Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שלישי, 10 באוקטובר, 2017

סקנדל 7, 24 שעות בתוך הגוף שלך, בילי לין, נשים קטנות: דאלאס, קייט מידלטון מכה שנית, חירות ואומץ, הרווקה 13, כריסטינה פזיצקי: רגש (נחיתות) אמהי, סופרגירל 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:45 סקנדל 7 | 7 Scandal, ערוץ Hot3 

דרמת המתח של רשת ABC מבית היוצר של שונדה ריימס מגיעה לסיומה בעונה שביעית ואחרונה. ספוילר – העונה השישית הסתיימה כשמעמדה של אוליביה בוושינגטון חזק מאי פעם – היא עמדה מאחורי מינויה של מלי (בלאמי יאנג, "מחשבות פליליות") לנשיאת ארה"ב, הביסה את מי שניסו להשפיע על הבחירות והקימה מחדש את ארגון הביון החשאי B-613. אך האם היא תצליח להחזיק בכוח וגם להציל את יחסיה הרומנטיים עם הנשיא לשעבר?

22:00 24 שעות בתוך הגוף שלך | 24iHours in Your Body, ערוץ הבריאות

סרט תעודה פורץ דרך. במהלך יממה אחת תתועד שגרתם של שני אנשים רגילים, כאשר הם מכוסים בציוד ניטור חדשני. שלושה מדענים מובילים יעקבו אחר קצב ליבם, רמות הגלוקוז שלהם, הנשימה שלהם, יציבתם, תנועתם וגלי המוח שלהם. כיצד כל הנתונים שייאספו יסייעו בשיפור אורח חייהם?

22:00 בילי לין | Billy Lynn's Long Halftime Walk, ערוץ Yes3

דרמה שאפתנית ומרשימה. בעקבות הצטיינותו בקרב, נשלח בילי בן ה-19 עם חבריו ליחידה לארה"ב להשתתף בסבב טקסים חגיגיים שנערכו לכבודם. מעט לפני שיאו של המסע, בהכנות לקבלת פנים במהלך הסופרבול, נזכר בילי ברגעים הקשים של המלחמה. שחקנים: ג'ון אלווין, קריסטן סטיוארט, וין דיזל, כריס טאקר, סטיב מרטיןבמאית: אנג לי. ארה"ב, 2016. הסרט בונה עצמו על שחקנים ואפקטים מאשר תסריט חזק וראוי. ציון: 

22:45 נשים קטנות: דאלאס | Little women: Dallas, ערוץ לייפטיים

אחרי עונות בלתי נשכחות באל.איי., אטלנטה וניו יורק, הסדרה "נשים קטנות" נוחתת בטקסס. ברי בארלופ ו-אמילי פרננדז עברו מאטנלטה לטקסס לאחר שהתמודדו עם קשיים והן מוכנות לחיים חדשים עם חבורה חדשה לגמרי של נשים קטנות, שמוכיחות שלמרות שלא תמיד הכל גדול יותר בטקסס. לאנשים יש נטייה לבהות כשנשות דאלאס נכנסות לחדר, אבל לא בגלל שהן נמוכות קומה, אלא בגלל שיש להן נוכחות מרשימה.

22:40 קייט מידלטון מכה שנית | !Kate Middleton Heir We Go Again, ערוץ החיים הטובים

מעקב צמוד אחר הריונה השני של הדוכסית קיימברידג'. שלל פרשנים, עיתונאים ומומחים לבית המלוכה ינתחו את משמעויות ההיריון והשלכותיו, הן על עתיד השושלת המלכותית, והן על שגרת היומיום של הזוג המפורסם. החל משמות התינוקת שעמדו על הפרק, דרך בגדי ההיריון של קייט וכלה בתכנון המלתחה של הבת העתידית, הסרט יציע את המדריך האולטימטיבי להריון המסוקר בעולם.

22:45 חירות ואומץ | Valor, ערוץ Yes אקשן

דרמת מתח צבאית. טייסי מסוק 'רוכבי הצללים' מיחידת העילית של צבא ארצות הברית נשלחת למשימה סודית בסומליה, משימה שמסתבכת ונכשלת. רק שניים מחברי היחידה מצליחים לחזור בשלום: רב סמלת בכירה נורה מדני (כריסטינה אוצ'ואה) – אחת מטייסות המסוקים הראשונות ביחידה, ומפקדה קפטן לילנד גאלו (מאט בר), בעוד מקום המצאו של חברם ג'ימי קאם, לא נודע. כעת, כשהם שוב על אדמת ארצות הברית, מדיני וגאלו הם היחידים שיודעים מה באמת השתבש בסומליה. סגן איאן פורטר (צ'ארלי ברנט), בן זוגה של נורה, חושד שאינה מספרת לו את הסיפור השלם וג'ס, אשתו של ג'ימי וחברתה של נורה, מתוסכלת וזועמת על כך שמונעים ממנה מידע. בינתיים לתיאה (מליסה רוקסבורו), קצינת ה-CIA המסתורית שאחראית לחקור את המשימה הכושלת, יש חשדות משל עצמה לגבי מה אירע שם. נורה, שעדיין מחלימה מפציעתה בעת האירוע, מקורקעת מטיסות, אבל כשמסתבר שג'ימי חי ומוחזק בשבי על ידי קבוצה חסרת רחמים של טרוריסטים, היא נחושה להצטרף לגאלו בתא הטייס ולהציל את חברם. השניים מתקרבים בזמן ההכנות והאימונים ובמהרה מוצאים את עצמם במאבק פנימי בין חובתם, כבודם ותשוקתם כשהם לא יודעים על מי הם יכולים לסמוך והאם הסוד שהם שומרים יעזור להציל את ג'ימי או יציב אותם בסכנה נוראית.

22:45 הרווקה 13 | The Bachelorette 13, ערוץ Yes דרמה

הפעם הרווקה היא רייצ'ל לינדזי, שהפכה לאהובת הקהל בעונה קודמת של הרווק, כשחיוכה המכשף וקסמה הדרומי הרגוע גרמו לרווק להעניק לה את ורד ההתרשמות הראשונית. מאותו רגע ואילך, מרבית הצופים תמכו בעורכת הדין המבריקה והיפה מדאלאס, טקסס. רייצ'ל עברה את מסכת ההתאהבות ברווק, אך לא נבחרה על ידו, וכעת הגיע תורה להכיר קבוצה של רווקים נפלאים ולמצוא ביניהם את אהוב ליבה והנפש התאומה שלה. כרגיל, תצטרך רייצ'ל לבחור רווק אחד מתוך 31 צעירים נאים, המתחרים על ליבה. 

כריסטינה פזיצקי: רגש (נחיתות) אמהי Christina P: Mother Inferior, נטפליקס | Netflix

כריסטינה פזיצקי מגיעה לסיאטל ומביאה איתה סיפורים שנונים וחסרי רחמים על ילדותה, על תהליך ההתבגרות ועל זוועות הלידה. במאי: ג'יי קאראס.

סופרגירל 3 | 3 Supergirl, נטפליקס | Netflix

עונה שלישית לסדרה אודות גיבורת העל.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן