Skip to content

שפץ ביתך -דירה קטנה ומטריפה

לא מעט פעמים אנו חשים שהבית לא עונה על הצרכים , הילדים פרחו מהקן והצרכים השתנו דירת גן קטנה בחולון מדגימה איך חומרי גלם איכותיים משדרגים חלל סטנדרטי לכדי מראה יוקרתי ומלא עניין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דירת גן קטנת מימדים בחולון זכתה בעיצוב טרנדי ומלא שכבות ורבדים בזכות בחירת חומרי חיפוי וגמר ייחודיים. זוהי דירת 75 מ"ר בת שלושה חדרים בבניין שעבר פינוי בינוי, השייכת לבני זוג בשנות ה-70 לחייהם. בני הזוג פנו לסטודיו של המעצב בן רזניאלי בבקשה לתכנן ולעצב עבורם מחדש את החלל, בהתאמה מושלמת לצורכיהם החדשים. הדגש בכל החללים הוא על החומריות – הם אלו שיוצרים את האווירה הנכונה.

לדברי בן רזניאלי: "המבנה הקטן יחסית דרש תכנון חכם ופונקציונלי, ולא מעט יצירתיות כדי להכניס את כל הפונקציות הדרושות מבלי להתפשר על הנראות ועל הנוחות של בני הבית. בן רזניאלי מסביר שערך כמה שינויים כדי לעמוד במשימה: "עשינו שימוש במסדרון ליצירת תא שירותי אורחים, הגינה המקיפה את הבית הוכנסה לתוך הנוף הפנימי ושולבה בחלל הפנים ובכך הגדלנו משמעותית את תחושת המרחב.
כל הריהוט הותאם בפרופורציה מושלמת לחלל בקווים ישרים ונקיים, קיר פינת האוכל והמסדרון הולבשו בחיפוי בעבודת יד מיוחדת, המעניק מראה לא שגרתי ומהווה מוקד ויזואלי בחלל. שברנו את קיר חדר האורחים ובחרנו בזכוכית שקופה דקורטיבית במקום דלת עץ סטנדרטית. ריהוט הבית תוכנן על ידינו ויוצר בנגרות אישית ואת כל החיפויים והכלים הסניטריים בחרנו באלוני בהתאמה אישית".
החלל המרכזי בדירה מאופיין בצבעוניות של שחור ולבן עם זיקה לירוק הנשקף מבחוץ. בניגוד לסברה, מטבח כהה לא גורם לתחושת מחנק אלא נראה טרנדי, אורבני ומלא שיק. הוא בולט במיוחד על רקע הרצפה הבהירה שנבחרה באלוני.

בחדר הרחצה הזוגי נעשתה עבודת עיצוב מוקפדת, מקורית וייחודית. רזניאלי בחר לשלב חומרים וצבעים בשחור, גווני אפור, זהב וצהוב כדי ליצור מראה יוקרתי שאי אפשר להתעלם ממנו. הכיורים והברזים המוזהבים מעניקים מראה צעיר וייחודי.
רצפת חדר השינה הזוגי חופתה בפרקט עץ המחמם את התחושה ואת המראה, והוא ממשיך את הקו הרעיוני של הקיר המחופה בטפט בגב המיטה. ביחד נוצר טוטאל לוק ייחודי באווירה אינטימית.

היציאה לגינה המקיפה את הדירה מגלה שחלקה חופתה באריחים דמויי פרקט ידידותיים לשימוש ובמראה טבעי ונעים.
התוצאה, לדברי רזניאלי, התחלת פרק חדשלדיירים בבית מואר, הקליל, היוקרתי והחמים.

 

 


כל מוצרי הגמר בפרויקט זה הינם מבית אלוני.
עיצוב: בן רנזיאלי
צילום: סוזי לוינסון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן