Skip to content

מעורר פלצות: אנס פעוט בן שנה וחצי. התינוק אושפז במשך שבוע

מקרה מזעזע של גבר בן 40 שביצע מעשה סדום בתינוק בן 18 חודשים, נחשף היום, (ד) בבימ"ש מחוזי בת"א.לאחר שהפרקליטות מחוז ת"א ביקשה את הסרת צו איסור הפרסום מעל הפרשה, הגבר היה בן זוגה של האם. לתינוק נגרמו נזקים פנימיים שאילצו התערבות כירורגית בהרדמה מלאה ואישפוז בן ששה ימים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מקרה מזעזע של גבר בן 40 שביצע מעשה סדום בתינוק בן 18 חודשים, נחשף היום, (ד) בבימ"ש מחוזי בת"א.לאחר שהפרקליטות מחוז ת"א ביקשה את הסרת צו איסור הפרסום מעל הפרשה, הגבר היה בן זוגה של האם. לתינוק נגרמו נזקים פנימיים שאילצו התערבות כירורגית בהרדמה מלאה ואישפוז בן ששה ימים

מאת אבירם זינו

גבר כבן 40 נעצר עד תום ההליכים נגדו באשמה שאנס פעוט בן שנה וחצי, בנה של בת זוגתו, ובכך שגרם לפעוט חבלות חמורות שהצריכו טיפול רפואי ממושך וכירורגי, בהרדמה מלאה. בנוסף, נאשם הגבר בצריכת סמים..פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום (ד, 29.2.2012) כתב אישום לבית המשפט המחוזי תל אביב..האיש נעצר  ביום האירוע, 18.20.2012, כשהאם המזועזעת מיהרה להתלונן במשטרה. 

מכתב האישום עולה כי  במהלך ינואר – פברואר 2012 נהגה אמו של הפעוט ללון בסופי שבוע בדירתו של בן זוגה, הנאשם, בתל אביב. 

בתאריך ה-18 בחודש פברואר השנה, סמוך לשעה 10 וחצי בבוקר, הוביל הנאשם את הפעוט לחדר הכושר המצוי בקומת המרתף של בניין המגורים בו הוא גר. באותה העת אמו התקלחה בדירתו של הנאשם. בחדר הכושר היו שני דיירים והאיש המתין שילכו. ואז, עם כף יד,ו חסם בחוזקה את פיו של התינוק כדי שלא יוכל לצעוק, "החדיר את איבר מינו או חפץ קשיח אחר" לפעוט חסר האונים. כתוצאה ממעשיו נגרמו לפעוט חבלות חמורות ונזקק לטיפול כירורגי בהרדמה מלאה ולתפרים של הקרעים ואושפז למשך ששה ימים בבית החולים וולפסון שבחולון.

אמו של הפעוט סיפרה, בעדותה במשטרה, כי לאחר שחזר הנאשם עם בנה הפעוט מחדר הכושר הוא בכה, והיהתשוש והמום. על פניו וגופו סימני חבלה עם חתכים פנימיים וללא שליטה על הסוגרים. האם מספרת כי לשאלותיה את הנאשם על מצבו של הפעוט קיבלה תשובות המפלילות אותו.

הנאשם עצמו הכחיש את המיוחס לו והציג הסברים "חסרי היגיון למצבו של הקטין שהיה בחזקתו המלאה. בגרסאות שמסר במשטרה נמצאו סתירות", לשון הבקשה להארכת מעצרו של הנאשם שהוגשה במקביל לבית המשפט המחוזי.

בבקשה למעצרו על תום ההליכים שהוגש על ידי עו"ד רוית צאלח מימון מפרקליטות מחוז תל אביב נכתב עוד כי, "המעשה המיני הנלוז המיוחס למשיב בכתב האישום, כלפי הקטין בן שנה וחצי בלבד, בנה של בת זוגו, שבוצע באכזריות רבה, מצביע על כך שהמשיב מונע מתוך דחפים מיניים בלתי מרוסנים והעדר עכבות למימוש דחפיו המיניים." כמו כן צויין בבקשה כי "מעשיו של המשיב מצביעים על מסוכנותו המינית הרבה הנשקפת לציבור הקטינים בכלל."

התובעת ציינה כי בידי המשטרה ראיות לכאורה המצביעות על אשמתו של הנאשם, כולל בדיקות דנא שלו ושל התינוק מטיפות דם שנמצאו עליו ועליו התינוק.

אנשי רפואה מסרו למגפון בתגובה לפרשה כי הפצעים הפיזיים, נוראים ככל שהם, עשויים להגליד עם הזמן. אולם הן הילד והן אימו יזדקקו לטיפול פסיכיאטרי לא פשוט, כדי להתגבר.

 

1 Comment

  1. לגברים אין מוח
    30 ביוני 2012 @ 21:43

    לגברים אין מוח. לא היה ולא יהיה להם מוח. מוח במובנו השלם. לפעמים יש להם שאריות או תשתית למוח וזה מוביל לרוב להבנה טכנית, אך לא להבנת השלכות של דברים. גברים מאז ומעולם אנסו תינוקות, מכרו ואנסו ילדות ואף המציאו דתות המצדיקות זאת, מבלי להבין ומבלי לשים על הנזק שהם גורמים. כל הגברים מפגרים או אוטיסטים במהותם, גם (ולפעמים במיוחד) "גדולי הדור" ומדענים גדולים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן