ביוני, 2017

באניקולה, הגעגועים של מאיה גורדון, ההבטחה: רצח מאהבה, נדירה, עור רגיש 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:56 באניקולה | Bunnicula, ערוץ הילדים

קומדיית הרפתקאות חדשה ומופרעת על ארנב-ערפד בשם באניקולה. באניקולה הוא לא ערפד רגיל שכן הוא אוהב לשתות מיץ גזר במקום דם על מנת לשמור ולחזק את כוחות העל שלו. בכל פרק באניקולה יצא להרפתקה לילית חדשה ובלתי נשכחת.

21:00 הגעגועים של מאיה גורדון | The Longings of Maya Gordon, ערוץ Hot8

הסרט עוקב אחר האמנית הבינלאומית, מאיה גורדון, אישה נון-קונפורמיסטית ולא קונבנציונלית, אשר בשם האותנטיות הבלתי מתפשרת שלה ואמנותה ויתרה על משפחה ובית. מהלך חיפושיה אחר בית ואהבה מביא אותה לפגישה מקרית ומרגשת במיוחד עם גבר הלום קרב ממלחמת יום כיפור. האם שתי נשמות סוערות ומטולטלות אלה ימצאו מנוחה ונחלה ביחד? הציר השני בסרט מציג את עבודות האמנות הייחודיות שלה, המגלמות בתוכן את מאיוויה ותשוקותיה של גורדון ומעלות שאלות רלוונטיות של זהות נשית ולאומית, הזדקנות, אהבה ומימוש עצמי. בימוי: יאיר לב, אתי ויזלטיר. ישראל, 2017.

22:00 ההבטחה: רצח מאהבה | The Promise | Das Versprechen, ערוץ Yes דוקו

סדרת פשע אמיתי חדשה בשלושה פרקים. הם היו זוג רגיל – ינס סורינג, הבן החנון של דיפלומט גרמני ו-אליזבת' הייסום, ביתם היפה והמוכשרת של מנהל מצליח בתעשיית הפלדה ואשתו האמנית. הגילוי של גופותיהם של הוריה של אליזבת', שנרצחו בצורה ברוטלית בביתם, החרידה את הקהילה השלווה בוורג'יניה והעלתה מיד את החששות מפני רוצח סדרתי באזור. אך החשדות הופנו במהרה אל ינס ואליזבת' לאחר שהתברר שברחו מהארץ, חצו את אסיה ואירופה, השאירו אחריהם שובל של מכתבי אהבה ולבסוף נחתו בבריטניה, שם נעצרו על שימוש בצ'קים ללא כיסוי. הסדרה מלווה את סיפורם של השניים משלב הצטיינותם בלימודים באוניברסיטת וירג'יניה ועד למאסר עולם בבתי כלא המרוחקים 35 מייל האחד מהשנייה. מתוך שעות רבות של חומרי ארכיון שלא-נראו-כמותם, משולבים בראיונות עדכניים עם ינס סורינג ודמויות מפתח רבות שהשתתפו בחקירה המקורית ובעדויות בבתי המשפט, מתגלה הסיפור הלא-יאומן על אהבתם הקטלנית. בימוי: מרקוס ותר ו-קארין סטיינברג. 3 פרקים בני 45 דקות, גרמניה, 2016.

22:00 נדירה | Rara, ערוץ Yes3

מבוסס על סיפור אמיתי שהתרחש בצ'ילה. מאז שהוריהן נפרדו, שרה ואחותה גרות עם אמן ועם בת זוגה החדשה. שגרת יומן לא ממש שונה מזו של משפחות אחרות, והסביבה הביתית חמה ותומכת. אך לא כולם רואים זאת כך, וגם בקרב האב מקננים ספקות. יום ההולדת ה-13 של שרה מתקרב, ועמו מגיעים לא מעט אתגרים – אהבה ראשונה, שינויים גופניים, ומעל לכל המאבקים בין הוריה. שחקניות: חולייטה לוברט, אמיליה סונדון, מריאנה לויולה. במאית: פפה סן מרטין. ארגנטינה / צ'ילה, 2016.

22:00 עור רגיש 2 | 2 Sensitive Skin, ערוץ Hot HBO

הקומדיה השחורה של HBO קנדה וחברת Rhombus Media. ספוילר – העונה השנייה נפתחת חצי שנה לאחר מותו של אל מהתקף לב. דווינה מנסה להסתגל לחייה החדשים כאלמנה – היא עוברת לגור על סירה באיי טורונטו ורוקמת מערכות יחסים חדשות, אך מתקשה לעבור הלאה בשל הזיות חוזרות ונשנות של בעלה המנוח, שממשיך לרדוף אותה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן