Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 04 בפברואר, 2018

לאן הפעם, בא בדב 2, שתי קרועות, אמריקה היפה, אמריקה היפה, מיינלנד: פנימיית החלום האמריקני, הרחק מהציוויליזציה 3 , סירת הצלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:40 לאן הפעם? | ?WRU, ערוץ לוגי

תוכנית העוקבת אחר מסעותיהם של טניה ואלכס ברחבי העולם. בכל פרק הצמד יבקר ביעד מיוחד וישתף את הצופים בחוויות שעבר באותו מקום. השניים יפגשו דמויות מעניינות בדרך, יחשפו לתרבויות מרתקות ויתנו הצצה לאורך החיים באותו אזור.

17:10 בא בדב 2 | We Bare Bears 2, ערוץ הילדים

סדרה מבית Cartoon Network המגוללת את הרפתקאותיהם של שלושה דובים אחים שמנסים למצוא את מקומם בחברה עירונית של בני האדם. לצד חבריהם, קלואי, נום נום וצ'רלי, הדובים יוצאים שוב ושוב מהמאורה שלהם לחקור את החיים ההיפסטרים של תושבי סן פרנסיסקו. יחד הם מחפשים אוכל, מנסים להכיר חברים חדשים, ואפילו רוצים להיות כוכבי רשת.

19:00 אמריקה היפה | America The Beautiful: Wild Frontier, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק Wild

סדרה בת חמישה פרקים מביאה את סיפורם של הטבע, בעלי החיים והצומח של האזור שנודע בעבר כ'מערב הפרוע'; עמק האפאלצ'יה, המוכר בשל דמויות היסטוריות כדייווי קרוקט וה'בדלנדס' של דרום דקוטה, שם ביל היקוק הפראי חי ומת.

22:00 מיינלנד: פנימיית החלום האמריקני | Maineland, ערוץ Yes דוקו

פרס השופטים – פסטיבל SXSW 2017. אקדמיית פרייבורג במיין, ארצות הברית, פתחה כבר בשנות ה-90 את שעריה לבני נוער אסייתיים. צעירים מיפן, דרום קוריאה וסין, שמעוניינים להתקבל ללימודים גבוהים באמריקה, מנסים להתקבל לפנימייה ולהגשים את החלום האמריקני. הסרט מביא את סיפורם של שני צעירים משכבת האליטה בסין – סטלה, נערה כיפית וחברותית, והארי – נער מופנם ואמביציוזי, שהתקבלו לפנימייה ומלווה אותם לאורך שלוש שנים. לצד המשברים הרגילים שאופייניים לגיל ההתבגרות, מתמודדים השניים גם עם פערי התרבות ועם שק הציפיות הענק שהניחה המשפחה בסין על כתפיהם. ככל שעוברות השנים, כך הולך ונגוז החלום האמריקני של השניים ודווקא החיבור אל השורשים ואל המשפחה שנשארה מאחור מקבל פרספקטיבה חדשה ונוקבת. בימוי: מיאו וואנג. 90 דקות, ארה"ב / סין, 2017.

22:00 הרחק מהציוויליזציה 3 | New Lives in the Wild 3, ערוץ הטיולים

ההרפתקן בן פוגל יוצא למסע בעקבות האנשים שהפנו את גבם למירוץ העכברים והחליטו להקים את ביתם בפינות הנידחות בעולם. במהלך העונה יפגוש פוגל אישה בריטית שוויתרה על קריירה מבטיחה בלונדון ופרשה אל החוג הארקטי בשוודיה; ביוטה, ארה"ב נפגוש אחים שבנו את ביתם בתוך לועו של קניון תלול; ובעומק המדבר הנמיבי ישהה בן עם אדם שבעברו סוכן ביטוח, וכיום בושמן.

22:00 סירת הצלה | Lifeboat, ערוץ Yes3

דרמת המתח של אלפרד היצ'קוק המתרחשת כולה בלוקיישן אחד – בסירת הצלה, אליה נקלעים ניצולי ספינה טובעת, יחד עם חייל גרמני מהצוללת שהטביעה אותם. התסריט נכתב על ידי ג'ון סטיינבק ("ענבי זעם", "קדמת עדן"). הסרט היה מועמד לשלושה פרסי אוסקר: במאי, תסריט וצילום. שחקנים: טלולה בנקהאד, יום קרונין, ג'ון הודייק. ארה"ב, 1944.

23:40 שתי קרועות | i2 Dope Queens, ערוץ Hot HBO + סלקום TV

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן