Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 22 בספטמבר, 2017

השכנים של ג'ונס, ישמח חתני, ג'ק ווייטהול: מסעותיי עם אבי, שישה ימים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 השכנים של ג'ונס | Keeping Up with the Joneses, ערוץ Yes4 

קומדיית אקשן. בפעם הראשונה מזה שנים, ג'ף וקארן מוצאים את עצמם בפני אתגר זוגי – הילדים יצאו למחנה קיץ ופתאום יש להם מלא זמן לעצמם והבית ריק. הם מקווים לנצל את זמן במטרה להצית מחדש את הזוגיות המדשדשת. אך תוכניות לחוד ומעשים לחוד – לשכונה מגיעים שכנים חדשים: זוג נוצץ, מוצלח, מאוהב ומתוחכם – וגם סוכנים סמויים… הזוגות הופכים במהרה לחברים טובים, אבל ברגע בו ניכר כי החברות פורחת, הם מוצאים עצמם נסחפים למרכזה של סערת ריגול בינלאומית שתיתן להם הצצה עוצרת נשימה לחיים אחרים ומסעירים. שחקנים: ג'ון האם, זאק גלפיניאקיס, גל גדות, איילה פישר. במאי: גרג מוטולה. ארה"ב, 2016. לסרט רעיון מעניין, המשלב ריגול והומור, אך על אף השחקנים הטובים – העלילה לא מצליחה להמריא וההומור פשוט ואינו מתוחכם. ציון: 

22:00 ישמח חתני| The Women's Balcony, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

בשכונת הבוכרים בירושלים מתאספת הקהילה לחגוג בר מצווה לאחד מילדי השכונה. באירוע המשמח קורסת עזרת הנשים, וגורמת לפציעתם של מספר חברי קהילה. דוד, רב צעיר, מתנדב לסייע בשיקום בית הכנסת. אך כאשר הוא מחליט, על דעת עצמו, לייחד את הכסף שאספו נשות הקהילה לשיפוץ עזרת הנשים – לכתיבת ספר תורה, נשות השכונה מתגייסות להיאבק על מקומן ורצונותיהן, לצד שמירה על מסורת ואחדות הקהילה שחשובה להן. שחקנים: אביב אלוש, איציק כהן, אוולין הגואל, יגאל נאור, אורנה בנאי, עינת שרוף. במאי: אמיל בן שמעון. ישראל, 2016. באמצעות שחקנים נפלאים, הסרט עוסק בנושאים חשובים בתרבות הישראלית, תוך חוכמה, רגש והומור. ציון: 

חדש ב-Netflix

ג'ק ווייטהול: מסעותיי עם אבי | Jack Whitehall: Travels with My Father

סדרת מקורי של נטפליקס. הקומיקאי ג'ק ווייטהול מזמין את אביו המשעמם והלא-הרפתקן בעליל להצטרף אליו במסע למקומות ולאירועים מוזרים בניסיון לחזק את הקשר ביניהם.

שישה ימים | i6 Days

סרט מקור של נטפליקס. ב-1980 התפתח עימות מתוח שנמשך 6 ימים, לאחר שחמושים השתלטו על שגרירות איראן בלונדון ויחידת עילית בריטית התכוונה לפריצה מסוכנת.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן