Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 02 בפברואר, 2018

טעם של פעם עם מיקי שמו ורוני דלומי, מעוצבות, משפצים ומסתובבים בטקסס 3, אחרי הסערה, ציידי רוחות רפאים בעולם, פחמן שונה, קאווין ג'יי: כולם להירגע!, המאמן סנופ, The Bros
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:30 טעם של פעם עם מיקי שמו ורוני דלומי, ערוץ האוכל

השף-קונדיטור מיקי שמו והזמרת וחובבת האפייה, רוני דלומי, מסכמים 70 שנה של אפייה ישראלית ואופים את כל המאפים הכי אהובים, מימי קום המדינה ועד ימינו. בתכניות הם יכינו מתכונים נוסטלגיים אותנטיים כמו סמבוסק גבינה, עוגה בסיר פלא ומעמולים לצד מתכונים נוסטלגיים עם טוויסט עכשווי, כמו עוגת ביסקוויטים משודרגת או רולדת וניל מנגו, ועד מתכונים עתידניים של עוגת תותים ללא גלוטן ועוד.

18:00 מעוצבות, ערוץ האוכל

מדריך טלוויזיוני מקורי לעיצוב וקישוט עוגות. איה תמם, הידועה בכינויה 'עוגאיה', תלמד לעצב את העוגות והמתוקים היפים והפוטוגניים שכבשו את הרשתות החברתיות. התכנית תשמש מבוא מרתק וקל להבנה של עולם המתוקים, כזה המספק הנחיות לעיצוב עוגות, עוגיות וקאפקייקס לאירועים חשובים והמהנים בחיים: לידה, ימי הולדת, בר/בת מצווה, חתונות ועוד.

21:00 משפצים ומסתובבים בטקסס 3 | 3 Texas Flip and Move, ערוץ Travel Network

מומחי הנדל”ן מטקסס חוזרים, וממשיכים לקנות בזול, לעבוד מהר ולמכור במחיר גבוה – בניסיון להרוויח יותר מחופן דולרים המאמצים שלהם. בתחילתה של העונה השלישית, משיגים בית ששימש בעבר ככנסיה, והאחיות סנואו הופכות בניין שירות עם חדר אחד לקוטג’ לנופש. כשרנדי משיג עסקה נהדרת על בית הוא חושב שהוא הצליח, עד שהוא מגלה בפנים נזקי מים וריקבון. האם הוא יכול להפוך עובש לזהב?

22:00 אחרי הסערה | After The Storm, ערוץ Yes3

דרמה מהבמאי הירוקאזו קורה-אדה ("סיפור משפחתי"). ריוטה נחשב בעבר לסופר מבטיח, אך כיום הוא עובד כבלש פרטי, מתפרנס בקושי ומתקשה לשלם מזונות. כשסופת טייפון מתקרבת, משפחתו המפוצלת מתאספת במקום מקלט אחד, והוא מחליט לנצל את המצב כדי לתקן את הקשר עם האנשים החשובים בחייו, ולמצוא בחזרה את הדרך ללבו של בנו. שחקנים: הירושי אבה, יוקו מאקה. יפן, 2016. סרט איטי עם עלילה מעניינת, מבט אינטימי על משפחה יפנית, תוך משחק מצוין ובימוי נפלא. ציון: 

23:00 ציידי רוחות רפאים בעולם | Ghost Hunters International, ערוץ Travel Network

למסע מפחיד לכמה מהאתרים רדופי הרוחות האגדיים ביותר בעולם. צוות התוכנית חוקר העונה את טירת קויוטפה בניקרגואה, שבעבר נערכו בה טקסים של כת השטן. הצוות מגיע גם לסרביה כדי לחקור את מבצר פטרוברדין, שלפי הדיווחים יש בו פעילות על טבעית, כולל קולות צעדים. הצוות גם יוצא אל בית האופרה המפורסם של אדינבורו, 'אשר הול', שהעובדים בו מפחדים כל כך שהם מסרבים לעבוד בלילות.

קאסל Castle, פרטנר VOD

סדרת משטרה עם ניחוח קומי והרבה קריצות לסרטי הפילם נואר של פעם. קאסל הוא סופר מתח בלשי מאוד אהוב ונערץ, שלמען קבלת השראה לספריו הבאים, מצטרף ליחידת משטרה ועוזר לה לפתור פשעים, לעצבן פושעים ועל הדרך גם מתאהב…

פחמן שונה | Altered Carbon, נטפליקס | Netflix

250 שנה לאחר מותו, אסיר שב לחיים בגוף חדש וזוכה להזדמנות אחת לזכות בחירותו: לפתור תעלומת רצח סבוכה. שחקנים: ג'ואל קינמן, ג'יימס פיורפוי, מרתה היגרדה. יוצר: לייטה קלוגרידיס.

קאווין ג'יי: כולם להירגע! | !Kavin Jay: Everybody Calm Down, נטפליקס | Netflix

הסטנדאפיסט המלזי קווין ג'יי קורא תיגר על סטריאוטיפים, ומשתף את הקהל הסינגפורי שלו בחוויית ההתבגרות בעידן מכשירי הווידאו. במאי: מייקל מק'קיי.

המאמן סנופ | Coach Snoop, נטפליקס | Netflix

מונע על-ידי ילדותו הקשה, סנופ דוג מקים ליגת פוטבול שמטרתה להרחיק נערים בסיכון מהרחוב ולמקד אותם ביעדיהם.

The Bros, נטפליקס | Netflix
ללא מידע נוסף בשלב זה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן