Skip to content

ראש הממשלה על פטירת האדמו"ר מוויז'ניץ: אבד מנהיג דגול

גם יו"ר הכנסת ריבלין השמיע דברי תנחומים, מעל דוכן המליאה: "האדמו''ר חרט על דגלו את חשיבות החינוך. דרכו הייתה לומר: חינוך קודם לכל"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גם יו"ר הכנסת, ח"כ ריבלין, השמיע דברי תנחומים, מעל דוכן המליאה: "האדמו"ר חרט על דגלו את חשיבות החינוך. דרכו הייתה לומר: חינוך קודם לכל"

מאת צבי זינגר

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח היום עם סגן שר החינוך, ח"כ מנחם אליעזר מוזס, והביע צער עמוק על פטירתו של האדמו"ר מויז'ניץ, הרב משה יהושע הגר, נשיא מועצת גדולי התורה.

"אבד לנו איש יקר, דמות מופת, מנהיג דגול ומי שעמד בראש אחת הקהילות הגדולות והחשובות בעולם היהודי – חסידות ויז׳ניץ, והעמיד אלפי תלמידים הממשיכים מורשתו לדורות", אמר ראש הממשלה. "פטירתו של האדמו"ר מויז׳ניץ היא אבידה גדולה ליהדות החרדית ולכל העם בישראל, בהיותו מנהיג רבבות במסירות ובאהבת ישראל".

(צילום: ויקימדיה)
העמיד אלפי תלמידים הרב הגר, נשיא מועצת גדולי התורה (צילום: ויקימדיה)

בהודעה שפירסמה לשכת רה"מ נאמר כי ראש הממשלה משגר תנחומים לבניו הרבנים, לבני משפחתו ולאלפי החסידים בארץ ובעולם.

גם יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן (רובי) ריבלין, השמיע דברי תנחומים, מעל דוכן המליאה, לזכרו של האדמו"ר. "האדמו"ר חרט על דיגלו את חשיבות החינוך", אמר ריבלין. "בשיחותיו ובמעשיו, הדגיש שוב ושוב את חשיבות החינוך. דרכו הייתה לומר: חינוך, חינוך, חינוך. חינוך קודם לכל. כמו שאמר גם ליצחק שמיר. כנסת ישראל, מרכינה ראשה בכבוד ובהערכה, עם פטירתו של מנהיג דגול וצדיק זה, ומוסרת את תנחומיה, לבניו אדמורי ויז'ניץ, לבנותיו ולחסידות כולה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן