חדש מ AIG: אפליקציית ביטוח חדשנית לנהגים צעירים ואפליקציית ביטוח לחו"ל עם תשלום מידי ללקוח

מנכ"ל AIG יפעת רייטר צופה כי דו"חות 2019 יציגו תוצאות שיא ודיבידנד של 150 מיליון שח. החברה תשיק בקרוב את AIG 360, ביטוח רכב חדשני הכולל תמחור דינמי ואפליקציה לנהגים צעירים. לקראת הקיץ, החברה תשיק אפליקציית ביטוח נסיעות לחו"ל עם תשלום מידי ללקוח. הקמפיין החדש, בכיכובם של הפרזנטורים החדשים, בני הזוג אסי עזר ואלברט אסקולה, יעלה בשבוע הבא

חדש מ AIG: אפליקציית ביטוח חדשנית לנהגים צעירים ואפליקציית ביטוח לחו"ל עם תשלום מידי ללקוח

מנכ"ל AIG יפעת רייטר צופה כי דו"חות 2019 יציגו תוצאות שיא ודיבידנד של 150 מיליון שח. החברה תשיק בקרוב את AIG 360, ביטוח רכב חדשני הכולל תמחור דינמי ואפליקציה לנהגים צעירים. לקראת הקיץ, החברה תשיק אפליקציית ביטוח נסיעות לחו"ל עם תשלום מידי ללקוח. הקמפיין החדש, בכיכובם של הפרזנטורים החדשים, בני הזוג אסי עזר ואלברט אסקולה, יעלה בשבוע הבא

יפעת רייטר, מנכ"ל AIG ישראל, סיכמה הבוקר את 2019. רייטר צופה כי דו"חות 2019 יציגו תוצאות שיא ותשלום דיבידנד של 150 מיליון ₪. AIG  סיכמה שנה מוצלחת גם בתחום השירות, בו שמרה החברה על מעמדה בצמרת מדד השירות של משרד האוצר והשיקה ושדרגה עשרות שירותים דיגיטליים, בהם גם האפשרות להגיש תביעת ביטוח אונליין גם בביטוח רכב, בממשק ראשון מסוגו בישראל. רייטר ציינה כי כבר היום, למעלה מ- 50% מלקוחות AIG צורכים את שירותי החברה אונליין, ללא צורך להתקשר או להמתין למענה אנושי, וכי חלק ניכר מהתביעות הנפתחות אונליין משולמות אוטומטית באופן מידי.

יפעת רייטר מנכ"ל AIG מציגה את הפרזנטורים החדשים של החברה (צילום:דן בר דוב)
יפעת רייטר מנכ"ל AIG מציגה את הפרזנטורים החדשים של החברה (צילום:דן בר דוב)

רייטר הציגה שני מהלכים גדולים מבוססי טכנולוגיה בתחום החדשנות המוצרית, אשר יושקו במהלך 2020, ומשקפים את האמון ש- AIG נותנת בלקוחותיה. הראשון הוא ביטוח הרכב החדש של החברה, AIG 360, המשדרג משמעותית את ביטוח הרכב הנוכחי של החברה. במסגרת המוצר החדש, תשיק AIG אפליקציה ייחודית, שמפותחת ע"י איתוראן,  ותאפשר לנהגים צעירים לרכוש בנק קילומטרים לשימוש במספר כלי רכב, וכל זאת ללא התקנת רכיב כלשהו ברכב. מדובר בבשורה של ממש לצרכן הביטוח הצעיר, שכן AIG מאפשרת לראשונה לנתק את הזיקה שבין הנהג לבין הרכב ומעניקה את הכיסוי לנהג ללא מגבלה על מספר כלי הרכב בהם הוא נוהג. בכך מאפשרת AIG ללקוחותיה יותר חופש ויותר גמישות. בנוסף, תאפשר AIG ללקוחותיה ליהנות מתמחור דינאמי של ביטוח הרכב, הנגזר מהיקף הנסועה (קילומטרז'), וזאת רק על בסיס הצהרתם וגם כאן – ללא צורך בהתקנת רכיב כלשהו ברכב.

בגזרת ביטוח הנסיעות לחו"ל, בישרה רייטר כי לקראת עונת הנסיעות, תשיק AIG אפליקציה ייחודית שתלווה את לקוחותיה במהלך שהותם בחו"ל. אפליקציית AIG SafeTravel תאפשר ללקוחות, במקרה הצורך, להתייעץ עם רופא אונליין, לאתר במהירות את הרופא המתאים הקרוב ביותר ולקבל החזר מידי על ההוצאות, לרבות במקרה של עיכוב כבודה. ב- AIG מתחייבים כי התשלום יועבר תוך 15 שניות מרגע הבקשה וישירות לכרטיס האשראי, עוד בטרם עזב הלקוח את המרפאה, וללא צורך להתקשר לחברת הביטוח מראש, וללא עיכוב הכרוך בשימוש באפליקציות העברת התשלומים הקיימות היום בשוק. האפליקציה מתווספת לביטוח הנסיעות הנוכחי של AIG, שמדורג כבר היום ע"י משרד האוצר במקום הראשון במהירות תשלום התביעות ובשביעות רצון הלקוחות.

יפעת רייטר, מנכ"ל AIG: "שתי ההשקות הללו מבטאות את מחויבותנו כלפי הלקוח ואת חובתנו לייצר עבורו חוויית לקוח פשוטה, טבעית ושקופה, והכי חשוב – קצרה! לרוב, הקשר עם חברת הביטוח הוא לאור אירוע מצער, והתפקיד שלנו הוא להפוך את החוויה לנעימה יותר עבורו, מהירה יותר ומעוררת אמון ובטחון".

מנכ"ל AIG הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי וראשון מסוגו עם חברת הפיננסים MAX . במסגרת זו, תקים MAX סוכנות ביטוח שתציע ללקוחותיה ביטוחי רכב, דירה ונסיעות לחו"ל של AIG, באמצעות פלטפורמות דיגיטליות וייעודיות. אתמול חתמו הצדדים על הסכם שיתוף הפעולה והוא כפוף לאישור המפקח על הביטוח.

שיתוף פעולה זה הינו אחד מני רבים: רייטר דיווחה גם על שיתוף פעולה עם בנק לאומי, שנחתם במהלך 2019, במסגרתו לקוחות הבנק זכאים להטבות בלעדיות ברכישת ביטוחי רכב, דירה ונסיעות לחו"ל. כמו כן, החברה חתמה על הסכם עם יבואנית הרכב סמלת (יבואנית סובארו, פיאט, אלפא ג'יפ ועוד) בתחום ביטוחי הרכב, ועם מועדון "אשמורת", מועדון הצרכנות של הסתדרות המורים, בתחום ביטוחי משכנתא.

לבסוף, הציגה AIG את הפרזנטורים החדשים שלה, בני הזוג אסי עזר ואלברט אסקולה, שהקמפיין בכיכובם, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, צפוי לעלות כבר בשבוע הבא. אסי עזר נמצא כבר שנים בטופ של תעשיית הבידור, ואלברט אסקולה, ארכיטקט ובעלו של אסי, הוא כוכב עולה בפני עצמו, בעקבות השתתפותו בתכנית הדוקו ריאליטי ״יס מן״. הזוגיות של אסי ואלברט מביאה למסך משהו אחר, חדש ורלוונטי – גם דינמיקה חמה כובשת ומלאת הומור וחן, וגם עדכניות, עם שפת ה- "סטורי" של אלברט – שפה דיגיטלית, אותנטית, פשוטה ומרעננת. הזוג יוביל את אסטרטגיית הפרסום של החברה בשנים הקרובות.

יפעת רייטר, מנכ"ל AIG: "אסי ואלברט מביאים למסך אותנטיות, חום אנושי ואמינות, לצד עדכניות וחדשנות, ואין מתאימים מהם להוביל את הפרסום של AIG בשנים הקרובות. אנחנו נרגשים לצאת לדרך הזו יחד".

יפעת רייטר, מנכ"ל AIG ישראל, סיכמה הבוקר את 2019. רייטר צופה כי דו"חות 2019 יציגו תוצאות שיא ותשלום דיבידנד של 150 מיליון ₪. AIG  סיכמה שנה מוצלחת גם בתחום השירות, בו שמרה החברה על מעמדה בצמרת מדד השירות של משרד האוצר והשיקה ושדרגה עשרות שירותים דיגיטליים, בהם גם האפשרות להגיש תביעת ביטוח אונליין גם בביטוח רכב, בממשק ראשון מסוגו בישראל. רייטר ציינה כי כבר היום, למעלה מ- 50% מלקוחות AIG צורכים את שירותי החברה אונליין, ללא צורך להתקשר או להמתין למענה אנושי, וכי חלק ניכר מהתביעות הנפתחות אונליין משולמות אוטומטית באופן מידי.

יפעת רייטר מנכ"ל AIG מציגה את הפרזנטורים החדשים של החברה (צילום:דן בר דוב)
יפעת רייטר מנכ"ל AIG מציגה את הפרזנטורים החדשים של החברה (צילום:דן בר דוב)

רייטר הציגה שני מהלכים גדולים מבוססי טכנולוגיה בתחום החדשנות המוצרית, אשר יושקו במהלך 2020, ומשקפים את האמון ש- AIG נותנת בלקוחותיה. הראשון הוא ביטוח הרכב החדש של החברה, AIG 360, המשדרג משמעותית את ביטוח הרכב הנוכחי של החברה. במסגרת המוצר החדש, תשיק AIG אפליקציה ייחודית, שמפותחת ע"י איתוראן,  ותאפשר לנהגים צעירים לרכוש בנק קילומטרים לשימוש במספר כלי רכב, וכל זאת ללא התקנת רכיב כלשהו ברכב. מדובר בבשורה של ממש לצרכן הביטוח הצעיר, שכן AIG מאפשרת לראשונה לנתק את הזיקה שבין הנהג לבין הרכב ומעניקה את הכיסוי לנהג ללא מגבלה על מספר כלי הרכב בהם הוא נוהג. בכך מאפשרת AIG ללקוחותיה יותר חופש ויותר גמישות. בנוסף, תאפשר AIG ללקוחותיה ליהנות מתמחור דינאמי של ביטוח הרכב, הנגזר מהיקף הנסועה (קילומטרז'), וזאת רק על בסיס הצהרתם וגם כאן – ללא צורך בהתקנת רכיב כלשהו ברכב.

בגזרת ביטוח הנסיעות לחו"ל, בישרה רייטר כי לקראת עונת הנסיעות, תשיק AIG אפליקציה ייחודית שתלווה את לקוחותיה במהלך שהותם בחו"ל. אפליקציית AIG SafeTravel תאפשר ללקוחות, במקרה הצורך, להתייעץ עם רופא אונליין, לאתר במהירות את הרופא המתאים הקרוב ביותר ולקבל החזר מידי על ההוצאות, לרבות במקרה של עיכוב כבודה. ב- AIG מתחייבים כי התשלום יועבר תוך 15 שניות מרגע הבקשה וישירות לכרטיס האשראי, עוד בטרם עזב הלקוח את המרפאה, וללא צורך להתקשר לחברת הביטוח מראש, וללא עיכוב הכרוך בשימוש באפליקציות העברת התשלומים הקיימות היום בשוק. האפליקציה מתווספת לביטוח הנסיעות הנוכחי של AIG, שמדורג כבר היום ע"י משרד האוצר במקום הראשון במהירות תשלום התביעות ובשביעות רצון הלקוחות.

יפעת רייטר, מנכ"ל AIG: "שתי ההשקות הללו מבטאות את מחויבותנו כלפי הלקוח ואת חובתנו לייצר עבורו חוויית לקוח פשוטה, טבעית ושקופה, והכי חשוב – קצרה! לרוב, הקשר עם חברת הביטוח הוא לאור אירוע מצער, והתפקיד שלנו הוא להפוך את החוויה לנעימה יותר עבורו, מהירה יותר ומעוררת אמון ובטחון".

מנכ"ל AIG הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי וראשון מסוגו עם חברת הפיננסים MAX . במסגרת זו, תקים MAX סוכנות ביטוח שתציע ללקוחותיה ביטוחי רכב, דירה ונסיעות לחו"ל של AIG, באמצעות פלטפורמות דיגיטליות וייעודיות. אתמול חתמו הצדדים על הסכם שיתוף הפעולה והוא כפוף לאישור המפקח על הביטוח.

שיתוף פעולה זה הינו אחד מני רבים: רייטר דיווחה גם על שיתוף פעולה עם בנק לאומי, שנחתם במהלך 2019, במסגרתו לקוחות הבנק זכאים להטבות בלעדיות ברכישת ביטוחי רכב, דירה ונסיעות לחו"ל. כמו כן, החברה חתמה על הסכם עם יבואנית הרכב סמלת (יבואנית סובארו, פיאט, אלפא ג'יפ ועוד) בתחום ביטוחי הרכב, ועם מועדון "אשמורת", מועדון הצרכנות של הסתדרות המורים, בתחום ביטוחי משכנתא.

לבסוף, הציגה AIG את הפרזנטורים החדשים שלה, בני הזוג אסי עזר ואלברט אסקולה, שהקמפיין בכיכובם, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, צפוי לעלות כבר בשבוע הבא. אסי עזר נמצא כבר שנים בטופ של תעשיית הבידור, ואלברט אסקולה, ארכיטקט ובעלו של אסי, הוא כוכב עולה בפני עצמו, בעקבות השתתפותו בתכנית הדוקו ריאליטי ״יס מן״. הזוגיות של אסי ואלברט מביאה למסך משהו אחר, חדש ורלוונטי – גם דינמיקה חמה כובשת ומלאת הומור וחן, וגם עדכניות, עם שפת ה- "סטורי" של אלברט – שפה דיגיטלית, אותנטית, פשוטה ומרעננת. הזוג יוביל את אסטרטגיית הפרסום של החברה בשנים הקרובות.

יפעת רייטר, מנכ"ל AIG: "אסי ואלברט מביאים למסך אותנטיות, חום אנושי ואמינות, לצד עדכניות וחדשנות, ואין מתאימים מהם להוביל את הפרסום של AIG בשנים הקרובות. אנחנו נרגשים לצאת לדרך הזו יחד".

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן