Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 13 באוגוסט, 2018

אתגר הנינג'ה 9, מושיעים 2, החלום ההודי 3, בולרז 4, לא בטוחה 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:30 אתגר הנינג'ה 9 | American Ninja Warrior 9, ערוץ Yes Real 

תוכנית הבידור התחרותית והספורטיבית בה מאות מתחרים מנסים להשלים סדרת מכשולים ברמת קושי עולה ומתגברת, ולעלות לגמר הארצי. בעונה התשיעית, לראשונה, שתי הנשים הטובות ביותר במקצה הגמר של כל עיר הועברו באופן ישיר למקצי הגמר הלאומיים ללא התחשבות במקומן הכללי. התוכנית הציגה העונה אתגר עיצוב מכשולים ומתוך 2500 מכשולים שעיצבו מעריצי התוכנית, נבחרו שבעה שהוכנסו לתחרות.

22:00 המושיעים 2 | Salvation 2, ערוץ Yes Action

מותחן הקיץ של CBS חוזר בעונה חדשה. הסדרה נסובה סביב גילוי מרעיש: אסטרואיד ענק נמצא שישה חודשים בלבד מפגיעה בכדור הארץ. ספוילר – בעונה החדשה ליאם עתיד למצוא אהבה חדשה לאחר שהשאיר את ג'יליאן בהאנגר בסיום העונה הראשונה. גרייס תפגוש, את אלונזו, אחיה הבלש של קלייר. האם הידיעה שגרייס ירתה בקלייר תרחיק בין האוהבים?

22:00 החלום ההודי The Indian Dream Hotel 3 | 3, ערוץ הטיולים

תשעה ידוענים יבלו באודייפור, עיר האגמים הקסומה של הודו, כדי לראות אם יוכלו לבלות בה את שנות הזהב. האם האתגרים של הודו יכריעו אותם, או שמא המדינה המדהימה הזו תהיה מקום חדש שיוכלו לקרוא לו בית? בין המשתתפים: מנחת הטלוויזיה והעיתונאית סלינה סקוט, הקומיקאי סיד ליטל, השחקנית סטפני ביצ'ם והפוליטיקאי לשעבר סטנלי ג'ונסון.

22:50 בולרז 4 | Ballers 4, ערוץ Yes Oh + סלקום TV

הדרמה הקומית מבית HBO, בכיכובו של דווין 'דה רוק' ג'ונסון, חוזרת בעונה חדשה. הסדרה עוקבת אחר חייהם של שחקני ושחקני העבר של הפוטבול המקצועני ועוקבת אחר כוכב העבר ספנסר סטרסמור, שפרש והפך למנהל פיננסי של כוכבי פוטבול. ספוילר – בעונה החדשה, ספנסר וג'ו (רוב קורדרי) עוברים ממיאמי ומעולם הפוטבול ללוס אנג'לס, במטרה להרחיב את מאגר הלקוחות שלהם ואת ידיעותיהם בעולם האקשן ספורט – גלישה, סקייטבורד, מרוצי מכוניות – אליו הם מנסים להכניס דריסת רגל.

23:20 לא בטוחה 3 | Insecure 3, ערוץ Yes Oh + סלקום TV

הקומדיה המושחזת מבית HBO חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – העונה החדשה מתחילה מיד מסיום הקודמת, כשאיסה ולורנס הודו שניהם באשמתם בפרידה. בפרקים החדשים איסה מנסה לשקם את חייה, עובדת כנהגת כדי להשלים הכנסה, בעודה גרה אצל דניאל – סידור שמגלה כמסובך לאור עברם המשותף. בינתיים מולי מתחילה עבודה חדשה בחברת עו"ד בבעלות אפרו-אמריקאית, אבל הביטחון העצמי שלה נבחן כשהיא לא מסווגת מידית ככוכבת של המשרד. במקביל היא מוצאת את עצמה שקועה עמוק בניסיונות לפתור תסבוכות בחיי האהבה שלה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן