Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

דומינו'ס פיצה: פיצהבורגר לא ברור לנו מה ישראלים אוהבים יותר, המבורגר או פיצה. אבל כנראה שהרשת יודעת שהמבורגרים הם ה-קטע כרגע, ולכן החליטה לשלב בין שני העולמות במוצר אחד. כך באה לבטן העולם הפיצה החדשה, שעליה יש גבינת מוצרלה, 150 גרם של בשר טחון (ולא המבורגר של ממש), מלפפונים חמוצים, בצל, עגבניות ווריאציה של רוטב […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דומינו'ס פיצה: פיצהבורגר

לא ברור לנו מה ישראלים אוהבים יותר, המבורגר או פיצה. אבל כנראה שהרשת יודעת שהמבורגרים הם ה-קטע כרגע, ולכן החליטה לשלב בין שני העולמות במוצר אחד. כך באה לבטן העולם הפיצה החדשה, שעליה יש גבינת מוצרלה, 150 גרם של בשר טחון (ולא המבורגר של ממש), מלפפונים חמוצים, בצל, עגבניות ווריאציה של רוטב אלף האיים. בצד הפיצה מקבלים מנה של צ'יפס, קטשופ ובקבוק קולה. את הפצה אפשר להזמין על בסיס בצק רגיל או בצק כוסמין (יש שומשום על שולי הבצק) ויש גם גרסה צמחונית (אנו ניסינו את הבשרית). השילוב המיוחד הזה סקרן אותנו בתחילה ואז קצת אכזב אותנו – התוצאה היא לא לכאן ולא לכאן. השילוב של אלף האיים וחמוצים מסיט את הטעם לכיוון שונה מטעמי הפיצה המוכרים לנו, ובו בעת הטעם אינו באמת דומה לטעם של המבורגר. שלא תבינו אותנו לא נכון: זה לא שהפיצה הזו אינה טעימה, אבל הטעם שלה שונה וקצת מוזר. הבשר נוכח בכמות יפה והוא לא יבש מדי לשמחתנו. ההפתעה שלנו היתה הצ'יפס – אמנם מהזן הקפוא שעבר טיגון, אבל הוא הצליח להגיע חמים, והתיבול שהוא קיבל סיפק לו טוויסט חביב. במילים אחרות, אפשר בפעם הבאה פשוט להזמין פיצה בנפרד והמבורגר בנפרד.

66-99.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: דן פרץ

 

L'OREAL PARIS: Elviv Extraordinary Oil

סדרת המוצרים החדשה לשיער של החברה משלבת בתוכה את אחד הטרנדים בתחום – שמן קוקוס. לא מעט אנשים משתמשים בשמן קוקוס לבדו כדי לטפח את השיער (בעיקר לטובת הענקת לחות). בתגובה למגמה הזו שילבה החברה את השמן בשמפו, במרכך וקרם לחות שיער חדשים, המיועדים לשיער רגיל עד יבש. מה הוא אמור לעשות? להוסיף לחות לשיער, לחזק את סיב השערה, להגן על השיער מפני נזקים סביבתיים, לסייע בהפחתה של שבירת השיער ובטיפול בקשקשים. השיער שניסה את המוצרים הללו הוא דק יחסית, יבש עקב טיפולים שונים ונוטה להישבר. אחרי זמן מה של שימוש קבוע הוא הפך להיות יותר רך, הוא נראה מיותר חיוני ונדמה היה שהשבירה של השיער פחתה.

17.9 שקלים ל-550 מ"ל של שמפו ומרכך, 34.9 שקלים ל-300 מ"ל של קרם לחות. להשיג בסופר-פארם, ברשתות מזון ובפרפומריות מובחרות.

צילום: יח"צ חו"ל

 

הנקל סוד: Persil Premium

סדרת המוצרים שאתם רואים בתמונה אינה לגמרי חדשה – החברה השיקה אותם מחדש עם פורמולה משופרת. זאת במטרה לאפשר הסרה טובה יותר של כתמים קשים, וכן ניחוח שיישאר על הבגדים עד ארבעה שבועות אחרי הכביסה, בעודם מקופלים בארון כמובן (אל תצפו שהניחוח יישאר גם לאחר השימוש בהם). הסדרה כוללת אבקת כביסה, קפסולות וג'ל, ואנו ניסינו את האחרון. ההסרה של הכתמים אכן השתפרה – עדיין היינו צריכים להשתמש במסיר כתמים ייעודי, במיוחד כאשר מדובר בשמן או ביין. אבל כאשר היו בגדים  עם כתמי אוכל ישנים, הם הוסרו יותר בקלות מבעבר. ביחס לניחוח, בעלי האף הרגיש יכולים לזהות אותו גם ימים לאחר הכביסה נכנסה לארון, אבל במציאות בה מרבית האנשים משתמשים במרכך אין לעובדה זו חשיבות רבה.

23.9-47.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: אפרת אשל

 

אחוה: חלוה בטעם מלבי

השילוב של מאכלים מוכרים לכדי מוצר חדש הוא אינו דבר מה חדש, אבל על השילוב הזה לא היינו חושבים בעצמנו. בתחילה לא היה לנו ברור מדוע בכלל לשלב בין מלבי לבין חלוה, אבל אז טעמנו והבנו את הגאוניות שבמהלך. יש במוצר קוקוס קלוי, שברי אגוזים ומי ורדים, והאחרונים הם שנותנים את עיקר הטעם – וזה טעים, ממש טעים. לקוקוס ולאגוזים יש נוכחות קטנה יחסית והשפעה מינימלית על החוויה. אבל בכל מקרה אהבנו

עד 13 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יעל האן

 

כדאי לדעת

 

חברת CHIC השיקה שלוש חמאות הגוף בסדרת SPA. עד כה הכרנו חמאות גוף בניחוח לבנדר, וניל פטצ'ולי, מסק, קיווי-מלון או אורכידאה. כעת התווספו גם חמאת גוף עם ניחוח מתוק בשם "סוויט", חמאת גוף עם ניחוח פראי בשם "ווילד", וחמאת גוף עם ניחוח נקי בשם "פיור".

13-37 שקלים ל-100/350 גרם. להשיג במשביר לצרכן וברשתות הפארם.

צילום: אלון גנון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן