Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 12 בפברואר, 2018

כאן ועכשיו, הומלנד 7, אליפות הברביקיו לילדים 2, נעורים, וידוי של רוצח סדרתי, פול בלארט נשאר בווגאס, Day and Night
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

05:00 כאן ועכשיו | Here & Now, ערוץ Yes Oh + סלקום TV + ערוץ Hot HBO + יYes VOD

סדרה חדשה בת 10 פרקים מבית HBO ומהיוצר אלן בול ("אמריקן ביוטי", "עמוק באדמה", "דם אמיתי"), בכיכובם של טים רובינס ו-הולי האנטר. דרמה-קומית שחורה, התבוננות פנימית על הכוחות השונים המקטבים את התרבות האמריקנית בימינו, כפי שחווים אותם בני משפחה רב-תרבותית מתקדמת: גרג בישופ (רובינס) פרופסור לפילוסופיה ואשתו אודרי (האנטר) עורכת דין, ילדיהם המאומצים: אשלי (ג'ריקה הינטון, "האנטומיה של גריי") שאומצה מסומליה, דוק מויאטנם (ריימונד לי, "מוצרט בג'ונגל") ורמון מקולומביה (דניאל זווטו, "לא לנשום") ובתם הביולוגית היחידה קריסטן (סוסי בייקון, בתם של קווין בייקון ו-קירה סדג'וויק). הקשרים בין בני המשפחה עומדים למבחן כאשר רמון מתחיל לראות דברים שהאחרים אינם יכולים לראות. רמון מטופל על ידי פסיכיאטר מוסלמי (פיטר מקדיסי) והסיפור מובא גם מנקודת מבטה של משפחתו המוסלמית החיה בארצות הברית.

06:00 הומלנד 7 | Homeland 7, ערוץ Yes Edge + Yes VOD

המותחן הפסיכולוגי חוזר בעונה שביעית. העונה עוברת מניו יורק לוושינגטון (וגם צילומי הסדרה עברו מניו יורק לווירג'יניה) וצפויה להתרכז במאבקה של קארי נגד הנשיאה החדשה, אליזבת קין (אליזבת מארוול, שחוזרת לעונה החדשה), שהתגלתה בסיום העונה הקודמת כקיצונית והכניסה את המדינה ואת ה-CIA לסחרור של הפחדה, מעצרים וחקירות. קארי כעת חיה עם אחותה מגי ועסוקה בניסיונות שלה להפיל את הממשל החדש ולדאוג לשחרור 200 אנשי קהילת המודיעין, שנכלאו בסוף העונה הקודמת, תחת ההוראות החדשות של הנשיאה. קארי תגלה במהרה שהיא מתמודדת עם יריבה קשה יותר מכל טרוריסט שעמדה נגדו. אל העונה החדשה מצטרף דילן בייקר ("האישה הטובה", "האמריקנים") בתפקיד סנטור סאם פאלי הפרובוקטיבי.

22:00 אליפות הברביקיו לילדים 2 | Kids BBQ Championship 2, ערוץ Food Network

הסדרה חוזרת לעונה שנייה שבה מומחי הברביקיו הצעירים והטובים ביותר יתמודדו זה נגד זה בסדרת אתגרי צלייה לוהטים. העונה נפתחת עם חגיגה קיצית שבה הילדים צריכים להכין כריכי ברביקיו וצלעות. בהמשך המתמודדים צריכים לשלב חזיר עם שעועית, ים ויבשה ועוד, וכן להכין סטייק ביזון, בייקון והמבורגרים וסטייק אנד אגז כדי לזכות בפרס הלוהט – 10,000 דולר.

21:00 נעורים, ערוץ Hot8

הסדרה על שמונת פרקיה, מתעדת את סיפורם של נערים ונערות החיים בפנימייה שבכפר הנוער 'הדסה נעורים'. במשך שלוש שנים תיעדו היוצרים את החיים המשותפים בקבוצה אחת בפנימייה תוך חשיפת השלבים והתהליכים הרגשיים והנפשיים שעוברים ילדים החיים בה: מהפרידה מהבית, דרך ההתאקלמות בפנימייה, ההסתגלות לחוקים הנוקשים של הכפר, התחברות עם ילדים ממגזרים שונים, הקשיים וההצלחות. הסדרה מתמקדת במספר נערים ונערות שהגיעו לפנימייה מרקעים שונים ומסיבות שונות: ארקדי בן 14, ילד שמנמן רגיש ופגיע, שאמא שלו, אשר שקועה בחובות, דחפה אותו לצאת מהבית בכדי להתפתח ולהיות עצמאי. מעיין, בת 15, נערה חכמה בעלת נפש סוערת, הגיעה מיבנה בכדי להתרחק מהבעיות בבית ובשכונה; מתן, בן 16 ממעלה אדומים, 'ערס' כריזמטי ומרתק, הגיע בגלל בעיות סמים והסתבכויות עם המשטרה; אללין, בן 16, נער אתיופי, מקסים ועצלן, מירושלים, הגיע לאחר שאף בית ספר בסביבת מגוריו בירושלים לא קיבל אותו; ולנטין, בן 15 וחצי מבת ים, נער עצמאי וחזק, יצא מהבית מרצונו, בכדי להתרחק מהריבים עם אמו, ומהקשיים מול אביו הנרקומן; יעקב, מצפת, נער אינדיבידואליסט ועדין בן 16, רשם את עצמו לפנימייה לבד וללא ידיעת הוריו, אחרי שחזר בשאלה וחיפש מפלט מהבית הדתי הנוקשה שבו גדל. יוצרים: שרון אלוביק, מויש גולדברג. ישראל, 2018.

22:00 וידוי של רוצח סדרתי | Voice of a Serial Killer, ערוץ CBS Reality

דוקו מצמרר החושף את ההקלטות מחדר החקירות של רוצחים סדרתיים מפורסמים, ומשלב ניתוחים מקצועיים של קרימינולוגים, פסיכולוגיים משטרתיים ומומחים נוספים.

Day and Night, נטפליקס | Netfilx

סדרת דרמה על בלש החוקר זירות פשע בסין. 32 פרקים. 

פול בלארט נשאר בווגאסPaul Blart Mall Cop 2, נטפליקס | Netfilx

בסרט ההמשך, קווין ג'יימס ממשיך לגלם את דמותו של פול בלארט, שומר הקניון. הפעם הוא בדרכו ללאס וגאס, לכנס שומרים, ביחד עם בתו המתבגרת, רגע לפני שהיא עוזבת לקולג'. במהלך הכנס הוא מגלה על מזימה לשוד ומבין שזה תלוי בו לעצור את זה. ארה"ב, 2015.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן