Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 09 בפברואר, 2019

שתי קרועות 2, נשיקה בחצות, שיר לפארקלנד, יום נפלא, מונטנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שתי קרועות 2 | 2 i2 Dope Queens, ערוץ Yes VOD 

ג'סיקה וויליאמס ו-פיבי רובינסון מככבות בארבעה ספיישלים שבועיים של HBO. הספיישלים מבוססים על פודקאסט הסטנד-אפ בעל השם הזהה, בהם וויליאמס, רובינסון וחברים – קומיקאים אהובים וכוכבים אורחים – מדברים על סקס, רומנטיקה, גזע, מגורים בניו יורק ועוד. בתוכניות פיבי וג'סיקה ישוחחו על חייהן ויתמקדו בנושא אחד, יראיינו אורח ויביאו ממשנתן במופע סטנד אפ כשכל נושא מתקבל ברכה ובהומור מושחז.

22:00 נשיקה בחצות | Midnight Sun, ערוץ Yes2

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 01 בפברואר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 שיר לפארקלנד | Song of Parkland, ערוץ Hot HBO
.

22:00 יום נפלא | You Were Never Really Here, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 01 בפברואר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:30 מונטנה | Montana, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

דרמת ביכורים. בעקבות הבשורה על מות סבה מחליטה אפי לחזור לעכו, עיר הולדתה, לחלוק לו כבוד אחרון. בעכו היא פוגשת את קרן, מורה מחליפה, נשואה ואם לשניים, אך זה לא מפריע לשתי הנשים להתאהב אחת בשנייה. כשאפי פוגשת את מאיה, בתה הקטנה של קרן, היא אט אט מגלה מה ומי גרם לה לעזוב את העיר לפני כל כך הרבה שנים מבלי לחזור. סיפור האהבה הופך למסע של סגירת חשבונות ישנים. שחקנים: נועה בירון, נטע שפיגלמן, אבי מלכה, קרן צור. במאית: לימור שמילה. ישראל, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן