Skip to content

אורלי לוי תובעת פעיל חברתי פוליטי להתנצל בפניה

פרקליטה של לוי פנה לא. פעיל חברתי ופוליטי בדרישה שיפרסם פוסט ומכתב התנצלות הממוען לחברת הכנסת על פרסום פוסט בו צוירה על ידי קריקטוריסט כזונה פוליטית או שיתבע על פרסום לשון הרע. פרקליטו הגיב כי במידה ומרשו יתבע, הוא יזמן כחלק מהליך הגנתו גילוי כל המסמכים התרשומות וההתכתבויות הנוגעות למהלך הפוליטי, תרשימי שיחות של אחיה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פעיל שמאל פוליטי, נדרש לפני 6 ימים על יד חברת הכנסת, יו"ר גשר, אורלי לוי, לפרסם התנצלות בצירוף מכתב התנצלות אישי שיופנה אליה לאחר שפרסם פוסט בו שיתף קריקטורה של קריקטוריסט אחר ובו מצוירת לוי כזונה ולידה ח"כ, יו"ר העבודה  עמיר פרץ בלבוש דמוי סרסור אמריקאי.   הפעיל דחה מכל וכל את התביעה ושכר את שירותיו של עורך הדין יצחק גנון לייצגו.

הקריקטורה שפורסמה
הקריקטורה שפורסמה

"כידוע לך הפצת פוסט המציג את מרשתי בתמונה בה הוחלף גופה בגוף של זונה ופרסומה כ "זונה" בצירוף המילים ”זונה פוליטית ", ו – "כמה גועל בנחש אחת" מהווה הלבנת פניה ברבים", כתב עורך הדין לא. הפעיל הפוליטי.  עורך הדין יאיר אוחנה המייצד את לוי הוסיף כי א.  עשה זאת "תוך העלאת טענות שווא אשר הקשר בינם לבין המציאות חורג מגבולות הטעם הטוב ומהווה פגיעה קשה בשמה הטוב וכל ואת בניסיון נואש מטעמן לפגוע בשמה הטוב ובמשלח ידה", בכל זאת כותב אוחיון כ בשלב זה חברת הכנסת מוכנה להסתפק בפרסום פוסט התנצלות בתוספת מכתב התנצלות שיופנה אליה.

"הנני להודיעך כי מרשתי תסתפק בשלב זה בפרסום התנצלות פומבית, באופן מיידי בפייסבוק
שם פורסם הפרסום הפוגע בצירוף מכתב התנצלות אישי שיופנה אל מרשתי על ידך תוך 7 ימים ממועד  כתיבת  מכתבי וה,  בפרסומך  ובמכתב  ההתנצלות יהא גם תיקון וגם חזרה מדבריך כאמור בפרסום הפוגע ואשר המהווים הוצאת לשון הרע והוצאת דיבתה של מרשתי רעה",  נכתב במכתב ההתראה.

עורך הדין גונן יצחק המייצג את א. דחה את בקשתה של לוי מכל וכל וענה לו כי מרשו דוחה מכל וכל את הדברים "אתה מה שנכתב בו (במכתב א.מ) ואת מה שלא נכתב בו אך נרמז בין השורות".

גונן הסביר כי ח"כ לוי נכנסה לכנסת כאשר רצה בבחירות האחרונות ברשימת העבודה-גשר-מר"צ. "נתוני ההצבעה מוכיחים באופן שאינו משתמע לשני פנים כי הרוב המוחלט של המצביעים שהצביעו לרשימתה של מרשתך משתייכים למחנה אשר רואה במר בנימין נתניהו מנהיג מושחת אשר יש להחליפו לאלתר. אלה האנשים שהצביעו בין היתר והכניסו את מרשתך לכנסת. בין מצביעים אלה, בינם גם מרשי לבין מרשתך נוצר חוזה בלתי כתוב לפיו היא, יחד עם חבריה לסיעה יקדמו את הנושא הזה שעמד במוקד הוויכוח הפוליטי לפני הבחירות".

עו"ד יצחק גנון (צילום ארכיון ג'נין תמי וולף)
עו"ד יצחק גנון (צילום ארכיון ג'נין תמי וולף)

במכתב התגובה תוקף גונן את לוי וכותב לעו"ד אוחיון כי  לוי אף "עשתה מעשה נבלה חמור כאשר היא ערקה למחנה תומכי ראש הממשלה נתניהו ואף הגדילה לעשות כאשר רק לפני מספר ימים הצהירה כי היא תומכת בראש הממשלה נתניהו להקים את הממשלה הבאה זאת לאחר שנמנעה לתמוך במועמד המחנה שעל גבו נבחרה ח"כ בנימין גנץ".

"ראוי להזכיר כי אין זו הפעם הראשונה בה מרשתך "מחליפה צדדים," כל זאת על מנת לשרת את שאיפותיה הפוליטיות האישיות. משיב גנון ומסביר כי :הביטוי "זונה פוליטית," על הטיותיו השונות לא הומצא על ידי מרשי. ראוי אולי לצטט את שירו של אריק איינשטיין ז"ל ששר: "פרנצ'סקה פוליטיקה, את זונה לא קטנה פותחת רגליים ללא הבחנה אומרת שלום ועושה מלחמה אין מה לומר, את זונה לא קטנה".
לגבי התמונה כותב גנן כי "הינה ביטוי סאטירי שנועד להוקיע פוליטיקאים נכלוליים, דוגמת מרשתך, כאלה שבוגדים בציבור הבוחרים ששלח אותם לכנסת. אם מרשתך אינה מסוגלת לעמוד בביקורת ציבורית, שהם פועל יוצא להתנהגותה הבלתי מוסרית מבחינה פוליטית", וממליתץ ללוי שאם אינה עומדת בכך  "ייתכן וראוי לה למצוא מקצוע אחר".

גונן אף תמה מדוע לא נתבע הקריקטוריסט יוצר התמונה, "תמונה שלא מרשי יצר אלא פורסמה בפייסבוק לצד תמונתו של חבר הכנסת עמיר פרץ לבוש כסרסור, אני תמה על כך שמרשתך במבקשת לצאת נגד מרשי ולא נגד מי שיצרו את הכרזות האלה – מה שמוסיף לתחושה שמרשתך באה לעניין זה שלא בידיים נקיות ובחוסר תום לב מוחלט".

גונן מתריע כי במידה ולוי תחליט לתבוע את א. הרי שלהגנתו של מרשו הוא  ידרוש, "כחלק מהליך גילוי המסמכים את כל המסמכים התרשומות וההתכתבויות  הנוגעות למהלך הפוליטי הנקלה שבצעה מרשתך ולתמורה שקיבלה בעקבות המהלך ובכלל זה תרשימי השיחות של אחיה ג'קי לוי עם ראש הממשלה ונציגיו, העתק ההסכם הפוליטי של מרשתך עם עמיר פרץ, וההסכמים הכתובים והבלתי כתובים של מרשתך עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ומפלגת הליכוד".
גונן לא מסתפק בכך ואומר ש"כמו כן נבקש לזמן לעדות את ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, את אנשי לשכתו שעסקו במשא ומתן הפוליטי בעניינה של מרשתך, את חבר הכנסת עמיר פרץ והאנשים שהיו מעורבים מטעמו במשא ומתן עם מרשתך, את מר ג'קי לוי ראש עיריית בית שאן שהיה על פי הפרסומים איש הקשר של מרשתך ללשכת ראש הממשלה וכל מי מטעמו שעסק במשא ומתן וכן נוספים הנוגעים לפעילותה הפוליטית של מרשתך".
"נדמה שזו תהיה הזדמנות חד פעמית שתספק מרשתך לציבור, להוציא מהמחשכים את המהלך הפוליטי הבזוי ולהעמידו למבחן הציבור ובית המשפט". " במובן זה ייתכן כי מרשתך "באה לקלל ותצא מברכת" בכך שתתרום לחשיפת המהלכים הפוליטיים בנכלוליים", כתב גנון לאוחיון.

 

 

4 Comments

  1. שלמה טל
    24 באפריל 2020 @ 0:37

    אשמח מאד לקרוא עם כל עם ישראל את ההסכמים בין הגברת אבוקסיס לליכוד ואיזה הבטחות ניתנו לה כשוחד בחירות ומה הובטח לה בהקשר לנשיאות.

  2. ישראל ש.
    23 באפריל 2020 @ 11:28

    אורלי לוי נלחצה מול המראה שהוצגה בפניה.
    נראה אותה מעיזה להגיש תביעה. כל הנשדדים ישמחו לסייע בהגנה.

  3. תום
    23 באפריל 2020 @ 10:50

    כל הכבוד על כך שיש שמעמידים את הפוליטיקאים הגועליים על מקומם! מתבייש בח"כ אורלי לוי.

  4. יאיר אוחריון
    23 באפריל 2020 @ 6:03

    רגע אז היא לא זונה פוליטית?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן