Skip to content

אחד מרוצחיו של דרק רוט נחשד בהונאה בכרטיסי אשראי

ארבל אלוני נעצר בשבוע שעבר, יחד עם מוחמד סטל, בחשד שהשתמש בכרטיסי אשראי גנובים וניסה לרכוש בהם מוצרים באלפי שקלים. אלוני, עדיין אסיר, הועבר לשב"ס להמשך ריצוי עונשו, עד הגשת כתב האישום. נאסרו עליו גישה למחשבים ושימוש בטלפונים, למעט משפחה ועורכי דין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארבל אלוני נעצר בשבוע שעבר, יחד עם מוחמד סטל, בחשד שהשתמש בכרטיסי אשראי גנובים וניסה לרכוש בהם מוצרים באלפי שקלים. אלוני, עדיין אסיר, הועבר לשב"ס להמשך ריצוי עונשו, עד הגשת כתב האישום. נאסרו עליו גישה למחשבים ושימוש בטלפונים, למעט משפחה ועורכי דין

מאת אבירם זינו

בית המשפט השלום בתל אביב שחרר אמש (יום ג') את ארבל אלוני, רוצחו של דרק רוט, שנעצר יחד עם מוחמד סטל בחשד להונאה בכרטיסי אשראי. אלוני, עדיין אסיר, הועבר חזרה לאחריות שב"ס, להמשך ריצוי עונשו, עד להגשת כתב האישום. על אלוני נאסר להשתמש בטלפונים, למעט למשפחתו ולעורכי דינו, ונאסרה עליו גישה למחשבים למשך 30 יום, או עד הגשת כתב האישום, אם יוגש קודם לכן.

אלוני הוא אחד משני רוצחיו של נהג המונית דרק רוט, יחד עם משה בן איבגי, בהיותם בני 14, בשנת 1994. הוא נעצר בשבוע שעבר, ברביעי בלילה, בחשד שהשתמש בכרטיסי אשראי גנובים וניסה לרכוש בהם מוצרים בסכום של אלפי שקלים. החקירה החלה לאחר שתושב העיר תל אביב התלונן על שימוש חריג בכרטיס האשראי שלו. אלוני עדיין מרצה את עונש המאסר שלו, שכולל 16 שנות מאסר על הרצח ועוד חמש שנות מאסר על שוד מכולת שביצע יחד עם שותפו לרצח נהג המונית – משה בן איבגי, בשנת 1998.

לאחר שהתלונן בעליו של הכרטיס על החיובים שלא ביצע, התקבלה הזמנה נוספת מאותו כרטיס, אז נשלח שוטר סמוי מיס"מ איילון לבצע את המשלוח. בעת ההעברה נעצר סטל, שקיבל עבור אלוני את הסחורה וטען שהוא עובד בשליחות והוזמן לאסוף את המשלוח. המשטרה איתרה אדם נוסף, שנצפה בורח מהמקום – והתברר שמדובר באלוני. אלוני עבד אז בנגרייה, במסגרת עבודות שירות.

במהלך הדיון בהארכת מעצרם בשבוע שעבר, חזר בא כוחו של סטל על כך שסטל היה אך ורק שליח, ולא נמצאו עליו או בביתו כל ראיות הקושרות אותו לעבירות המיוחסות לשניים.

1 Comment

  1. מוני
    10 במאי 2012 @ 7:12

    מצחיק.

    עכשיו שני הקרימינלים המועדים האלה יריבו ביניהם על מי יישב יותר שנים בכלא.

    צחוקים.

    פשוט תענוג לראות שני בבונים עלובים שכאלה רבים.

    צריך לשדר את זה בנשיונל ג'אוגרפיק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן