Skip to content

יחצ"ן מסיבות תל אביבי נעצר בחשד למעשים מגונים בקטינים

לטענת המשטרה הצטברו 14 תלונות של קטינים כנגד עידן חוגי, יחצ"ן מסיבות ידוע בעיר. לאחר ערער שהגיש פרקליטו, בית משפט מחוזי התיר את פרסום זהות היחצ"ן, והותיר על כנה את החלטת שופטת השלום להאריך מעצרו בארבעה ימים. חוגי מכחיש כל קשר למעשים המיוחסים לו. פרקליטו: מתחרים מעלילים עליו האשמות שווא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הותר לפרסום – עידן חוגי, יחצ"ן מסיבות בן 24, נעצר הבוקר  (שישי), בחשד ביצע מעשים מגונים בקטינים. נציג המשטרה טען במהלך הדיון להארכת מעצרו שנערך בבית משפט השלום בתל אביב, כי נגד חוגי התלוננו כבר 14 קטינים, וכי במשטרה מנסים לאתר עוד קטינים שעברו התעללות מצד החשוד. הנציג הוסיף כי הם מחפשים את החשוד מאז התקבלה התלונה הראשונה נגדו בסוף חודש יוני, אך היות וחוגי שהה בחו"ל ורק בימים האחרונים, אחרי שחזר ארצה, הוא נעצר.  במהלך ה דיון התברר כי במהלך חקירתו של חוגי, הוטחו בפניו ההאשמות והוא הכחיש כל קשר אליהן.

חוגי (צילום יח"צ)
חוגי (צילום יח"צ)

בתום הדיון האריך בית המשפט את מעצרו של חוגי  החשוד בניסיון מעשה סדום ובמעשים מגונים בקטינים בארבעה ימים, עד 7.8. לבקשת הסנגור ניתן עיכוב ביצוע לצורת הגשת ערר למחוזי וכן הוצאת צו איסור פרסום על זהותו של חוגי. אלא שבתום הערר שהתקיים בביהמ"ש המחוזי בת"א, קיבל המחוזי את עמדת המשטרה, דחה את הערר השאיר את הארכת מעצר החשוד עד לתאריך 7.8. כמו כן ביהמ"ש המחוזי  דחה את בקשת פרקליטו של החשוד, עו"ד אייל לביא, שאמר במהלך דברי הסיכום שלו בדיון כי מדובר בעלילה שהולבשה על מרשו. לדבריו, לפני כמה חודשים החל סכסוך בין החשוד ובין כמה ממתחריו בתחום היחצ"נות ואלה איימו עליו שיפגעו בו אנושות. במהלך דבריו אף ציטט איום שהחשוד קיבל לכאורה מיחצ"ן אחר, ובו איום מפורש שהוא ילמד אותו לקח. בית המשפט המחוזי, קיבל כאמור את עמדת שופטת בית משפט השלום שופטת יעל פרדלסקי והאירה על כנה. השופטת כתבה בהחלטתה כי כרגע יש חשד סביר שקושר את החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו, ובשל אופי העבירות היא קובעת שהוא מסוכן לציבור, ולכן החליטה להאריך את מעצרו.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן