Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 22 במרץ, 2018

המטבח הביתי של איישה, איך להישמע חכם: המדריך, סיוט של בית, האחיות המוצלחות שלי 2, חנוט אותי!, התא האלוהי, על הסט עם נועה תשבי, ספר הג'ונגל, פו הדב: ההרפתקה הגדולה ביותר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 המטבח הביתי של איישה | Ayesha's Home Kitchen, ערוץ Food Network

הדוגמנית וחובבת האוכל, איישה קרי, מבשלת וחולקת מנות נפלאות עם חברים ובני משפחה. מתחילים כשאיישה ואחותה מריה יוצרות מסורת קולינרית משפחתית חדשה עם פרנץ' טוסט טעים עם חמאת בוטנים וריבה ומשתפות אותנו בארוחות המהירות והקלות האהובות עליהן. בהמשך, איישה והחברות שלה מכינות בראנץ' בנות מושחת שבמרכזו פטריות ממולאות בנקניק. לערב דייט עם בעלה, שחקן האן-בי-איי סטיבן קרי, איישה מכינה קרם ברולה זעפרן נועז, והיא גם קושרת את הסינר לארוחה חגיגית לחג ההודיה לכל המשפחה.

21:45 איך להישמע חכם: המדריך | The Ultimate Guide to Sounding Smart, ערוץ ההיסטוריה

ספיישל אינפורמטיבי יספק את כל התשובות, הסיפורים המרתקים והמדהימים מאחורי מגוון פרטי הטריוויה המסקרנים בכל תחום אפשרי: החל ממצעד הסלבריטאים המפורסמים בהיסטוריה שישבו אי-פעם מאחורי הסורגים, רשימת בתי הכלא הנוקשים והקשוחים ביותר בעולם, דרך סודות תעשיית הגבינה האמריקנית, גילוי הקשר המפתיע בין שאלכוהול לפיתוח חקלאי בעת העתיקה, חשיפת הסמלים והספרות המסתוריות שעל שטרות הכסף, חשיפת מכשירי הריגול המפתיעים ביותר בעידן המודרני (כולל מטריה רעילה ואקדח-שפתון!), ההיסטוריה המרתקת של מותגים, כמו קורנפלקס, ליסטרין וסוכריות פז, ועד לקשר המפתיע בין הבית הלבן להולדת תעשיית הסקס הטלפוני בארה"ב.

22:00 סיוט של בית | Dreamhouse Nightmare, ערוץ לייפטיים

אישה צעירה, שבעבר הופיעה במגזין כאם השנה, הופכת לאובססיבית ורוצה לקחת בעלות על בית שנבנה לאחרונה בפרברי ניו אורלינס, היא מדמיינת שבית זה יפתור את כל הבעיות במשפחתה הלא-מתפקדת שכוללת גם בת אפילפטית. כשזוג צעיר, רופא ואשתו ההריונית, קונים את הבית ועוברים אליו, הם מגלים שהיא תעשה כל מה שהיא יכולה כדי להטיל עליהם אימה ולגרום להם לעזוב. ארה"ב, 2016.

22:00 האחיות המוצלחות שלי 2 | 2 My Successful Sisters, ערוץ Yes קומדי

הקומדיה חוזרת לעונה חדשה. ספוילר – חצי שנה אחרי העונה הקודמת האחיות נמצאות כבר במקום אחר: נטלי (נלי תגר, זוכת פרס האקדמיה לשחקנית הטובה ביותר בעונה הראשונה) עושה צעדים ראשונים בשוק עבודה, אורית (דנה סמו) מגלה שליחות חינוכית חדשה ומאתגרת ומור (טס השילוני) – אמנם עדיין ממתינה לשחרור מצה"ל – אבל עכשיו, כשהפז"ם לטובתה, היא מרשה לעצמה הרבה יותר. אפשר היה לחשוב שעכשיו הן בדרך להצליח אלא שהחיים עצמם לא מפסיקים להפריע להן – כסף, בוסים שתלטניים מדי, חוסר ביטחון, הורים לא מתפקדים, ביורוקרטיה, בחורים מהעבר והמצב הביטחוני של מדינת ישראל עומדים, כרגיל, בינן ובין החיים שהן רצו לחיות. יוצרות הסדרה: נועה ארנברג, גלית חוגי. במאי: גורי אלפי.

22:00 חנוט אותי! | Extreme Embalming, ערוץ Yes דוקו

מסע מצמרר והזוי אל מאחורי הקלעים של תעשיית חניטת הגופות באמריקה. בתקופה הוויקטוריאנית היה נהוג לחנוט גופות ולעצב אותם כך שיראו כאילו המתים עדיין בחיים. למרבה הפלא, בדיוק כשהיה נראה שהמנהג הזה חלף מן העולם, הוא התעורר שוב לתחייה, בעיקר בפורטו ריקו ובארה"ב. בסרט יוצא ג'ון האריס, הבעלים של בית הלוויות המשפחתי – T Cribb & Sons, ואחד מהמעצבים המובילים של תעשיית הלוויות המפוארות בבריטניה לפורטו ריקו, כדי לנסות ולהבין למה משפחות בוחרות לחגוג את מות יקיריהם בדרך כל כך לא שגרתית. מסצנת ג'אז שבמרכזה המנוח עומד ניצב על הבמה, דרך דיווה הישובה על ספסל בין פרחים ועד אופנוען שגופתו מונחת על אופנוע ומובאת כך לקבורה. בעזרת אנשי המקצוע הוא חושף את הטכניקות השונות של החניטה, ביניהן הסוד שמאחורי השארת העיניים פקוחות ותוהה האם יש סיכוי שגם הבריטים יאמצו בקרוב את מנהג החייאת המתים. 45 דקות, בריטניה, 2016.

22:20 התא האלוהי | The God Cells: The Fetal Stem Cell Controversy, ערוץ Hot8

בכל שנה מתבצעות בעולם כמעט 50 מיליון הפלות כאשר רוב העוברים מושלכים לאשפה. טיפול בתאי גזע עובריים הוא אחד מהנושאים השנויים ביותר במחלוקת בארצות הברית, ובכך הסרט עוסק. מתנגדי ההפלות מתנגדים להליך, בעיקר מסיבות דתיות ומוסריות, אך גם הממסד הרפואי ותעשיית התרופות מקשים על אישורו מחשש לאובדן רווחים. אמריקנים שנסעו למקסיקו ואפילו לאוקראינה כדי לקבל טיפול בתאי גזע עובריים מספרים במסגרת הסרט על השינוי שחוו בחייהם. ארה"ב, 2017.

22:50 על הסט עם נועה תשבי, ערוץ החיים הטובים

XXX

נועה תשבי בתוכנית אירוח חדשה בה תחשוף את הצופים לסודות ולאחורי הקלעים של תעשיית הזוהר והלייף סטייל בארץ ובחו"ל. את תשבי ילוו צוות של משפיענים ומובילי דעת קהל (בלוגרים וכוכבי אינסטגרם) וכן הדוגמנית והמגישה שביט ויזל שתשמש ככתבת החוץ של התוכנית.

ספר הג'ונגל | The Jungle Book, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 22 באפריל, 2016, בשעה 17:00 בערוץ Yes5

פו הדב: ההרפתקה הגדולה ביותר | Pooh's Grand Adventure: The Search for Christopher Robin, נטפליקס | Netflix

מסעם של פו הדב וחבריו אחד ידידם הטוב כריסטופר רובין, שהלך לאיבוד. מדובבים באנגלית: ג'ים קאמינגס, ג'ון פידלר, קן סנסום. במאי: קארל גורס. 76 דקות, ארה"ב, 1997.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן