Skip to content

טייסי חברת התעופה קווי אוויר לישראל חתמו על הסכם קיבוצי

לראשונה הסכם עבודה בין ההסתדרות החדשה לבין טייסי קווי אויר לישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נציגות הטייסים בחברת קווי אויר לישראל המטיסה מטענים מהארץ לעולם וממנו. חתמו היום (ראשון) על הסכם עבודה קיבוצי המסדיר את יחסי העבודה בים החברה לטייסיה. כך נמסר הבוקר מההסתדרות. מדובר בהסכם עבודה קיבוצי לראשונה בתולדות חברת התעופה להטסת מטענים ,קווי אויר לישראל בע"מ.

ההסכם הוא לתקופה של שלוש שנים והוא מסדיר את  יחסי העבודה בין הטייסים לחברה, הן בתחום הכלכלי והן בתחום האישי. 40 טייסי החברה מטיסים מטענים לכל רחבי העולם ובניגוד למקובל בחברות התעופה לנוסעים, הם נאלצים לעשות סבבי טיסות בני 9 ימים ויותר של היעדרות מהבית בסבב אחד.

מעמד חתימת ההסכם בק.א.ל (צילום: דוברות ההסתדרות החדשה)
מעמד חתימת ההסכם בק.א.ל (צילום: דוברות ההסתדרות החדשה)

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי מסר "אני מברך על חתימת הסכם מצוין ואיכותי, ועד העובדים וההנהלה התעלו על כל המכשולים בדרך וחתרו לתוצאה המצוינת לכל הצדדים. יו"ר ועד הטייסים הקברניט ערן רוזנטל סיכם: "חתמנו על הסכם קיבוצי היסטורי וראשון לטייסי קא"ל המסדיר באופן מאוזן את יחסי העבודה בחברה לטובת כל הצדדים ההסכם יתמוך בצמיחת החברה ושיגשוגה הכלכלי תוך שמירה על רווחת עובדיה".

כאמור הסכם העבודה מסדיר את סדרי העבודה של הטייסים , שיקבלו בין היתר גם תוספות שכר  על שעות עבודה חריגות ושהות ארוכת ימים בחו"ל .

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן