Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום רביעי, 06 בנובמבר, 2019

מוחו של הגבר הנשוי, פילדלפיה זורחת 14, המרגיל שהפיל את החומה, הליצן העצוב 4, בין הקצוות 2, הונאות, גרינליף 4, טייקרס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מוחו של הגבר הנשוי | The Mind Of The Married Man, ערוץ Hot VOD

שתי העונות של הדרמה הקומית של HBO, אותה יצר מייק בינדר ("שחור או לבן") שגם מככב בתפקיד הראשי. מיקי ברנס (בינדר) הוא עיתונאי בשיקגו, נשוי ואב לתינוק, שנוהג להתייעץ בקביעות על חיי הנישואין שלו עם שני חבריו לעבודה – בעל ואב מסור וגיקי, ורודף שמלות רציונלי וציניקן.

22:00 פילדלפיה זורחת 14 | It’s Always Sunny in Philadelphia 14, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לסדרה הקומית הפרועה של רשת FXX. העונה ה-14 מסמנת את הסדרה כאחת משתי הסדרות הארוכות ביותר מבין קומדיות הלייב-אקשן בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקנית.

22:00 המרגל שהפיל את החומה | The Farewell Case: The KGB Double Agent, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD       

סיפור שכמעט לא סופר, על חפרפרת בקג"ב שעבדה בשירות סוכנות ביון צרפתית וגרמה נזק אדיר לברית המועצות בשנות ה-80, והייתה אחד הגורמים לנפילת הגוש המזרחי. צרפת, 2019.

22:25 הליצן העצוב 4 | Baskets 4, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

הקומדיה בכיכובו של זאק גלאפיאניקיס חוזרת בעונה רביעית ואחרונה. ספוילר – בעונה צפויים למשפחת באסקטס שינויים רבים: אחרי 49 שנים, צ'יפ מחליט שהגיע הזמן לעזוב את בית אימו, אבל אפילו עם עזרתה של מרת'ה הוא מבין שקשה לעזוב את הקן. קריסטין וקן עוברים לבית חדש משלהם, אבל משבר הקשור לשטיח, וחסרונם של פריטים במטבח הופכים את המעבר לרעוע מהצפוי ודייל מוצא נפשות תאומות בפארק הקרוונים שבו הוא גר.

22:50 בין הקצוות 2 | 2 Mr. Inbetween, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לדרמת הפשע האוסטרלית. ספוילר – ריי מוצא את עצמו מנסה לנווט בין עבודתו הקשוחה לחייו האישיים המסובכים גם כך ונגרר לתוך סיטואציות קיצוניות ומטורפות עד כדי מצחיקות לפעמים.

הונאות | Scams, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמת פשע יפנית. צעיר שנפגע כהוגן מהמשבר הכלכלי של 2008 מצטרף לחבורה שמבצעת תרמית טלפונית ומסתבך עם העולם התחתון.

גרינליף 4 | 4 Greenleaf, נטפליקס | Netflix

עונה רביעית לדרמה האמריקנית. למרות שבני משפחת גרינליף מנהלים כנסיה ענקית במיסיסיפי, חייהם העסקיים והפרטיים מוכתמים בשחיתות, ניאוף וחטאים נוספים.

טייקרס | Takers, נטפליקס | Netflix

פעולה והרפתקאות. כנופיית שודדי בנקים מתכננים את השוד הבא, לאחר שעמית לשעבר משכנע אותם לשדוד רכב משוריין שמוביל 20 מיליון דולר. שחקנים: מאט דילון, פול ווקר, כריס בראון. במאי: ג'ון לוסנהופ. 107 דקות, ארה"ב, 2010.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן