Skip to content

בעין צרכנית- אוקטוברפסט בישראל, ומוצרים חדשים בתחום המזון

חגיגות אוקטוברפסט החילו ואם אתם לא נוסעים לגרמניה תוכלו לחגוג גם בישראל. כמו כן בחנו מוצרים חדשים שעל המדף ונסקור אותם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טיב טעם חוגגת אוקטוברפסט: עם מגוון רחב של בירות מהארץ והעולם

צילום: אלעד גוטמן
צילום: אלעד גוטמן

רשת טיב טעם יוצאת לקראת חגיגות אוקטוברפסט עם מגוון מבצעים והטבות במחלקת הבירה על מגוון בירות מהארץ ומהעולם. טיב טעם מציעה ללקוחותיה חווית קניה ייחודית במחלקות בירה עשירות ומגוון בירות הרחב ביותר בישראל. המבצעים מתקיימים ב 40 סניפי הרשת גם בשבת וחג ובאתר המכירות טיב טעם בקליק www.tivtaam.co.il.  ובאפליקציה "טיב טעם בקליק" . עד ה- 14.10.18.

חגיגות אוקטוברפסט בשקד אקספרס

צילום מני שקד
צילום מני שקד

 בחודש אוקטובר לא חוזרים בשקד לשגרת חול, וממשיכים לחגוג. חודש אוקטובר יוקדש בשקד אקספרס לחגיגות האוקטוברפסט –  חג הבירה העולמי. במהלך כל החודש יוגשו שוט של גלידה בטעם בירה ופיצוחים על חשבון הבית, לכל מזמין כוס או בקבוק בירה. אפשר יהיה גם ליהנות ממחירים מיוחדים על מגוון הבירות, כמו לדוגמא: ויינשטפן בקבוק – 26 ₪; טובורג – שליש 22 ₪, חצי 26 ₪; צ'ייסר גלידה בירה פיצוחים על חשבון הבית. תקף במהלך כל חודש אוקטובר.
בנוסף תיערך מדי שבוע קבלת שבת בכל יום שישי, אשר תכלול בירה, מוזיקה ואווירה של שוק הפשפשים. החל מיום שישי 12.10 בשעות 13:00-16:00. כשר.
שקד אקספרס – יהודה מרגוזה 8, מתחם שוק הפשפשים יפו

ביירן מרקט עם אוקטוברפסט ובירה פאולנר בשקל

צילום שי בן אפרים
צילום שי בן אפרים

רשת הסטרייט פוד הגרמנית "ביירן מרקט" המונה 6 סניפים בפריסה ארצית  יוצאת בחגיגת אוקטוברפסט בין התאריכים 1-7 לאוקטובר. למשך שבוע ימים בכל סניפי הרשת תוכלו להינות מבירה  גרמנית קלאסית פאולנר (3\1) וגרסת מיוחדת עבור האוקטוברפסט במחיר של שקל בהזמנת ארוחה (נקניקייה ותוספת). בהזדמנות זו נספר כי הנקניקיות המגוונות של הרשת נעשות כולן על ידי השף עופר בן אור ואביו שגיא בן אור, שניהם מומחים לבישול גרמני קלאסי והכול על בסיס בשר טרי ואיכותי בלבד. עוד בתפריט תוכלו למצוא מנות בוואריות נוספות כמו המבורגר ביירן, כריכי שניצלים מיוחדים, וכן מגוון ארוחות ילדים ועוד. לפרטים נוספים בפייסבוק

אוקטוברפסט ב Lager & Ale בשרונה

רשת הברים הלונדונית lager & ale שעלתה לא מזמן לארץ ומציעה בירה במחירים של לונדון, מציינת את פסטיבל הבירה העולמי עם בירות חופשי על חשבון הבית וללא כל הגבלה, דיג'י אורח מידי ערב ועוד המון הפתעות, במתחם עם שולחנות וספסלי עץ כמו באירופה. הפסטיבל יימשך 16 ימים החל מ- 22.9 עד 7.10, כאשר בכל ימים אלה ניתן יהיה ליהנות פעמיים ביום משתית בירה חופשי מתוך מבחר של 15 בירות מהחבית, בין השעות 14:00 – 15:00 ו- 20:00 – 21:00.
פרטים בפייסבוק

טעמים חדשים על המדף 

חברת "אחוה" משיקה מוצר חדש ממרח טחינה עם דבש

צילום: יעל האן
צילום: יעל האן

ממרח טחינה עם דבש של "אחוה" עשוי מטחינה משומשום מלא, דבש, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל • הממרח עשיר בערכים תזונתיים בהם 587 מ"ג סידן ומתאים כממרח מתוק ובריא בתזונה מאוזנת.
סדרת ממרחי הטחינה של אחוה מונה שלושה ממרחים, בהם ממרח טחינה עם שוקולד וממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה עם שוקולד ללא סוכר, שזוכים להצלחה כבירה. לרגל ראש שנה וחגי תשרי, הוחלט בחברה על השקת ממרח טחינה עם דבש. לדברי יובל מלאך, מנהל השיווק של חברת "אחוה", מרבית הממרחים מכילים לפחות 68% טחינה משומשום מלא והינם בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום הממרחים המתוקים. "אנו שמחים להשיק פיתוחים חדשים של גרסאות מתוקות לטחינה וכעת בטעם כה אהוב – טחינה עם דבש".
לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, מודעות לאיכות המזון שאנו אוכלים והקפדה על שימוש במקורות מזון מן הטבע, הם חלק מהותי ממגמת הבריאות העולמית. בשילוב עם הרצון להפחית אכילה של מזון מעובד והדגש על בחירת מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים, הממרח החדש של חברת "אחוה" עונה בצורה מדויקת על דרישות אלו. מדובר על הממרח החדש "טחינה מלאה עם דבש", הראשון מסוגו בשוק המזון. הממרח מבוסס על טחינה מלאה (68%) המכילה חמצות שומן חיוניות וערכים גבוהים ל-100 גרם של סידן (587 מ"ג), ברזל (5 מ"ג), סיבים תזונתיים (10 גרם), חלבון (15 גרם) ודלה במלח (33 מ"ג בלבד).
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
אנחנו טעמנו והתמכרנו
במבחן הטעימה: אהוב על מבוגרים וילדים, וקבל את היון המירבי: ♥♥♥♥♥

חברת גילרו יצרנית מותג "עלמה" משיקה אותיות אכילות ומספרים אכילים לקישוט עוגות וקינוחים

חברת גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגות, משיקה לרגל חגי תשרי

צילום: אפרת אשל
צילום: אפרת אשל

והשנה החדשה שני מוצרים חדשים במותג "עלמה" מתוצרתה: אותיות אכילות בצבעי זהב וכסף ומספרים אכילים לקישוט עוגות וקינוחים. אותיות אכילות ומספרים אכילים של "עלמה" משווקים במארז מהודר הכולל באותיות שני דפים בהם דף אותיות בצבע זהב ודף אותיות בצבע כסף ובמארז המספרים דפי מספרים צבעוניים ומעוצבים בספרות 0-9. האותיות והמספרים מיועדים לקישוט עוגות בברכות מיוחדות, בהן ברכות לימי הולדת, חג ואירועים מיוחדים. האותיות והמספרים נוחים לשימוש, כל שניתן זה רק להסיר ולהדביק וזה מוכן. האותיות והמספרים עשויים מעמילן וסוכר עדין, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי.

להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ ובאתר חברת גילרו
במבחן התנסות נמצא כי האותיות נוחות לשימוש. החיסרון העיקרי שכל אות מופיעה פעם אחת..והציון שלי:♥♥♥

חברת "מעדני יחיעם" משיקה מעדן בשר חדש כתף בקר מעושן בציפוי פלפל כתף בקר מפולפל

מיוצר מנתח טבעי ושלם של כתף בקר המתובל ומעושן בהליך ייחודי המעניקים לו מרקם בשרי נימוח וטבעי • הנקניק החדש ישווק בסדרת "טעם של מעדניה" של יחיעם באריזת 150 גרם .כתף הבקר מיוצר מנתח טבעי ושלם של כתף בקר העובר תהליך תיבול ועישון ייחודי המעניקים לו מרקם בשרי נימוח וטבעי
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 29.90 ₪ לאריזת 150 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.
במבחן הטעימה הוא מאד אהוב עליי והפך לפריט חובה. הפסטרמה עסיסית וטעמו הטבעי של הבשר נשמר למרות הפלפול. הנקניק דל שומן מה שהופך אותו לארוחה עבורי בתספת סלט וטחינה אורגנית של אחווה. אולם מחירו מרתיע, למרות שאני רכשתי ברמי לוי ב- 22:90 שח. עדיין יקר ל ל150 גרם .
והציון: ♥♥♥♥

"בא לי מהטבע" משיקה ממרח חרובים ללא תוספת סוכר

בא לי מהטבע, המתמחה במוצרי מתיקה וחטיפי בריאות, משיקה לרגל חגי תשרי והחזרה לבית הספר

 צילום: שי נייבורג
צילום: שי נייבורג

ממרח חדש וטעים מבוסס פרי החרוב: ממרח חרובים ללא תוספת סוכר. הממרח החדש ללא חומרים משמרים, ללא שמן דקל, עשיר בסידן ומכיל סיבים תזונתיים. הממרח מכיל לפחות 15% חרובים ויימכר באריזה של 400 גרם. מיועד לשימוש כתחליף לשוקולד למריחה בכריכים, כארוחת בוקר או כמנת ביניים וכן מצוין לשימוש באפייה.
כשר פרווה בהשגחת הרבנות רמלה ובכשרות בד"צ העדה החרדית
ניתן להשיג ברשתות שופרסל גרין, יינות ביתן, מגה בעיר, טיב טעם, ויקטורי, חצי חינם, מרכז מזון, מחסני השוק ורשת אניס.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן