Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 16 בפברואר, 2020

קונג פו פנדה, רמז חייתי 3, 100 מיליון צפיות, אימפריה 6, מרק הוליוודי, זו אשמתכם שאני שמן, תותחי נברון, מכת מחץ 7, המטבח הקאריבי של איינסלי, המפרץ, הדרקון הראשון שלי: מירוץ אל הקצה 5-6, מציאות מדומה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:00 קונג פו פנדה | Kung Fu Panda, ערוץ הילדים (לצופיי פרטנר TV, סלקום TV, ערוץ Hot VOD וערוץ Yes VOD

סדרת הרפתקאות. כאשר ארבעת ילדי הפנדה מגלים מערה קסומה מתחת לכפר פנדה, הם סופגים בטעות את כוחם של לוחמי הקונג פו העתיקים והחזקים. כעת עליהם לעמוד מול שלל אתגרים ולממש את גורלם להציל את העולם מכוח רע.

15:30 רמז חייתי 3 | Zoo Clues 3, ערוץ לוגי (לצופיי פרטנר TV, סלקום TV וערוץ Yes VOD)

סיור בממלכת החי בעונה החדשה, במהלכה יוכלו ללמוד על ממלכת הטבע והחיות השונות דרך שאלות ורמזים. בואו לגלות האם ציפורים יכולות לעוף לאחור? האם ליוויתן יכול לבלוע אדם? האם כלבים מזעים? ועוד.

21:00 100 מיליון צפיות | i100 Million Views, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

איתמר רוז, יוצר סרטונים סאטיריים פוליטיים ויוטיובר כושל, יוצא למסע עולמי כדי להבין מה הופך סרטון לויראלי ביוטיוב ואז לעשות את זה – להעלות סרטון שיגיע למאה מיליון צפיות. עם סרקזם עדין ולא מעט הומור שחור, רוז לוקח אותנו (ואת המשפחה שלו) למסע פרוע בעקבות האבולוציה שעבר אתר הווידאו, ששינה את העולם במשך 15 השנים מאז הוקם. מהאגדות הויראליות, דרך תעשיית היוטיוברים ועד לצנזורה שיוטיוב החלה להפעיל על היוצרים שלה, שמובילה לפיצוץ ולטרגדיה. שלושה פרקים בני 35 דקות, ישראל, 2020.

21:15 אימפריה 6 | Empire 6, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

עונת הסיום לסדרת הדרמה המוזיקלית. ספוילר – חצי שנה מסיום אירועי העונה הקודמת ובפתיחתה, לושיוס הוא פושע נמלט שמתחבא מפני ה-FBI, קוקי עזבה את חברות המוזיקה המשפחתיות ועסוקה בקידום החברה שלה, מנחה תוכנית אירוח יומית ומקימה מרכז קהילתי. אנדרה נשוי לטרי ושניהם מצפים להולדת ילדם. הוא יושב בראש 'אימפריה' ומנסה בכל כוחו לשמור עליה מפני אויבים מבחוץ שמנסים להיכנס פנימה וחכים מנסה לקבל את התפקיד הראשי בסרט הראשון של 'אימפריה' בו יגלם את אביו לושיוס.

21:55 מרק הוליוודי | The Soup, ערוץ !E

הקומיקאית ג'ייד קאטה-פרטה מנחה את העונה החדשה, עם נקודת מבט רעננה ושנונה על עולם הבידור. מסדרות הטלוויזיה החדשות, רגעי ה-OMG מתכניות הריאליטי, הסרטונים הויראליים הכי טובים, וכל מה שביניהם – ג'ייד תעדכן את הצופים בכל מה שאולי פספסו מהשבוע האחרון, עם פרשנות הומוריסטית על רגעי התרבות הפופולארית הכי מדוברים.

22:00 זו אשמתכם שאני שמן | It's Your Fault I'm Fat, ערוץ הבריאות

סדרת ריאליטי העוקבת אחר נערים ונערות כבדי משקל, מאבקם בהשמנה ויחסיהם עם בני משפחתם. בין הצעירים שנפגוש במהלך הסדרה: איבי בת ה-16 שוקלת 139 קילו ומתביישת ללכת ברחוב. היא מאשימה את אימה קירסטי בכך שהאכילה אותה יתר על המידה; ליבי בת ה-14 שוקלת 140 קילו ומאמינה כי אימה נבוכה ממנה, תחושה הדוחפת אותה לאכילה רגשית; סול פנה לאכילה מנחמת לאחר שיציאתו מהארון גרמה לאימו להתרחק ממנו; ג'וש חושב שהוא אוכל מתוך שעמום, אבל גם כדי להימלט מהריבים של הוריו.

22:00 תותחי נברון | The Guns of Navarone, ערוץ Yes3

סרט הרפתקאות מהולל, על פי הרומן של אליסטר מקלין, מועמד לשבעה פרסי אוסקר. במלחמת העולם השנייה, מוביל קצין נועז צוות קומנדו למשימה סודית, לפוצץ תותחי ענק גרמניים מאחורי קווי האויב. עם: גרגורי פק, אנתוני קווין, דייוויד ניבן. במאי: ג'יי. לי תומפסון. 1961.

22:00 מכת מחץ 7 | 7 Strike Back, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 15 בפברואר, 2020, בערוץ Yes VOD

22:10 המטבח הקאריבי של איינסליAinsley's Caribbean Kitchen, ערוץ האוכל

 

השף איינסלי האריוט ("איינסלי טועם אוכל רחוב") מטייל בקאריביים ופוקד את האיים שהיוו עבורו השראה עוד בצעירותו. המסע ייקח אותו לג'מייקה, טרינידד, טובגו, גרנדה, ברבדוס, סנט לוסיה ואנטיגואה. בג'מייקה יסעד איינסלי במסעדה רסטפארית ייחודית, בטרינידד הוא יטעם את המעדן המקומי, גרגירי חומוס ברול לחם מטוגן; בטובגו הוא יפגוש את מיס טרים, שפית המכינה עבורו כופתאות סרטנים; ובברבדוס הוא ישוחח עם השף דמיאן ליץ', מי שהחזיק בתואר 'השף הקאריבי של השנה'.

22:45 המפרץ | The Bay, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

ליסה ארמסטרונג (מורוון קריסטי, "סוג א'") היא אם חד הורית לשני מתבגרים שמתמודדת עם קשיים בגידולם. היא גם שוטרת, אשת קשר למשפחות שממונה לחקור את היעלמותם של אח ואחות בני 15 – חקירה שנראית בתחילה רגילה. טרגית אך מוכרת. אבל במהרה מסתבר לה שיש משהו מאוד שונה הפעם כשלחרדתה היא מבינה שיש לה קשר למשפחה, שעלול לסכן אותה ואת החקירה עצמה. למרות שליסה יודעת שעליה לפרוש מטיפול בתיק, היא מחליטה לשמור את הסוד לעצמה וממשיכה לחקור את הפרשה הכואבת תוך שהיא מסתירה ומטייחת מידע חשוב ומתעלמת מן התוצאות האפשרויות למעשיה.

הדרקון הראשון שלי: מירוץ אל הקצה 5-6 | 5-6 Dragons: Race to the Edge, נטפליקס | Netflix

עונה חמישית ושישית לסדרה המונפשת מאת יוצרי "הדרקון הראשון שלי", שמותחת את ההרפתקאות של היקאפ ושום שן עד הקצה.

מציאות מדומה | On the Real, נטפליקס | Netflix

סדרה קומית נוליוודית. קבוצת כוכבי ריאליטי מתחילים לחוות את תהילתם החדשה, ותוך כדי כך מתמודדים עם חייהם הרגילים ועם דרישותיהם של מפיקי טלוויזיה גסי רוח.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן