Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 13 בפברואר, 2020

אפשר לנשום בשקט, אחרי ש..., אנחנו, מיסטר לינק, אמנדה, 42, צבי הנינג'ה 5, החברה הגאונה 2, קומדיה רומנטית, המסע המופלא של אהרוני וגידי 3, הקלטות של מוחמד עלי ודיק קאווט, נרקוס: מקסיקו 2, האהבה היא עיוורת, חפש את הדרקון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אפשר לנשום בשקט | And Breathe Normally | Andið Eðlilega, ערוץ Yes VOD

דרמה מרגשת, זוכת פרס הבימוי בפסטיבל סנדאנס. אם חד-הורית, העובדת כפקחית גבולות, מביאה למעצרה של פליטה אפריקנית. הגורל מפגיש ביניהן שוב, כאשר הפקחית זקוקה לעזרה. עם: באבטידה סאדיו. במאית: איזולד אוגדוטיר. איסלנד, 2018.

אחרי ש… | After, ערוץ Yes VOD

דרמה רומנטית, על פי רב המכר של אנה טוד. סטודנטית מצטיינת מתאהבת ב'ילד הרע' של הקולג'. אך דווקא כשהקשר מתחיל לפרוח, היא מגלה שהבחור לא סיפר לה את כל האמת… עם: הירו פיינס טיפין, ג'וזפין לנגפורד. במאית: ג'ני גייג'. ארה"ב, 2019.

אנחנו | Us, ערוץ Yes VOD + בשעה 22:00 בערוץ Hot Cinema1 + סלקום TV

מותחן אימה מצליח מאת הבמאי ג'ורדן פיל ("תברח"). בגיל 12, כשביקרה עם הוריה בפארק שעשועים, עברה אדלייד בת ה-12 חוויה מלחיצה. שנים מאוחר יותר, כאשר היא חוזרת למקום לחופשה משפחתית, האירוע המפחיד מהעבר חוזר לרדוף אותה ואת משפחתה. עם: לופיטה ניונגו, וינסטון דיוק, אליזבת מוס. ארה"ב, 2019.

מיסטר לינק | Missing Link, ערוץ Yes VOD + סלקום TV                         

אנימציית הרפתקאות זוכת גלובוס הזהב 2020 ומועמדת לאוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר. יצור מפלצתי גדול ממדים וטוב לב, פונה לחוקר מפלצות נודע ומבקש שיוביל אותו לחיק משפחתו הרחוקה. השניים יוצאים למסע המרתק, אך אינם מודעים לסכנות האורבות. במאי: כריס באטלר. 2019.

אמנדה | Amanda, ערוץ Yes VOD

דרמה נוגעת ללב. דוד הוא רווק חסר דאגות. חייו משתנים בפתאומיות כשאחותו מתה במפתיע, והוא מחליט לגדל לבדו את אחייניתו בת השבע. עם: וינסנט לקוסט, סטייסי מרטין. במאי: מיכאל הרס. צרפת, 2018.

42 | 42, סלקום TV

סרט ספורט המבוסס על סיפורו של ג'קי רובינסון, האפרו-אמריקני הראשון ששיחק בליגת הבייסבול הבכירה של ארצות הברית. שחקנים: צ'דוויק בוסמן, הריסון פורד, אלן טודוויק. במאי: בריאן הלגלנד. 128 דקות, ארה"ב, 2013.

צבי הנינג'ה 5 | Teenage Mutant Ninja Turtles 5, סלקום TV

עונה חמישית חדשה לסדרת הילדים. עלילת הסדרה מתרחשת בניו יורק של ימינו ונעה בין מגדליה הזוהרים של מנהטן לביביה החשוכים. היא מגוללת את הרפתקאותיהם של ארבעה צבים אנושיים ועכברוש גבה קומה בשם מאסטר ספלינטר. יום אחד מגלה ספלינטר, בגרסתו האנושית, נוזל ירקרק שהופך אותו לעכברוש ואת ארבעת צבי המחמד שלו למוטציות. השינוי המפתיע גורם לו למצוא מחסה במערכת הביוב של העיר, שם הוא מגדל את הצבים ומלמד אותם את אמנויות הלחימה של הנינג'ה.

22:00 החברה הגאונה 2 | 2 My Brilliant Friend, ערוץ Hot HBO

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 11 בפברואר, 2020, בערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD + סלקום TV

22:00 קומדיה רומנטית | Romantic Comedy, ערוץ Yes2

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 07 בפברואר, 2020 בערוץ Yes VOD

22:00 המסע המופלא של אהרוני וגידי 3, ערוץ האוכל

העונה השלישית של סדרת הלהיט הקולינרית תתמקד, כמו קודמתה, באוכל רחוב. הפעם יחקרו השניים, בין היתר את 'ברווז ייליאנג' – מנת ברווז מפורסמת שמוצאה במחוז יונאן, יטיילו בהולנד בעקבות דג ההרינג – ייצאו בקוריאה הדרומית למסע בהשראת הקימצ'י – מנת הדגל של האזור, וייצאו למסע מפרך באתיופיה – מולדת הקפה.

22:00 הקלטות של מוחמד עלי ודיק קאווט | Ali & Cavett: The Tale of the Tapes, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 12 בפברואר, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

נרקוס: מקסיקו 2 | 2 Narcos: Mexico, נטפליקס | Netflix

עונה 2 לסדרת הפשע. בואו לראות כיצד החלה מלחמת הסמים במקסיקו בשנות ה-80. סאגה חדשה של "נרקוס" מגוללת את הסיפור האמיתי של עליית קרטל גוודלחארה.

האהבה היא עיוורת | Love is Blind, נטפליקס | Netflix

סדרת ריאליטי תחרותית. ניסוי חברתי בהנחייתם של ונסה לאשיי ו-ניק לאשיי: נשים וגברים ללא זוגיות מחפשים אהבה ומתארסים – עוד לפני שהם נפגשים.

חפש את הדרקון | Dragon Quest Your Story, נטפליקס | Netflix

אנימה לגיימרים. לוקה הולך בדרכו של אביו בתקווה להציל את אימו מלאדג'ה המרושע. תקוותו היחידה היא למצוא את הגיבור בן השמים שמחזיק בחרב הזנית.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן