Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 22 ביולי, 2017

שעת האופל, עסק לא גמור, איימי שומר: סטנד אפ, תום יער עושה את שביל ישראל, הצעיף הצבעוני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:50 שעת האופל | The Darkest Hour, ערוץ Hot אקשן

מותחן בדיוני. שון ובן הם מפתחי תוכנה אמריקנים צעירים, היוצאים למוסקבה לפגישות עם משקיעים, בתקווה למכור את המצאתם. שותפם השוודי מבצע מעילה ומבטל את יכולתם לעשות עסקים כפי שקיוו. הם יוצאים למועדון לילה מקומי, מתוודעים לשתי בחורות ומזהים גם את שותפם השוודי סקיילר. לפתע השמיים מוארים באורות חזקים ומתברר להם שחייזרים פלשו לכדור הארץ והשתלטו על מערכות החשמל. הצעירים מגלים שתחנות הכוח המרכזיות שותקו וכי העיר ריקה מאדם, ומחליטים להיאבק על חייהם ועל גורל האנושות. שחקנים: מקס מינגלה, אמיל הירש, ג'ואל קינמן. בימוי: כריס גוראק. ארה"ב, 2011. הסרט סובל מתסריט דל, משחק חלש ובימוי חסר כיוון או עניין. ציון: 

18:00 עסק לא גמור | Unfinished Business, ערוץ Hot גולד

קומדיית מתח. דן טראנקמן הוא בעל עסק קטן ומקרטע. הוא שואף להציל את העסק מפשיטת רגל ולשם כך יוזם נסיעה לאירופה בלוויית שני שותפיו, האחד צעיר חסר ניסיון משמעותי והאחר – בגיל העמידה כששנותיו הטובות מזמן מאחוריו. המטרה היא להשיג לקוח רב ערך עבור החברה, שיכול להצעיד אותה קדימה. לרוע המזל, בני החבורה מגלים כי הבעלים הקודמים של העסק הפכה למתחרה הכי גדול שלהם בחו"ל, וגם ניסיונות החיזור אחר לקוחות פוטנציאליים, הכוללים בילוי לילי בעיר, הופכים לסיוט אמיתי. שחקנים: וינס ווהן, טום וילקינסון, דייב פרנקו, סיינה מילר. בימוי: קן סקוט. ארה"ב, 2015. בזבוז עצום של שחקני איכות בסרט שאינו מצחיק, ללא תסריט כלל ורק עושה רע לצופים. ציון: 

22:00 איימי שומר: סטנד אפ | Amy Schumer: Live from the Apollo, ערוץ Hot HBO + Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 24 באוקטובר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes Oh

22:00 תום יער עושה את שביל ישראל, ערוץ Yes קומדי + Yes VOD

סדרת דוקו ריאלטי מקורית. תום יער יוצאת לעשות את שביל ישראל, זה לפחות מה שהבמאי שלה רוצה, אבל אותה זה לא ממש מעניין. היא פוגשת טיפוסים מאוד מעניינים על השביל, אבל לא באמת מתאים לה לישון בשטח, להתחבר אל הטבע ולהתעמק במה שהאורחים רוצים לספר לה. התוצאה: דוקו-ריאליטי קורע ברוח השטותית והאנרכיסטית (ותוך כדי שיחות טלפון עם אבא שלה ובעלה האהובים שהשאירה מאחור), אך עם זאת מרגש ומעשיר. מדן ועד אילת, היא פוגשת בדרכה טיפוסים מוזרים – היפים רוחניים, זמרים נודדים, עולי רגל נוצרים, משחזרי היסטוריה מוטרפים, טיילים מדופלמים ורבים אחרים. היא תישן במיטות גחלים, תתקלח במעיינות, תשתה מים מוטמנים ואולי אחרי כל אלו תצליח להסיר את הציניות ולהתרגש מנופיה של ארץ הקודש. בפרקים, המסודרים בסדר גיאוגרפי מדן ועד אילת, ישולבו קטעי סטנד אפ של תום בנושא הפרק. במאי: דניאל אדר.

22:00 הצעיף הצבעוני | The Painted Veil, ערוץ לייפטיים 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן