Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 25 בספטמבר, 2019

This is Personal, באהבה ססיל, אשלי מדיסון: סקס שקרים ומתקפות סייבר, אף.בי.איי. 2, גליץ' 3, צפרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

This is Personal, סלקום TV 

סרט דוקומנטרי על המאבק העכשווי בארצות הברית על זכויות הנשים. במאית: איימי ברג. ארה"ב, 2019.

21:55 אשלי מדיסון: סקס, שקרים ומתקפות סייבר | Ashley Madison: Sex, Drugs and Cyber Attacks, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

פריצת ההאקרים לאתר הבגידות הידוע לשמצה 'אשלי מדיסון' חשפה את פרטיהם האישיים של כ-25 מיליון משתמשים. האתר, שהוקם כמקום בטוח בו אפשר לארגן 'מפגשים אסורים', הפך לקלף מיקוח בידיהם של ההאקרים שאיימו לחשוף את משתמשיו. בין הנתונים שנחשפו לבסוף נמצאו גם 170,000 כתובות דואר ישראליות. 


22:00 באהבה, ססיל | Love, Cecil, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 22 בספטמבר, 2019, בערוץ Yes VOD

22:45 אף.בי.איי. 2 | FBI 2, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לדרמת החקירות העוקבת אחרי מה שקורה בתוך סניף ה-FBI בניו יורק. חברי יחידת העילית משתמשים בכל היכולות, הכישרונות, החכמה והמומחיות הטכנית שבידיהם כדי לשמור על תושבי העיר והארץ בטוחים.

גליץ' 3 | 3Glitch, נטפליקס | Netflix

עונה שלישית ואחרונה לסדרת המסתורין האוסטרלית. קצין משטרה ורופאה עומדים מול תעלומה טעונה רגשית, כששבעה תושבים מקומיים קמים לתחייה מתוך קברם כשהם בריאים לחלוטין.

צפרים | Birders, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי בספרדית. צפרים משני צידי הגבול בין ארצות הברית למקסיקו מספרים על המאמץ להגן ולשמור על כמה ממיני הציפורים היפים ביותר בעולם. 37 דקות, מקסיקו, 2019.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן