Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 02 בנובמבר, 2017

ספר שחור, מיסטר בין 2, שנות הזהב, סיפורה של נערה, האיש האחרון, לשרוד עם טלפון חכם, ברשימה השחורה של פוטין, כוחות הטבע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 ספר שחור | Black Book, ערוץ AMC

דרמה. זמרת יהודייה מסתננת למטה הגסטאפו למען המחתרת ההולנדית בהולנד הכבושה על ידי הנאצים במלחמת העולם השנייה. במאי: פול ורהובן. בלגיה / גרמניה, 2006. מלודרמה אכזרית ועשירה באלימות, מיניות וערכיות. ציון: 

17:15 מיסטר בין 2 | 2 Mr. Bean, ערוץ הילדים (לצופי Hot) לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 06 בנובמבר, 2016, בשעה 17:15 בערוץ הילדים

21:00 שנות הזהב | Golden Years, ערוץ AMC

קומדיה. לאחר שהסתבכו עקב משבר הפנסיות, זוג פנסיונרים שומרי חוק ומשלמי מסים נכנסים בעל כורחם לחיי פשע. שחקנים: סיימון קאלו, אלון ארמסטרונג, אונה סטאבס. במאי: ג'ון מילר. בריטניה, 2016.

22:00 סיפורה של נערה | Story of a Girl, ערוץ לייפטיים

דרמה מקורית מבית היוצר של Lifetime. סרט הביכורים של השחקנית קירה סדג'וויק ("המפענחת") כבמאית. בסרט אף מככבים, בתה סוסי ובעלה קווין בייקון ("פוטלוס"). הסרט מבוסס על הספר רב המכר ונושא הפרסים מאת שרה זאר. חייה של דיאנה למברט בת ה-13 משתנים ללא היכר לאחר שברשת האינטרנט מתפרסמת קלטת מין חושפנית שלה ושל טומי בן ה-17, חברו הטוב ביותר של אחיה הגדול. בניסיון להתמודד עם השמועות בבית הספר ובעיירה, הכינויים המעליבים, הזעם והאכזבה של אביה, היא חולמת לברוח מהחיים שהוגדרו על ידי עברה. בעזרת כוחות נפש ובגרות היא מצליחה להמשיך הלאה ולכתוב את הסיפור שלה מחדש. ארה"ב, 2017.

22:00 האיש האחרון | Z for Zachariah, ערוץ Yes2

מותחן המתרחש לאחר אסון שהביא לחורבן כמעט מוחלט של כדור הארץ. בחורה שהאמינה שהיא היחידה ששרדה, פוגשת בגבר, והשניים פוצחים ברומן סוער. הופעתו של בחור נוסף מסבכת את העניינים ויוצרת משולש אהבה מסוכן. שחקנים: מרגו רובי, צ'יווטל אגיופור, כריס פיין. במאי: קרייג זובל. ארה"ב, 2015. סרט איטי עם נוף מקסים על סיפור פשוט ודי מדכא. ציון: 

22:00 לשרוד עם טלפון חכם | Stupid Man, Smart Phone, ערוץ הטיולים

האם תצליחו לשרוד את היעדים המרוחקים ביותר בעולם כשלרשותכם רק טלפון נייד? הקומיקאי ראסל קיין מאמין כי הוא מסוגל לכך. מדי פרק יתלווה לקיין אורח מיוחד והשניים ייצאו למסע הישרדות ללא כל הכשרה מוקדמת, תוך שהם מסתמכים על הטלפון הנייד שבאמתחתם. בין היעדים: יערות קוסטה ריקה, ערבות הקרח של נורווגיה, ההרים הדולומיטים באיטליה ועוד.

22:00 ברשימה השחורה של פוטין | On Putin's Blacklist, ערוץ Yes דוקו

האיסור של רוסיה על מסירת ילדים לאימוץ במדינות זרות, שמשאיר אלפי ילדים יתומים ללא קורת גג, הסנקציות המתפשטות כנגד קהילת הלהט"ב והרדיפות הבלתי-פוסקות אחר מנהיגי האופוזיציה – כל אלה מביאים את אזרחי העולם לחשוש שרוסיה של פוטין הולכת וחוזרת לעידן הסובייטי. הסרט מביא את סיפורם האישי של הנפגעים ממדיניותו של פוטין, לצד ראיונות עם שגרירים לשעבר, חברי אופוזיציה ופעילים למען זכויות האדם שמנתחים את המצב הנוכחי ומנסים לחזות עד לאן הוא עוד יכול להתדרדר. בימוי: בוריס איבנוב. 52 דקות, רוסיה, 2017.

22:15 כוחות הטבע | Forces of Nature, ערוץ Hot8

מה הופך את העולם שלנו לכה תוסס ומגוון? הסדרה לוקחת לטיול מסביב לעולם ועונה על שאלות פשוטות לגבי הכוחות המורכבים שמעצבים את כדור הארץ שלנו: מדוע האוקיינוס כחול? כיצד ניתן להילחם בכוח הכבידה? מדוע דבורים יוצרות כוורות בעלות תאי דבש משושים? ובעיקר: איך הדברים האלה משפיעים על חיינו? ארבעת פרקי הסדרה: צורות, תנועה, יסודות וצבע יכניסו אותנו אל העולם המופלא שאנו חיים בו. נבקר בספרד שם מנסים לקרוא תיגר לכוח הכבידה ולבנות מגדלים אנושיים, נגיע לנפאל שם דבורים בונות כוורות ענק ונקבל סקירה ייחודית על האופן שבו נוצר כדור הארץ וכיצד מרכיביו הגולמיים שהתערבבו ביניהם הפכו לאבני היסוד של החיים. BBC ,2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן