Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 17 במאי, 2020

משפט האש, התכנית של ד"ר אוז 15, שיעורים באהבה, לב אמיץ, הארי ומייגן: משניים לשלושה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משפט האש | Trial By Fire, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

דרמה מבוססת סיפור אמיתי עם זוכת האוסקר לורה דרן ו-ג'ק אוקונול. קשר מיוחד נוצר בין אסיר הממתין לעונש מוות על הרג שלושת ילדיו, לבין אישה זרה הבאה לבקרו במעצר (והיחידה) המאמינה בחפותו. במאי: אדוארד זוויק. 2018.

17:15 התכנית של ד"ר אוז 15 | 15 The Dr. Oz Show, ערוץ הבריאות

העונה החדשה של התוכנית. במהלך הפרקים החדשים יספר אוז כיצד החמיץ את סימני האלצהיימר שהפגינה אימו; יארח את אביה של ביונסה שיכריז כי חלה בסרטן השד, יספק עדויות שלא נשמעו עד כה מקורבנותיו של ג'פרי אפשטיין ועוד.

22:00 שיעורים באהבהLessons of Love, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

ג'ולה בת ה-70 מתחילה לחיות את חייה מחדש לאחר שנפרדה מבעלה, שהתעלל בה במשך 45 שנה. היא משאירה אותו מאחור בביתם באיטליה וחוזרת לארץ הולדתה, פולין, כדי לחגוג את החיים. היא משוחחת עם חברות על חוף הים, נזכרת בשנות העשרה שלה, כשנכנסה להריון והתחתנה עם האדם הלא נכון ('מחצית מהגברים הפולנים היכו את נשותיהם", אומרת ג'ולה). היא מתאפרת, נהנית מבגדים משובחים ותכשיטים, לוקחת שיעורי שירה, שרה שירי אהבה, מתקנת את הגג שלה והולכת לשיעורי ריקוד – שם היא פוגשת את ווכטק, גבר נחמד שמתאהב בה. תוך תצפית, ללא כל התערבות, מציגים את הצד הנחוש של ג'ולה, אך גם את הפגיעות שלה. בימוי: מלגורזטה גולישבסקה, קסיה מטייה. 72 דקות, פולין, 2019.

22:00 לב אמיץ | Braveheart, ערוץ Yes3

25 שנה ליציאת הסרט. אפוס אקשן היסטורי, שזכה בחמישה פרסי אוסקר כולל לסרט הטוב ביותר. לאחר שאציל בריטי פגע באישה שאהב, נשבע וויליאם וואלאס לנקום, ואיגד את השבטים הסקוטים למרד מול הצבא הבריטי החזק. עם: מל גיבסון שגם ביים, סופי מארסו. ארה"ב, 1995.

22:50 הארי ומייגן: משניים לשלושהHarry and Meghan: When Two Became of Three, ערוץ החיים הטובים

החיים לא האטו מאז חתונתו של הזוג המרדן. כעת, לאחר הולדת בנם, ארצ'י האריסון מאונטבטן ווינדזור, הנסיך ונסיכת סאסקס הם משפחה לכל דבר. הספיישל הזה יספר לכם את כל מה שרציתם לדעת על יורש העצר הצעיר, ויגולל את מסעם של הארי ומייגן, מזוג למשפחה.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן