Skip to content

שעון הקיץ – זכרו להזיז את השעון שעה אחת קדימה

מחר בלילה שבין חמישי לשישי יחל לפעול שעון הקיץ 2018 למשך 7 חודשים. במקביל תיפתח זמנית עונת הרחצה וזאת רק לתקופת חג הפסח בכלל אך בחופי הכינרת עד תום עונת הרחצה . בכינרת הכריזו על חופים שקטים בהם תיאסר השמעת מוזיקה רועשת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחר (חמישי) בלילה שבין חמישי, 22.3.18 ליום שישי 23.3.18,  יחל שעון הקיץ ולכן בשעה 02:00 יש להזיז את המחוגים שעה אחת קדימה לשעה 03:00. שעון הקיץ ימשך כשבעה חודשים ושבוע   ויסתיים במוצאי שבת ה- 28.10.18.

תוך כך מחר חמישי, תיפתח זמנית גם עונת הרחצה 2018. למרות שעונת הרחצה הרשמית תפתח ב-16 באפריל, הורה שר הפנים אריה דרעי (ש"ס) לפתוח את חופי הרחצה לציבור כבר בחופשת חג הפסח. מדובר ב-69 חופי רחצה שייפתחו עבור חובבי הרחצה. על החופים שייפתחו נמנים 28 חופים בים התיכון, 22 חופי הכינרת, 15 חופי ים המלח וארבעה חופים בים סוף.

לדברי שר הפנים, מדובר בהחלטה שמטרתה לשמר את ביטחון עשרות אלפי המתרחצים במהלך חג הפסח. "הקדמת פתיחת תחנות ההצלה נועדה לשמור על ביטחון המתרחצים", ציין.

במשרד הפנים הבהירו כי חופי הכינרת יהיו פתוחים מחג הפסח ועד לסיום עונת הרחצה אך שאר החופים ייפתחו אך ורק לרגל חג הפסח וייסגרו מיד לאחר החג עד לפתיחתה הרשמית של עונת הרחצה.

נהנים בכינרת (צילום: שי מזרחי, רשות הכינרת)
נהנים בכינרת (צילום: שי מזרחי, רשות הכינרת)

באיגוד ערים כינרת החליטו לשנות השנה את המציאות בכינרת ולהשיב את האגם הלאומי למשפחות, כך שכל החופים המוכרזים, המופעלים על ידי האיגוד, יפעלו מעתה כ'חופים שקטים' ותיאסר בהם השמעת מוסיקה רועשת. החופים בהם יאכפו את השקט הינם- חוקוק צפון, מפרץ אמנון, צאלון, גולן-דוגית, כינר, חלוקים, כורסי, לבנון, גופרה, צינברי, ברניקי ושקמים.

סטודנטים עם שלטים על שפת הכינרת (צילום: שי מזרחי רשות הכינרת)
סטודנטים עם שלטים על שפת הכינרת (צילום: שי מזרחי רשות הכינרת)


 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן