Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 13 באפריל, 2020

תגיד לי שאתה אוהב אותי, בחזרה לטיטניק, לא בטוחה 4, לרוץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תגיד לי שאתה אוהב אותי | Tell Me You Love Me, ערוץ Hot VOD

סדרת דרמה מבית HBO שנוצרה על ידי סינת'יה מורט ובכיכובה של ג'יין אלכסנדר ("האישה הטובה"). הסדרה מגוללת את סיפורם של שלושה זוגות ואת תהליך הטיפול שכל זוג עובר אצל הפסיכולוגית ד"ר מאי פוסטר. קייטי ודיוויד מנהלים אורח חיים נוח ונעים אך נטול מין, קרולין ופאלק חווים משבר בנישואיהם בעקבות הקושי של קרולין להיכנס להיריון, והיחסים של ג'יימי והוגו תלויים על בלימה לאחר שג'יימי שמעה בטעות שיחה שהוגו ניהל עם חבריו.

22:00 בחזרה לטיטניק | Back to the Titanic, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

הצלילות המאוישות לטיטניק לראשונה זה 15 שנה. תמונות חדשות חושפות שחיקה חדשה ושופכות אור על עתיד האנייה. המומחים בונים את המודל המדויק ביותר של ההריסות הקיימות בכדי לשפוך אור חדש על סיפורי האייקונים של טיטניק ומשאירים פלטפורמה ניסיונית על קרקעית הים כדי לחזות את עתידו של טיטאניק.

22:30 לא בטוחה 4 | Insecure 4, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD + סלקום TV

הקומדיה המושחזת מבית HBO חוזרת בעונה חדשה. חברותן של שתי נשים שחורות בימינו אנו, איסה ומולי, במסע שלהן 'להשיג הכל', מהצרות שלהן בעבודה, דרך ההרפתקאות הרומנטיות שלהן והרגעים המביכים שיעברו בדרך.

23:00 לרוץ | Run, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD + סלקום TV

מותחן קומי מבית HBO בכיכובם של מריט וויבר ("המתים המהלכים") ו-דונל גליסון ("מלחמת הכוכבים"). רובי ריצ'רדסון (וויבר) עוזבת את חייה הרגילים בפרברים ויוצאת לבקר את בן זוגה המיתולוגי מימי הקולג', בילי ג'ונסון, היום גורו ומאמן להצלחה בחיים. השניים הבטיחו אחד לשניה 17 שנים קודם לכן – שאם אחד מהם שולח לשני הודעה שכתוב בה 'לרוץ' והשני עונה באותה מילה, הם יפגשו ויצאו למסע חוצה אמריקה ביחד.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן