Skip to content

רמת גן – חיסול בצהרי היום

צעיר המוכר למשטרה נורה למוות בידי אלמונים שנמלטו עם רכס מילוט. צפו בסרטון האבטחה שתיעד את רגעי הירי ובריחת המחסלים עם רכב המילוט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעיר כבן 20 המוכר למשטרה נורה היום (שלישי) למוות בחניון בניין  ברחוב ביאליק ברמת גן. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה, שם נקבע מותו. מבדיקה ראשונית עולה כי הצעיר נורה בתוך חניון בעת שניסה לעלות על אופנועו. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום ופתחו בחקירה. מתחזק החשד כי הרקע לאירוע פלילי ומדובר בחיסול. בסרטון מצלמות האבטחה במקום נראים צמד המחסלים מתקרבים מאחוריו ויורים בו מספר רב של קליעים ונמלטים לאחר מכך בעזרת רכב מילוט.

המחסלים (צילום מסרטון האבטחה)
המחסלים (צילום מסרטון האבטחה)
רגעי החיסול (צילום ממצלמות האבטחה)
רגעי החיסול (צילום ממצלמות האבטחה)
צילום ממצלמות האבטחה
צילום ממצלמות האבטחה
זירת הרצח (צילום: דוברות משטרת ישראל)
זירת הרצח (צילום: דוברות משטרת ישראל)

האירוע התרחש היום סמוך לשעה 11:00, אז נורה הצעיר, דקות ספורות לאחר שהגיע לאופנוע עליו תכנן כנראה לרכוב. תחילה הוגדר מצבו אנוש והוא פונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה – אך שם קבעו הרופאים את מותו.

חובש בכיר במד"א זאב מריאסין ופרמדיק מד"א יעקב צורף סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו בחניון הבניין את הצעיר סובל מפציעות מדממות בפלג גופו התחתון, מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים. תוך כדי הטיפול הרפואי מצבו הידרדר והוא פונה במצב קריטי לבית החולים".

עו"ד נס בן-נתן, שייצג את המנוח בתיק משפטי, אמר לתקשורת: "אני יודע שסימנו את הלקוח שלי". בעניינו של הצעיר שנורה למוות התנהל זה שלוש שנים משפט בגין תקיפה על רקע של מעצר חוקי ותקיפה הגורמת חבלה ממש. הדיון האחרון במשפט נערך ביום ראשון השבוע, ובמהלכו כפר הנרצח במיוחס לו.

על פי אתר פוסטה הצעיר היה מוכר היטב למשטרה ומזוהה עם גורמי פשיעה בשכונת רמת עמידר. בשנים האחרונות הסתבך בעבירות אמל"ח וסמים והיה יעד מודיעיני של ימ"ר ת"א.
במהלך השנתיים האחרונות הוא נעצר מספר פעמים על החזקת נשק ופריטים המשמשים להכנת מטענים.
אתמול יום שני ה 25.2.19 הוא נכח יחד עם סנגורו עו"ד נס בן נתן בדיון בבית משפט במסגרת תיק אלימות שמתנהל נגדו מזה זמן. לפי הערכות, הנרצח שמתגורר באחת הקומות הגבוהות בבניין בו נורה, חבר בתקופה האחרונה למספר קבוצות עברייניות מנתניה ורמת גן, המסוכסכות עם ארגון פשע גדול באזור תל אביב. כמו כן, למנוח סכסוך עם קבוצה של עבריינים צעירים ברמת גן.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן