Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 13 במרץ, 2019

התחנה, ג'יין הבתולה 4, פברז'ה, מנולו: הילד שהכין נעליים ללטאות, פתאום משפחה, אנטמן והצרעה, בונס 12, טרנסקידס, מגיפה, דברים טובים 3, מפגשים מפלצתיים, משולש הגבולות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התחנה, ערוץ Hot VOD

בזמן שרוב בני הנוער מעלים סלפי ומשחקים במחשב, חבורת המתנדבים הצעירה של תחנת מגן דוד אדום בכפר סבא מעבירה כל דקה פנויה בהצלת חיי אדם. הם עומדים במצבי לחץ קיצוניים, מתמודדים עם דילמות גדולות ומוצאים את עצמם לא פעם נקרעים בין החיים הרגילים למחויבות האישית שהשתלטה על חייהם. בפתיחת העונה הראשונה תאונה קטלנית מטלטלת את עולמם וכשעולים יותר מדי סימני שאלה סביב נסיבות התאונה, אין להם ברירה אלא לצאת ולחקור בעצמם ולהעמיד את חייהם בסכנה. שחקנים: גפן ברקאי, שירה לוי, לירון רביבו, שירן סנדלר, נועה בני, רעות אלוש, ירון בן הרוש, בן זיני ועוד.

ג'יין הבתולה 4 | 4 Jane The Virgin, ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 19 באוקטובר, 2017, בשעה 21:15 בערוץ Yes Drama

פברז'ה | Faberge: A Life of Its Own, סלקום TV

דוקו. ההיסטוריה בת 150 השנים של ביצי הפברז'ה. 82 דקות, בריטניה, 2014.

מנולו: הילד שהכין נעליים ללטאות | Manolo: The Boy Who Made Shoes for Lizards, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 01 באוקטובר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו

פתאום משפחה | Instant Family, סלקום TV

דרמה קומית. כשפיט ואלי מחליטים להקים משפחה, הם מתחילים לחקור את עולם האימוץ. כשהם פוגשים בשלושה אחים, ביניהם נערה מרדנית בת 15, הם הופכים בין לילה מזוג למשפחה עם שלושה ילדים. כעת פיט ואלי נאלצים ללמוד את יסודות ההורות באינסטנט, בתקווה שיוכלו להפוך למשפחה. שחקנים: מארק וולברג, רוז ביירן, אוקטביה ספנסר. במאי: שון אנדרס. 120 דקות, ארה"ב, 2018.

אנטמן והצרעה Ant-Man And The Wasp, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 08 במרץ, 2019, בערוץ Yes VOD

20:30 בונז 12 | 12 Bones, ערוץ Hot Zone + ערוץ Hot VOD

הדרמה הקומית של רשת Fox חוזרת לעונה 12 ואחרונה. ספוילר – עונת הסיום כוללת שלל הופעות אורח של דמויות וכוכבים שהופיעו בעונות קודמות – אריק מילגן (שגילם את זאק אדי), אדי מקלינטוק (סאלי), סטיבן פריי (גורדון וייט), ו-בטי ווייט שתשוב לגלם את ד"ר בת' מאייר.

21:00 טְרַנְסְקִידס | Transkids, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

ארבע משפחות ישראליות מתמודדות עם התהליך המטלטל שעובר ילדן בגיל ההתבגרות האכזרי ממילא, כל אחת בדרכה. ארבע שנים של מעקב דוקומנטרי אינטימי וחשוף משרטטות תמונה מרגשת, דרמטית ופוקחת עיניים, שבבסיסה שאלות הרות גורל: מה זה אומר להיוולד בגוף שאינו תואם את מגדרך? כיצד היינו נוהגים כהורים כאשר הילד או הילדה שגידלנו אינם מי שחשבנו שהם? והאם האהבה שלנו לילדינו היא אכן אהבה ללא תנאי?

22:00 מגיפה | Viral | Peste, ערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

אימה. וירוס קטלני המתפשט במהרה גורם לנגועים בו להיות תוקפניים ולהדביק אחרים. חרף האזהרות, מנסה נערה להציל את אחותה שנדבקה וכעת מוגדרת בעצמה כמסוכנת. שחקנים: סופיה בלק דליה, אנה לי טיפטון, טרוויס טופ. במאים: אריאל שולמן, הנרי ג'וסט. ארה"ב, 2016.

22:45 דברים טובים 3 | Better Things 3, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

פמלה אדלון חוזרת בעונה חדשה של הקומדיה, שיצרה עבור רשת FX – בפעם הראשונה ללא לואי. סי. קיי. – בה היא מככבת בדרכה המדויקת, האמיתית והמצחיקה.

23:00 מפגשים מפלצתיים | Monster Encounters, ערוץ Travel Channel

מומחה הטבע, קייסי אנדרסון, במסע החיפוש שלו אחר מפלצות מסתוריות בפינות הנידחות ביותר בעולם. מנמרים אוכלי אדם ועד לעצלני ענק ועטלפים ערפדיים, קייסי מגייס את עזרתם של הגששים המקומים שיובילו אל היצורים החמקמקים ביותר בעולם. בקרו בבוגוטה, זימבבואה, אוסטרליה ועוד.

משולש הגבולות | Triple Frontier, נטפליקס | Netflix

חמישה יוצאי יחידה מובחרת חוזרים לשתף פעולה כדי לשדוד ברון סמים ומתמודדים עם תוצאות שלגמרי לא התכוונו אליהן. שחקנים: בן אפלק, אוסקר אייזק, צ'ארלי האנם. במאי: ג'יי. סי. צ'אנדור. 125 דקות, ארה"ב, 2019.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן