Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 03 בנובמבר, 2017

מוצב הרפאים: עליית הספצנאז, הוקוס פוקוס, השאהים של סנסט 6, ג'ינדאביין, יופי נסתר, בוני האסמים, פוטין לעד?, לטענת גרייס, שישה ימים, מלחמת סיר בסיר: משפחות מבשלות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

00:15 מוצב הרפאים: עליית הספצנאז | מוצב הרפאים 3 | Outpost: Rise of the Spetsnaz, ערוץ AMC

פעולה. במלחמת העולם השנייה יחידה מובחרת בצבא רוסיה נקלעת לקרב עקוב מדם נגד המוני חיילים זומבים על-טבעיים. שחקנים: בריאן לרקין, איוון קמרס. במאי: קירן פארקר. בריטניה, 2013.

17:00 הוקוס פוקוס | Hocus Pocus, ערוץ Yes5

בט מידלר ו-שרה ג'סיקה פרקר מככבות בקומדיה. 300 שנה לאחר שהוצאו להורג, שלוש מכשפות חוזרות לחיים לאחר שנער תמים משחרר אותן בטעות באמצעות ספר כשפים. עתה הן יוצאות למרדף אחר הספר וחיי הנצח. במאי: קני אורטגה. ארה"ב, 1993. הסיפור אינו משכנע, ועל אף השחקניות האיכותיות, הצופה חש מבולבל ובטח שלא מסופק. ציון: 

18:00 השאהים של סנסט 6 | 6 Shahs of Sunset, ערוץ החיים הטובים

עונה חדשה לסדרה שכבשה את ארצות הברית ומתעדת קבוצת חברים אמריקנים ממוצא אירני המתגוררים בבברלי הילס. במהלך העונה החדשה תפצח אסא במסע אל עבר האימהות, מייק יתמודד עם החיים לאחר הפרידה מג'סיקה, רזה ואדם יתרגלו לחייהם כזוג נשוי והחשוב מכל: החבורה כולה תצא לטיול מרגש בישראל.

21:00 ג'ינדאביין | Jindabyne, ערוץ AMC

פשע. סטיוארט קיין נמצא במסע דיג עם שלושה גברים נוספים כשהם מגלים גופה של בחורה שנרצחה בנהר… שחקנים: גבריאל בירן, לורה ליני. במאי: ריי לורנס. אוסטרליה, 2006. הסרט עם אווירה מאוד דכאונית, אך מחזיק בזכות המשחק הנהדר של בירן וליני. ציון: 

21:30 יופי נסתר | Collateral Beauty, ערוץ Yes1

דרמה. לאחר אירוע קשה בחייו, בעל חברת פרסום מצליחה שוקע בעצבות. יש לו שאלות ליקום והוא מחליט לכתוב לאהבה, לזמן ולמוות. התשובות משנות את תפיסת החיים שלו, והוא מגלה איך דברים משתלבים ומלאים במשמעות ויופי. שחקנים: וויל סמית', הלן מירן, קירה נייטלי, קייט וינסלט, אדוארד נורטון. במאי: דוד פרנקל ("השטן לובשת פראדה"). ארה"ב, 2016. לסרט כוונות טובות, אך הפילוסופיה מתערבבת בתוך עצמה, עד שכל התיאוריה קורסת. על אף השחקנים הטובים, הסרט מאכזב. ציון: 

22:00 בוני האסמים | Barnwood Builders, ערוץ Travel Channel

חמישה בחורים כיפיים מווירג'יניה המערבית אוהבים לעשות שימוש חוזר בבקתות ואסמי עץ עתיקים, כשהמנחה הוא מארק בו. מארק והצוות שלו מתחילים עם פירוק אסם שבנה הדוד של אברהם לינקולן בסביבות שנת 1830, ובהמשך הם משתמשים בעצי טבק עתיקים לבניית אסם חדש בסגנון דוגטרוט של הרי האפלצ'ים. הצוות גם מציל אסם ענק בסגנון דוגטרוט באינדיאנה ומפרק אסם בפנסילבניה בתקווה לחלץ את שתי הקורות הארוכות ואת בולי העץ שמתחתיהן.

22:00 פוטין לעד? | ?Putin Forever, ערוץ Yes דוקו

מה קורה כשאדם אחד מחזיק יותר מדי כוח בידיו? ב-5 בדצמבר, 2011, יום אחרי הבחירות הפרלמנטריות ברוסיה ועם פרסום תוצאות הבחירות, יצאו מאות אלפי אזרחי רוסיה, שחשו מרומים מתוצאות הבחירות, אל הרחובות. קבוצת פייסבוק שכונתה 'יום שבת בכיכר' יזמה בכיכר בוטולוניה את הפגנת המחאה הגדולה ביותר שנערכה ברוסיה מאז התפרקות ברית המועצות ב-1991. כ-150 אלף איש נכחו בהפגנה. אלו דרשו את פיטורי פוטין ומדבדב ועריכת בחירות מחדש. המחאה ההמונית פוזרה בצורה ברוטלית על ידי המשטרה. גיבור הסרט, האקטיביסט וסבולוד חרנוזוב, מחליט להישאר בכיכר בוטולוניה עד הסוף. הוא וחבריו עדיין לא יודעים בשלב זה שמה-6 במאי, 2012, עם השבעתו של פוטין לקדנציה שלישית, יתחיל עידן חדש שבו אין יותר מקום למחאות. בהמשך הם אף ייחשבו ל'גיס חמישי' ובוגדי האומה. בשלב זה וסבולוד עדיין צעיר ומשוכנע שהמחאה השקטה תנצח. הוא מקווה להקים אוהל מחאה בכיכר פושקין ביום שאחרי הבחירות ולדחוף את החברה הרוסית לשינוי פוליטי שקט. הסרט עוקב אחרי התרחשויות המחאה ברוסיה וההשלכות שלה לאורך השנים ומנסה לענות על השאלות – מיהו באמת פוטין של ימינו, בעיני הרוסים? מדוע אזרחי רוסיה לא באמת רוצים שינוי? בימוי: קיריל ננשב, מריה מוסקביץ'. 94 דקות, רוסיה, 2016.

לטענת גרייס | Alias Grace, נטפליקס | Netflix

סדרת מקור של נטפליקס. קנדה, המאה ה-19. פסיכיאטר מבקש לבחון אם צריך לשחרר מהכלא רוצחת עקב אי-שפיות. מבוסס על ספרה עטור הפרסים של מרגרט אטווד. שחקנים: שרה גיידון, אדוארד הולקרופט, פול גרוס, אנה פאקין, רבקה לידיארד. שישה פרקים.

שישה ימים | i6 Days, נטפליקס | Netflix

סרט מקור של נטפליקס. ב-1980 התפתח עימות מתוח שנמשך 6 ימים, לאחר שחמושים השתלטו על שגרירות איראן בלונדון ויחידת עילית בריטית התכוננה לפריצה מסוכנת. שחקנים: ג'יימי בל, אבי קורניש, מארק סטרונג. במאי: טו פרייזר.

מלחמת סיר בסיר: משפחות מבשלות | The Big Family Cooking Showdown, נטפליקס | Netflix 

סדרת ריאליטי המעמידה במרכזה משפחות עם תשוקה לבישול, שמבשלות את מנותיהן הטובות ביותר כדי לזכות בתואר 'הטבחים הביתיים הטובים בבריטניה'. בהשתתפות: זואי בול, נאדיה חוסיין, ג'ורג'יו לוקאטלי. במאית: שרה מיילנד.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן