Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 15 באוגוסט, 2017

פריפוניקס, ההיסטוריה של הקומדיה, למות מצחוק, ונדטה, אנונימית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:50 פריפוניקס | Freefonix, ערוץ Yes קידז 

שלושה גיבורים מרקעים שונים מקימים להקה בשם פריפוניקס על מנת להגן על הכוח החזק ביותר ביקום – התו השלושה עשר, ולהציל את העולם מעתיד עגמומי בחסות איחוד אפל. ביבי הייתה הזמרת הראשית של להקת בנות, פריזבון הוא גיטריסט בעל השקפת עולם זנית ומוסטארט הוא מכונת ביטים טכנולוגית, רועשת ומשומנת.

21:15 ההיסטוריה של הקומדיה | The History of Comedy, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

סדרה מאד מצחיקה, בת 8 פרקים, מבית CNN. מהסיטקומים והסטנד אפ ועד תכניות האירוח של הלייט נייט והרכבי אימפרוביזציה – הסדרה מספרת הכל על התפתחותה של הקומדיה. קטעי ארכיון, קורעים מצחוק, מוצגים לצד ראיונות מרתקים עם אגדות מתחום הקומדיה ועם קומיקאים בני-זמננו. בהשתתפות: שרה סילברמן, ג'ימי קימל, קונאן אובראיין, ג'אד אפאטו ורבים אחרים. ארה"ב, 2017.

22:00 למות מצחוק | Dying Laughing, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

ג'רי סיינפלד, כריס רוק, איימי שומר, ג'רי לואיס, גארי שנדלינג, שרה סילברמן, קווין הארט, ג'יימי פוקס וסטנדאפיטים רבים אחרים התקבצו בסרט אחד כדי להראות לנו עד כמה קשה העבודה של לנסות ולהצחיק אנשים. סטדנאפיסט צריך להיות תסריטאי, במאי ו-פרפורמר. אין חזרות, אין אימונים ואין רשת ביטחון שתתפוס אותך כשאתה בקדמת הבמה מול הקהל החי. לרוב האנשים בעולם, להיחשף על הבמה ולקבל קריאות בוז כלפיך יכולה ליצור טראומה לכל החיים, אך בשביל הסטנדאפיסטים זהו האתגר הלילי שלהם. הדוקו המצחיק מכיל ראיונות מקוריים עם מיטב הסטנדאפיסטים, בשילוב עם צילומים אישיים מהחיים בדרכים – הכל מנקודת המבט של הקומיקאים. בימוי: פול טוגוד, לויד סטנטון. 87 דקות, ארה"ב, 2017. הסרט אמנם חובק הרבה כוכבים, אבל מרוב עצים – לא רואים את היער, או את הקו המרכזי שמאחורי הסיפור. ציון: 

22:00 ונדטה | Vendetta, ערוץ Hot אקשן

דרמת אקשן. אשת חוקר משטרה מנוסה נרצחת על-ידי פושע שהוא בעצמו הביא למעצרו. הבלש המנוסה מרגיש שהגיע לקצה גבול היכולת שלו ומאבד שליטה. במסגרת תכנון הנקמה שלו, הוא מביא למעצרו במכוון. בין כותלי הכלא מסתבר לו, למרבה תדהמתו, על הקמת ארגון פשיעה חדש, שאנשיו מוכנים להרוג ולהיהרג במטרה להגן עליו. שחקנים: דין קיין, פול ווייט, מייקל אקלונד. בימוי: ג'ן סוסקה, סילביה סוסקה. ארה"ב, 2015.

22:00 אנונימית | Complete Unknown, ערוץ Yes3

דרמת מסתורין. טום ואשתו עורכים מסיבה בדירתם שבניו יורק, ואחד האורחים מביא עמו כדייט את אליס. בעוד כולם מוקסמים מהאישה הזוהרת והשנונה ומסיפוריה האקזוטיים, טום אינו שקט. הוא משוכנע שפגש אותה בעבר וששמה היה שונה. העניינים מסתבכים ככל שהוא מנסה להבין מי היא באמת ומה היא רוצה. שחקנים: רייצ'ל ווייז, מייקל שאנון, דני גלובר, קת'י בייטס. במאי: ג'ושוע מרסטון ("מריה הלבנה"). ארה"ב, 2016. שחקנים נהדרים, אבל לסרט נגמרים הרעיונות המקוריים כמה דקות אחרי תחילתו. ציון: 

חדש ב-Netflix

מופע הרודיאו הקומי של בראד פייזלי | Brad Paisley's Comedy Rodeo– מופע סטנד אפ קומי


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן