Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

SOHAM: מצעי סאטן ופרקל אנחנו בעיקר שומעים על כך שתעשיית הטקסטיל הישראלית הולכת ונעלמת, והנה מופיע מותג חדש, ישראל, המתמחה בטקסטיל, ושמו סוהם. ליתר דיוק, במצעים. האנשים שיצרו את המותג הזה עושים שימוש בכותנה סרוקה מזן פימה, בצפיפות גבוהה יחסית. בכל הקשור במצעי סאטן, הם עשויים בצפיפות חוטים של 500 לאינץ', עם שמונה צבעים שונים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

SOHAM: מצעי סאטן ופרקל

אנחנו בעיקר שומעים על כך שתעשיית הטקסטיל הישראלית הולכת ונעלמת, והנה מופיע מותג חדש, ישראל, המתמחה בטקסטיל, ושמו סוהם. ליתר דיוק, במצעים. האנשים שיצרו את המותג הזה עושים שימוש בכותנה סרוקה מזן פימה, בצפיפות גבוהה יחסית. בכל הקשור במצעי סאטן, הם עשויים בצפיפות חוטים של 500 לאינץ', עם שמונה צבעים שונים ושישה גדלים; ומצעי הפרקל עשויים בצפיפות חוטים של 270 לאינץ', והם נמכרים בחמישה סגנונות וצבעים ושישה גדלים. אנו ניסינו את מצעי הפרקל – הם אכן רכים ונעימים ביחס למרבית המצעים שנמכרים בארץ. הצורה והצבעים נשמרו גם אחרי מספר לא מבוטל של כביסות, והצבעוניות העדינה שלהם הוסיפה רכות נעימה לחדר השינה. והמחירים מפתיעים לטובה.

מ-219 שקלים לסט שלם. להשיג באתר סוהם.

צילום: גל דה-לנג

 

ניקול: מוצרים אנטיבקטריאלים לניקוי וחיטוי

ייאמר לזכות החברה כי היא תכננה ופיתחה וייצרה את המוצרים הללו עוד טרם בואה של הקורונה לחופינו. במציאות הנוכחית, בה יותר ויותר אנשים הופכים ג'רמופובים, המוצרים הללו נדרשים במיוחד. מה כוללת ההשקה? כריות יפניות לניקוי וקרצוף, מטליות מיקרופייבר ומטליות לחות, כולן מכילות חומרים שתפקידם להשמיד 99.9% מהחיידקים. ולכולם ניחוח לימון. כל המוצרים עשו את התפקיד הבסיסי שלהם בניקוי כלים ומשטחים שונים, ובמובן הזה הם ממשיכים להציג את אותה איכות גבוהה המאפיינת את מוצרי החברה. האם הם גם משמידים את החיידקים הסוררים? אין לנו דרך לבדוק זאת. ורק זיכרו כי קורונה היא וירוס, לא חיידק.

5-29.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: ניקול

 

הגלידות של פלדמן: שלגונים מעל המצופה

שני השלגונים החדשים של החברה קיבלו את השם "מעל המצופה" משום שזה מה שהם מנסים להיות: יותר ממה שמצפים לקבל משלגונים רגילים. במילים אחרות, סדרת ביניים חדשה. מה הם השניים? שלגון חלבי בטעם גנאש שוקולד ובציפוי שוקולד לבן; ושלגון חלבי בטעם בננה ספליט ובציפוי שוקולד לבן. בחברה מדגישים את השימוש בשוקולד ובפירות אמיתיים. מה אנחנו אומרים? זה עם הבננה היה מעל למה שציפינו – שילוב מצוין של רכיבים, כך שגם לבננה וגם לשוקולד יש ביטוי והשפעה על הטעם. זה עם הגאנש היה מתחת למצופה – השוקולד הלבן הלך לאיבוד בטעם שכן לשלגון עצמו יש טעם דומיננטי מאוד. והטעם, יש לציין, אינו שונה במיוחד מזה של שלגון שוקולד רגיל.

5 שקלים ליחידה. להשיג בחנויות הרשת, ברשתות שיווק, במינימרקטים, מכולות וקיוסקים.

צילום: הסטודיו של פלדמן

 

L'ORÉA: סדרת BARBER CLUB

סדרת המוצרים החדשה של החברה מיועדת לגברים, והיא חלק מהמותג MEN EXPERT. המוקד הפעם: הזקן הגברי, לו התאימו בחברה ארבעה מוצרים: ג'ל לחות לזקן קצר, שמן לזקן ארוך, ג'ל 3 פעולות ב-1 לניקוי הזקן, הפנים והשיער, וקרם לעיצוב הזקן והשיער. מתוך הרביעייה ניסינו את ג'ל הניקוי, והוא הפך מיד לאהוב עלינו במיוחד. קודם כל הניחוח שלו, המשלב שמנים אתריים שונים, שהוא בו בעת גברי ונעים, מהניחוחות שעושים לנו טוב. בנוסף הוא מנקה היטב את הזקן ואת עור הפנים, וזאת מבלי לייבש את העור או הזקן. אפשר להשתמש בו גם כשמפו, אבל במחיר של המוצר עדיף להשתמש בשמפו רגיל, ולשמור אותו עבור הזקן והפנים.

34.9 שקלים ל-200 מ"ל, 34.9/54.9 שקלים לשאר המוצרים. להשיג בסופר-פארם, בפרפומריות ובאתרים מובילים.

צילום: יח"צ חו"ל

 

כדאי להכיר

* Nasaleze הוא תרסיס אף המיועד לסייע במניעת הדבקה של חיידקים ונגיפים פתוגניים בתוך 2 דקות מרגע הריסוס. המוצר מבוסס על סוג מיוחד של אבקה, אשר במגע עם רירית האף יוצרת שכבת ג'ל שמצפה את ריריות האף. זו מהווה שכבת מגן המונעת מהנגיפים להידבק לריריות האף ולהיכנס למערכת הנשימה.

89 שקלים להשיג בסופר פארם ובבתי מרקחת.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן