Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 05 במאי, 2019

ג'קי, נסיגה, טריינספוטינג, חתולת הפרפרים הקשתות בענן וחדי הקרן, נלה הנסיכה האבירה 2, רוקי, בייק אוף קרם דה לה קרם, הצליבה, הלומים, בשמלה זו קנדה 2, ביצת המחשבות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ג'קי | Jackie, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 04 במרץ, 2018, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

נסיגה | Regression, סלקום TV

מותחן אימה. שנת 1990, מינסוטה. הבלש ברוס קנר חוקר את המקרה של אנג'לה גריי, נערה אשר מאשימה את אביה, ג'ון גריי, בביצוע פשע מחריד. כאשר ג'ון, באופן בלתי צפוי וללא זיכרון, מודה באשמה, הוא נכנס לטיפול אצל הפסיכולוג הנודע ד"ר ריינס, שעוזר לו לשחזר מחדש את הזיכרון שלו; ומה שהשניים חושפים, מביא לגילוייה של תעלומה ארצית מחרידה. שחקנים: איתן הוק, אמה ווטסוןדייוויד ת'יוליס. במאי: אלחנדרו אמנבר. 106 דקות, ארה"ב, 2015.

טריינספוטינג | Trainspotting, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 25 בינואר, 2015, בשעה 22:00, בערוץ Yes3

16:30 חתולת הפרפרים, הקשתות בענן וחדי הקרן Rainbow Butterfly Unicorn Kitty, ערוץ ניקלודיאון 

סדרת אנימציה בכיכובה של פליסטי, חתולה מיוחדת שהיא בחלקה גם קשת בענן, חד קרן ופרפר. ביכולתה של פליסיטי לבחור בין כוחות הקסם של הקשת בענן, חד הקרן והפרפר ולצאת להרפתקאות עם חבריה: מיגל הצ'ייוואווה, אתנה הינשופית החכמה, ויאנה אשת השלג הקפריזית.

16:55 נלה הנסיכה האבירה 2 | Nella the Princess Knight 2, ערוץ ניק ג'וניור

סדרת אנימציה. נלה היא נסיכה הרפתקנית בת 8 הנלחמת כדי להציל את נתיני ממלכתה. בדרך היא מסתייעת בחברה הטוב ביותר, טרינקט, חד קרן מדבר ובעל חיבה לאופנה.

22:00 רוקי | Rocky, ערוץ Yes3

סרט האגרוף המפורסם זוכה שלושה פרסי אוסקר, כולל הסרט והתסריט הטובים ביותר. סילבסטר סטאלון מגלם את המתאגרף האלמוני רווי האכזבות שמקבל הזדמנות חד פעמית להיכנס לזירה מול אלוף העולם במשקל כבד. הסרט הפך את סטאלון, שחקן אלמוני אז, לכוכב ענק, הוליד מספר המשכים ואין ספור חיקויים וציטוטים. במאי: ג'ון ג'. אווילדסן. ארה"ב, 1976.

22:00 בייק אוף קרם דה לה קרםBake Off Creme de la Creme, ערוץ האוכל 

סדרת ספין אוף ללהיט האפייה הבריטי. הפעם יתמודדו שפים קונדיטורים מקצועיים מכל ענפי התעשייה, החל ממלונות יוקרה, מסעדות פאר ומאפיות בוטיק, וכלה בסופרמרקטים, הצבא הבריטי וארגונים נוספים. כל קבוצה תידרש לשני אתגרים: אתגר הקינוח המיניאטורי ואתגר קינוח הראווה, בו יתבקשו להמציא מחדש קינוח בריטי פופולרי.

22:00 הצליבה | The Crucifixion, ערוץ Hot Cinema2

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 01 במאי, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:50 בשמלה זו – קנדה 2 | Say Yes to the Dress – Canada 2, ערוץ החיים הטובים

המשך עלילותיו של בוטיק הכלות, העובדים והכלות לעתיד הקונות בו. סוכני מכירות, מנהלים ומודדים מקצועיים יעמדו לרשותן של כלות המחפשות את השמלה המושלמת. בין הסוגיות שתופענה במהלך הפרקים: מאבקים במשקל עודף ודימויי גוף בעייתיים, לחץ מצד משפחה וחברים, יכולתה של השמלה המושלמת לסייע בבעיות אישיות, ואתגר התקציב.

ביצת המחשבות | Farce, נטפליקס | Netflix

אין פרטים נוספים.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן