Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 29 באוקטובר, 2019

הדיבוק של האנה גרייס, טרנספורמר, ארסיניו הול: חכם ומלא קלאס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

הדיבוק של האנה גרייס | The Possession of Hannah Grace, סלקום TV

סרט אימה על שוטרת בעברה, המתחילה לעבוד בחדר מתים. שחקנים: שיי מיטשל, גריי דיימוןקירבי ג'ונסון. במאי: דיידריק ואן רוייחן. 85 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 טרנספורמר | Transformer, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

בקיץ של 2015 חייל המארינס לשעבר ומחזיק שיא העולם בהרמת משקולות, מאט 'קרוק' קרוקזלסקי, יצא מהארון כטרנסג'נדר ושינה את שמו לז'אנה. התגובה לכך היתה קיצונית ונרחבת: הספונסרים נטשו אותה, הוריה התרחקו ממנה ונאסר עליה להמשיך ולהתחרות. הסרט עוקב אחרי ז'אנה בעודה מנסה למצוא את מקומה החדש בחברה. כשהיא מעוניינת לצמצם את שריריה ולהפוך לאישה קטנה יותר, היא מגלה שלא קל כעת לאבד את השרירים שהשיגה במאמץ כה רב לאורך שנים ולכן היא מוצאת את עצמה חיה יום אחד כזכר-אלפא ולמחרת כאישה עדינה. האם תצליח ז'אנה להתמודד עם גופה השרירי? כיצד מתמודדים ילדיה ומשפחתה הקרובה עם המהפך שלה? והאם הפיכתה לאישה תביא לה סופסוף את הגאולה או שתביא אותה למשבר פיזיולוגי ופסיכולוגי? בימוי: מייקל דל מונטה. 78 דקות, קנדה, 2017.

ארסיניו הול: חכם ומלא קלאס | Arsenio Hall: Smart & Classy, נטפליקס | Netflix

ספיישל הסטנד-אפ הראשון של ארסיניו הול עוסק בהזדקנות, בשינויים המתחוללים בתרבות וברוח התקופה, בנושאים חברתיים ובזרת של כף הרגל.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן