Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 12 באפריל, 2020

לעזוב את נוורלנד, בעקבות האוצר הרומנטי, הטובות לקרב 4, אולטרמן 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:45 לעזוב את נוורלנד | Leaving Neverland, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מייקל ג'קסון, אחד האייקונים המפורסמים ביותר בעולם, נחשב עבור רבים כזמר הומניטרי ורגיש שיצר מוזיקה מקרבת-לבבות. ב-1993, כשהחלו להישמע כנגדו האשמות על התעללות מינית בילדים שהתארחו באחוזתו, רבים התקשו להאמין שמלך הפופ יכול היה לבצע את המעשים והאשימו את הילדים ובני משפחותיהם ברדיפה אחר כספו. גם ב-2005, במהלך המשפט שבו הואשם ג'קסון בפגיעה בנער בן ה-13, גאווין ארוויזו, קבע חבר המושבעים שהוא חף מפשע. הסרט מאת הבמאי דן ריד, זוכה פרס ה-BAFTA על סרטו "צייד הפדופילים", מציג שני סיפורים נפרדים – אך מקבילים, של שני גברים, ווייד רובסון (כיום בן 36) ו-ג'יימס סייפצ'ק (כיום בן 40) שג'קסון 'פרש עליהם את חסותו' מגיל 7 ו-9 והטריד אותם מינית לאורך שנים במקומות שונים באחוזה ובמהלך סיבובי ההופעות שלו ברחבי העולם. את מעשיו הנוראיים הסתיר מהוריהם תוך מניפולציות שונות, בעודו מציג את יחסיהם כידידות בלבד וכהזדמנות בלעדית להיכנס אל תוך העולם הייחודי והנפלא שלו. העדויות של שני הגברים ובני משפחותיהם, לצד צילומי ארכיון אותנטיים מתקופת ילדותם לצדו של הזמר, מביאים אל המסך סיפור מסמר שיער וקשה לצפייה – עשר שנים לאחר מותו של ג'קסון. שני פרקים בני 118 דקות, ארה"ב, 2019.

22:00 בעקבות האוצר הרומנטי | Romancing The Stone, ערוץ Yes3

הרפתקאות רומנטי של רוברט זמקיס. סופרת מפונקת שמגיעה לדרום אמריקה בעקבות אחותה שנחטפה, נעזרת בשירותיו של הרפתקן מחוספס. ביחד הם מסתבכים במרדף אחר אוצר אגדי. עם: קתלין טרנר, מייקל דאגלס. ארה"ב, 1984.

22:45 הטובות לקרב 4 | The Good Fight 4, ערוץ Yes Edge

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 10 באפריל, 2020, בערוץ Yes VOD

אולטרמן 2 | 2 Ultraman, נטפליקס | Netflix

עונה 2 לסדרת האנימה. לפני עשרות שנים, גיבור שהגיע מכוכב רחוק הצליח להציל את כדור הארץ מפני פלישה. עכשיו, בנו של אולטרמן חייב להגן על כדור הארץ מפני איום חייזרי חדש.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן