Skip to content

חשד: אם נעצרה בחשד לחבלה חמורה של בתה

תינוקת הובהלה הלילה מונשמת ומורדמת לבית חולים בבאר שבע בחשד לחבלת ראש חמורה לכאורה. אב התינוקת עוכב לחקירה והאם נעצרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל עצרה הלילה (שני) זוג הורים מאשקלון כבני 22 לאחר שבתם, תינוקת בת כ-11 חודש נחבלה בנסיבות שנבדקות והובהלה לבית חולים במצב קשה, מורדמת ומונשמת עם חשד לחבלת ראש.
אמש (ראשון) התקבל דיווח במשטרה לפיו מד"א הוזעקה לבית מגורים באשקלון בו נמצאה התינוקת כשהיא מחוסרת הכרה. התינוקת  פונתה כשהיא מורדמת ומונשמת לבית החולים ברזילאי ומשם לבקשת בית החולים הועברה בדחיפות לבית החולים סורוקה בבאר שבע.
מהמשטרה נמסר בשלב ראשון, כי בעקבות המקרה נעצרו אביה ואמה של הפעוטה והם הועברו לחקירה ומשטרת אשקלון החלה בחקירה לבירור נסיבות המקרה.
מפרטי חקירה ראשונים עולה כי למרות שנעצרו שני ההורים, האב, תושב הפזורה הבדואית עוכב לחקירה ובשלב זה איננו חשוד בדבר.
התינוקת נמצאה על-ידי השכנים ששמעו אותה בוכה, נכנסו לדירה – והם אלו שהזעיקו את מד"א ואת המשטרה. זמן קצר לאחר מכן אמה, צעירה בת 22, חזרה לדירה. כאמור, המשטרה עצרה את האם על מנת לברר אם היא השאירה את התינוקת לבד, לאן הלכה – ובמשך כמה זמן היא השאירה את בתה ללא השגחה לבדה.

אילוסטרציה (צילום: אתר Foter לשימוש חופשי תחת רישיון cc 1.0 )
אילוסטרציה (צילום: אתר Foter לשימוש חופשי תחת רישיון cc 1.0 )


ממד"א נמסר כי "הלילה בשעה 23:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על תינוקת מחוסרת הכרה בבית באשקלון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים ברזילי תינוקת כבת 11 חודשים במצב קשה, מורדמת ומונשמת.
לבקשת בית החולים, בהמשך הלילה צוות נט"ן מד"א העביר את הפעוטה לבי"ח סורוקה".
מבית החולים סורוקה נמסר כי התינוקת בת ה-10 חודשים הועברה הלילה לסורוקה מביה״ח ברזילי, כשהיא סובלת מפגיעת ראש קשה מאד. "היא הובהלה לחדר ניתוח וכעת היא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים במצב אנוש. סובלת מפגיעת ראש קשה מאד, מונשמת ומורדמת."


 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן