Skip to content

חשד לניסיון להטות מכרז ציבורי – נעצר בכיר בעיריית בית שמש

חוקרי המשטרה פשטו על בניין עיריית בית שמש. שני בכירים נחקרו ואחד מהם נעצר. תוך כך הוחרמו מסמכים ומחשבים לצורכי חקירה. המשטרה: צפויים מעצרים נוספים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני בכירים בעיריית בית שמש, עוכבו היום (רביעי) ונלקחו לחקירה. אחד מהם נעצר בידי החוקרים. קודם לכן פשטו חוקרי משטרה על משרדי הבכירים בעירייה. ככל הידוע כוחות משטרה פשטו בשעות הצהריים על אחד מהאגפים בעירייה. החוקרים החרימו מחשבים, מסמכים ועצרו את שני הבככירים, עובדי העירייה.
מהמשטרה נמסר כי הבוקר, בהמשך לחקירה סמויה עצרה המשטרה חבר מועצה בחשד להטיית תנאי מכרז , מרמה והפרת אמונים של עובד ציבור.

לטענת המשטרה מדובר בחשד לניסיון להטות ולתווך מכרז ציבורי בשווי אלפי שקלים שמקורו בכספי ציבור התושבים וכל זאת, עפ"י החשד, לטובת מכרים אישיים ובעלי עניין הינו חמור ביותר שכן פוגע באופן ישיר באזרח הנורמטיבי שומר החוק.

במשטרה ציינו כי היום עם ההחלטה על מעבר לחקירה גלויה במהלכה הגיעו חוקרי משטרת ישראל כשבידיהם צווי חיפוש ומעצר של בית המשפט ועצרו לחקירה  חבר מועצה , וביצעו חיפוש במשרדו ובביתו.

המעצר בוצע במסגרת חקירה המתנהלת במשטרה בעקבות תלונה שהתקבלה לפיה עולה חשד להטיית מכרז של עירייה.

במסגרת החקירה אספו החוקרים עדויות, ראיות וממצאים לפיהם עולה  חשד כי לפני כשנה פורסם ברשות המקומית מכרז.

מהחקירה עולה כי חבר המועצה פעל ע"פי החשד  תוך הטיית תנאי המכרז באופן שהוביל לכך שחברה מסויימת היא זו שזכתה בו, על אף העובדה שלא עמדה בתנאים הנדרשים.

למגפון נודע כי מדובר בעסקן חרדי בכיר ומוכר בעיר, נציג של אחת מהחסידיות הגדולות בעיר, שנושא בתפקיד משמעותי בעירייה, מטעם אחת הסיעות החרדיות בעיר.

כאמור, הבוקר הפכה החקירה לגלויה עם הגעת חוקרי המשטרה אשר ביצעו חיפוש במשרדו של החשוד שנעצר, והובא לחקירה ביחידת ההונאה בחשד לעבירות מרמה, הפרת אמונים והטיית תנאי מכרז.  חקירת המשטרה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.



    
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן