Skip to content

נגיף הקורונה: הסלון האווירי בסינגפור – הפנטגון מצמצם משלחת • רייטון ולוקהיד מרטין מבטלות השתתפות

כמות מבקרים נמוכה מהרגיל צפויה בתערוכה האווירית שתתקיים בשבוע הבא בסינגפור • המארגנים ינקטו אמצעים מיוחדים לשמירה על בריאות המבקרים • סינגפור העלתה את רמת הכוננות ל"כתום"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מרכז המצוינות של חברת לוקהיד מרטין בבת'סדה, מרילנד. צילום: By Coolcaesar at en.wikipedia, ויקימדיה

הפנטגון הודיע על צמצום המשלחת שתצא לתערוכה האווירית שתתקיים בשבוע הבא בסינגפור.

חברות הענק האמריקאיות בתחום התעשיות הביטחוניות, רייטון ולוקהיד מרטין, ביטלו השתתפותן בתערוכה.

זאת, נוכח הערכות המצב בנוגע להתפשטות נגיף הקורונה והדיווחים מאתמול של ממשלת סינגפור, כי התגלו בשטחה שלושה מקרים חדשים של הידבקות בנגיף הקורונה, ללא מגע ישיר עם חולים מאובחנים קודמים וללא היסטורית נסיעה לסין. כפי שדיווחנו אתמול (ששי) סינגפור העלתה את רמת הכוננות ל"כתום". משמעות רמת כוננות זו, היא שלהערכת המומחים למגפה תהיה השפעה בינונית עד גבוהה על בריאות הציבור.

התערוכה האווירית בסינגפור מתקיימת אחת לשנתיים והיא מהתערוכות הגדולות והמובילות בעולם בתחום התעופתי/ביטחוני והגדולה ביותר באסיה. תערוכה, שתתקיים בין התאריכים 11-16 לפברואר, תצא לדרך, אך המארגנים שוקלים הגבלה של מספר המבקרים, וכבר הודיעו על נקיטת אמצעים לשמירה על ביטחונם ובריאותם של המבקרים: בכל הכניסות תהיה בדיקת חובה של טמפרטורת גוף, יפוזרו עמדות חומר חיטוי לידיים, וצוות רפואי יעמוד לרשות מבקרים שיחושו ברע.

יצרניות המטוסים איירבוס ובואינג, שתי המציגות הגדולות בתערוכה, אישרו היום (שבת), לפי דיווח סוכנות הידיעות רויטרס, כי ישתתפו בתערוכה, אך "יתאימו את נוכחותן לנסיבות".

המארגנים עדכנו אתמול, כי הצוות האקרובטי של חיל האוויר הסיני יקיים מופע אווירי כמתוכנן. הטייסים עוברים ניטור טמפרטורת גוף רציף ונבדקים על-ידי צוות רפואי צמוד.

חברת רפאל עדכנה אתמול, כי תשתתף בתערוכה:

.

מספר החולים בנגיף הקורונה, נכון לשעה 18:30, עומד על 34,954, מתוכם 34,611 בסין. מספר החולים הגדול ביותר מחוץ לסין נמצא בסינגפור, שדיווחה עד כה על 40 מקרי הידבקות בנגיף, מתוכם 7 מקרים חדשים היום (שבת). סך כל מקרי המוות – 725. 2,391 חולים הבריאו.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן