Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 19 ביוני, 2017

מתים לרגע 2, מורות 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:15 מתים לרגע 2, ערוץ Hot3

דרמה יומית על חמישה סטודנטים לרפואה שמשחקים עם המוות, בכיכובם של אגם רודברג, עפר שכטר, מיכאל אלוני, ורד פלדמן, יובל סגל ועוד. ספוילר – בעונה החדשה, אחרי שאיבדו את אחד מחבריהם, הגיבורים נשבעים לא לעשות את הניסוי שוב לעולם. אבל כשהם שוברים את ההבטחה, ההשפעה הרסנית בהרבה. נשים הרות מתחילות למות בבית החולים וכבר לא ברור מי רע ומי טוב, מה אמת ומה טירוף, והאם הם אחראיים לכוחות שטניים שחודרים אל עולמנו מהעולם הבא. בינתיים, החמישה ממשיכים לטפל במקרים מורכבים ומרגשים שמגיעים מדי יום לבית החולים. דנה, שעדיין מתמודדת עם אבל ואשמה, מתאהבת בהומלס נאה ומסתורי שעשוי להחזיק את הפתרון לתעלומה החדשה.

22:30 מורות 2 | 2 Teachers, ערוץ Hot קומדי סנטרל

הקומדיה של רשת TV Land המבוססת על סדרת רשת חוזרת לעונה שנייה. מאחורי הסיטקום, שכבר חודש לעונה שלישית, עומדות שש נשים שלכולן קוראים קייט. בעונה השנייה ייאלצו המורות להתמודד עם הבחירות, עם תרגילי גיבוש ועם הרעה בתנאי העסקתן.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן