Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 04 ביולי, 2017

ווינר דוג, סיגריות: מיליארד איש בסכנת חיים, עגבניות: אימפריית הזהב האדום, הלוחש למכוניות 6, מסלול אלטרנטיבי, מדירה לטירה 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 ווינר דוג | Wiener-Dog, ערוץ Yes3

טוד סולונדז, הבמאי האמריקני שהתפרסם עם "אושר" ו-"ברוכים הבאים לבית הבובות", מעביר הפעם את השקפת העולם הצינית שלו בעזרתה של כלבת תחש מתוקה אשר נודדת בין בעלים שונים, בגילאים שונים, כל אחד ובעיותיו שלו. מילד סקרן, דרך מורה לתסריטאות שעברו מאחוריו ועד לצעירה הזקוקה לעזרתה של סבתה. שחקנים: ז'ולי דלפי, גרטה גרוויג, דני דה ויטו, קירן קאלקין, אלן בורסטין. ארה"ב, 2016. סרט מקורי, לא בטוח שמתאים לכולם, אך מי שחובב/ת של סולונדז בוודאי י/תהנה. ציון: 

22:00 סיגריות: מיליארד איש בסכנת חיים | A Billion Lives, ערוץ Hot8 + Hot VOD

פרס ראשון פסטיבל הסרטים מלבורן 2016; פרס ראשון בפסטיבל הסרטים JoziI 2016. על פי ארגון הבריאות העולמי של האו"ם, כמיליארד איש צפויים למות ממחלות הנגרמות מעישון במהלך המאה ה-21. זהו מסעו של הבמאי ארון ביברט בנבכי עולם הטבק, העישון והסיגריות האלקטרוניות, כדי להבין מה מסתתר מאחורי מגפת העישון. ביברט עובר על פני ארבע יבשות ומראיין רופאים, מדענים, טכנולוגיים וקובעי מדיניות ממארגוני בריאות בינלאומיים גדולים אשר פועלים כדי להציל את חייהם של מיליארד איש. כל זאת אל מול הפיתוח של הסיגריה האלקטרונית שיצרה את אחד הוויכוחים הבריאותיים השנויים במחלוקת ביותר בהיסטוריה של בריאות הציבור. ארה"ב, 2016.

22:00 עגבניות: אימפריית הזהב האדום | The Empire of Red Gold, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

לא רבים יודעים שתהליך התיעוש של העגבנייה הקדים את המהפכה התעשייתית הגלובלית. ב-1897, יותר מ-10 שנים לפני שפורד הקים את פס הייצור למכוניות, היינץ כבר הפך את קופסאות השימורים של רסק העגבניות לסטנדרט בכל מטבח. חברת היינץ הייתה למעשה מהחברות הראשונות שהבינו את כוחו של המיתוג. במקביל לשיווק ולמכירות, הם יצרו סטנדרטים אחידים של ייצור והקימו מעבדות גנטיות שאפשרו הצמחת עגבניות זהות בכל רחבי העולם לצרכיהם שונים. כיום העגבנייה נצרכת באותה מידה כמו האורז, החיטה והבנזין. בכל מקום אליו תגיע ברחבי העולם, תוכל לאכול בדיוק את אותן העגבניות. למעשה, ההבנה שאפשר לייצר מהעגבנייה מוצרים חזקים וייחודיים כמו רוטב פיצה, קטשופ, מרקים, רטבים, משקאות ומאכלים קפואים היא שהפכה אותה למוצר מנצח. הסרט מביא את סיפור התיעוש המרתק של העגבניות, עוקב אחר המסע שהן עוברות מאפריקה, איטליה, סין ועד אמריקה בדרכן להפוך לרסק עגבניות ולחומרים מתועשים אחרים ומציג את ההשלכות של העסקים הגלובליים שנרקמים סביב העגבנייה. 52 דקות, צרפת, 2017.

22:05 הלוחש למכוניות 6 | Counting Cars 6, ערוץ ההיסטוריה

דני קוקר, אגדה מוטורית מחוספסת ומקועקעת, חי ונושם מכוניות מתוצרת ארצות הברית. כשדני מבחין במכונית שהוא רוצה, הוא יעשה הכל על-מנת להשיג אותה – כולל להציע כסף מזומן על המקום, לבעלים המופתעים של הרכב שמבוקש על-ידו…

22:30 מסלול אלטרנטיבי | Alternate Route, ערוץ הטיולים

מאט הראנק הוא צלם הנוסע ברחבי ארצות הברית ומתעד את צדדיה האותנטיים. מדי פרק יבקר ביעד אחר ויבחן את תרבותו הגבוהה (קוקטיילים מעשה ידי אמן וחליפות יוקרה), כמו גם את זו הנמוכה (נקניקיות בלחמנייה וג'ינס אמריקני אותנטי).

22:40 מדירה לטירה 2 | 2 Escape to The Chateau, ערוץ החיים הטובים

דיק סטרוברידג' ו-איינגל אדורי ממשיכים בשיפוץ טירת הפאר המוזנחת שרכשו. פרקי העונה יתעדו את מלאכת השיקום והבניה כ-18 חודשים לאחר סוף העונה הראשונה. בין התגליות הצפויות להם: אוסף תקליטי ויניל נדירים בעליית הגג ואתגרים חדשים במלאכת התקנת המעלית.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן